- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu alleen op de high days insuline, ik heb t vroeger al eens gebruikt dus t was me niet nieuw.Behoorlijk lean en respect voor je 2000 kcal.
Doe je ook cardio?
Had eigenlijk ook wel verwacht dat Lorenzo je insuline zou laten gebruiken.
Uhhh ik bouw op, moet dat rustig doen maar ik doe 2 zware sets, uiteindelijk zijn t zo een 5 sets dan...Je staat er echt goed bij man!
Hoe vaak doe je de squat? 3x8 ofso?
Ben ook benieuwd of Lorenzo je gaat laten laden met insuline voor de wedstrijd.
Heroes cup in LuxemburgBeetje laat, maar ik lees mee. Echt al goed droog! Welke wedstrijd wil je gaan doen?
Ben geen beste logger ik weet t maar doe m'n best
Foto's zeggen meer dan de log vaak

Hard!Ondanks de low carb en zero carb dagen toch nog een aardige pomp..... Hahahah
Niet dat je er wat aan kan doen ofzo, maar het valt me wel op... het verschil in hoe shredded je “lijkt” tussen je getatoeëerde arm en niet getatoeëerde arm is best wel groot. Of het lijkt iig zo op de foto. Daar waar de tattoos zitten zie je helemaal geen veins en lijk je bij lange ja niet zo droog en impressive als de andere arm.
Verder wel bruut natuurlijk. Ben benieuwd naar het eindresultaat en de stage pics! veel succes en sterkte de laatste paar weken!
Super bruut10 dagen uit... We zijn bijna klaar..
Test P is eruit
GH is eruit
Tren en mast op 150 Mg om de dag
Winstrol op 80 Mg per dag
Clen is op 80 mcg en T3 op 50 mcg per dag.
We zijn nu om de dag een zero carb dag aan t doen en we zien dat het vocht er langzaam uit gaat.
Waterinname is nu 6,5 liter per dag. Dat houden we voorlopig nog zo.
Trainingen zijn nog altijd t zelfde, hoewel ik nu wel.merk dat er minder kracht in zit..
Fotootje voor de update... Zoals je ziet ben ik aardig leeg, hele week al low carb en zero carb dus dat is juist de bedoeling.
Zaterdag komt er een high day en dan alles deplete en de laatste week in....
💪💪💪💪💪💪