Fitness Seller

Log wedstrijd prep...

Heb je ook FB progressiefoto’s?

• Topic Starter Topic Starter
Vanaf vandaag een halve tab clen erbij...

Calorieeen staan op 3200 nu dus das nog te doen...

Cardio doe ik nu 40 minuten zodra ik wakker word.

Nog een week dan stap ik over op:

Test prop :450 mg per week
Tren A : 450 per week

Bijlagen

• PSX_20200810_123914.jpg
    PSX_20200810_123914.jpg
    234,8 KB · Weergaven: 185
  • PSX_20200810_123758.jpg
    PSX_20200810_123758.jpg
    191,9 KB · Weergaven: 202
Wat merkte je van 300mg dhb per week? Ik gebruik nu zelf ongv 150mg per week, vind het echt geweldig spul. De droge volheid die je ervan krijgt is echt bizar. Zelf gebruik ik nooit tren en deca dus kan het daar niet mee vergelijken.
Dhb is fijn spul...ik ging er goed op en geen gekke bijwerkingen. Of t idd dhb is das altijd de vraag...maar t resultaat was er

Ik snapte de facebook ook al niet :roflol:
Bedoelde inderdaad fullbody ja

Dhb is fijn spul...ik ging er goed op en geen gekke bijwerkingen. Of t idd dhb is das altijd de vraag...maar t resultaat was er
Dat is zeker waar, maar de pip waar iedereen het over heeft is zeker aanwezig zelfs bij de lage doseringen die ik gebruik. En het spul dat ik heb ruikt zo ontzettend chemisch, inderdaad geen gekke bijwerkingen.

Gister overgestapt op test p en tren A
Kuur ziet er nu als volgt uit

Test prop 450 per week
Tren ace 450 per week
20 mcg clen
12.5 t3
5 iu hgh
4 iu humalog post workout.

Gewicht is langzaam aan t zakken en word nu duidelijk droger op de buik en benen dus das goed... voeding zit nu op 3000 calorieen.

Over 2 weken komt er masteron, proviron en winstrol bij dus ben benieuwd wat dat gaat doen.

Keep it pumped!!!!

Bijlagen

• PSX_20200815_131131.jpg
    PSX_20200815_131131.jpg
    266,4 KB · Weergaven: 157

Test prop 450 per week
Tren ace 450 per week
20 mcg clen
12.5 t3
5 iu hgh

Gewicht is langzaam aan t zakken en word nu duidelijk droger op de buik en benen dus das goed... voeding zit nu op 3000 calorieen.

Over 2 weken komt er masteron, proviron en winstrol bij dus ben benieuwd wat dat gaat doen.

Keep it pumped!!!!
Wat is de reden om mast en provi te combineren?

Goed fysiek wel!!

Test prop 450 per week
Tren ace 450 per week
20 mcg clen
12.5 t3
5 iu hgh

Keep it pumped!!!!
Duidelijk droger inderdaad, dikke vein op de biceps!

Vanwaar 12.5mcg T3? Ik kan er nog bij komen als iemand op 25mcg zit, maar 12.5? Je lichaam produceert op zichzelf al meer dan 12.5. Ik snap dat je je coach volle 100% vertrouwt, maar ik zou weleens willen weten waarom hij je deze dosering laat nemen.

verdwijnt de pip op den duur?
Maatje van me is nu met dhb bezig en heeft er ook goeie resultaten tot nu toe op. De ene keer heeft die pip de andere keer blijft die gespaard... Tip om pip tot een minimaal te houden of proberen te voorkomen is om het te mixen met andere aas (zet het bijv samen met je test e, 1ml test / 1 ml dhb).

Maatje van me is nu met dhb bezig en heeft er ook goeie resultaten tot nu toe op. De ene keer heeft die pip de andere keer blijft die gespaard... Tip om pip tot een minimaal te houden of proberen te voorkomen is om het te mixen met andere aas (zet het bijv samen met je test e, 1ml test / 1 ml dhb).

Thanks, volgende blast eens proberen.

Duidelijk droger inderdaad, dikke vein op de biceps!

Vanwaar 12.5mcg T3? Ik kan er nog bij komen als iemand op 25mcg zit, maar 12.5? Je lichaam produceert op zichzelf al meer dan 12.5. Ik snap dat je je coach volle 100% vertrouwt, maar ik zou weleens willen weten waarom hij je deze dosering laat nemen.
Ik begrijp je vraag, kan m alleen niet beantwoorden... t zal allicht verhogen....

Hoewel ik wel moet zeggen dat ik een hartslag verhoging merkte tijdens cardio op de zelfde snelheid... dus t doet wel iets...

verdwijnt de pip op den duur?
Nee man, blijft hetzelfde voor mij. Maar ik vind het bij de lage doseringen die ik gebruik wel meevallen. Ik injecteer het ook eod verdeeld over ongv 6 a 8 spots, in mijn quad was ook geen probleem qua pip. Maar het schijnt erg te verschillen per merk (hoe de samenstelling van het product is). En idd ik mix het nog met test en primo.

Thanks!!!
Geen idee... trust de coach... ik heb proviron altiid een nutteloos iets gevonden maar misschien zal t nu mn gedachte veranderen....
Zou het niet de synergie zijn tussen beide, ze zorgen beide voor meer vrije test. En zorgen beide (vaak) voor verlaging van oestrogeen. Misschien dat masteron zich daardoor nog beter kan hechten aan de androgenen receptoren? Ik heb hier geen wetenschappelijke onderbouwing voor hoor. Proviron is als het goed beter in het zorgen voor meer vrije test dan mast.

Terug
Naar boven