Fitness Seller

Log wedstrijd prep...

Beetje laat, maar ik lees mee :). Echt al goed droog! Welke wedstrijd wil je gaan doen?

• Topic Starter Topic Starter
Behoorlijk lean en respect voor je 2000 kcal.
Doe je ook cardio?
Had eigenlijk ook wel verwacht dat Lorenzo je insuline zou laten gebruiken.
Nu alleen op de high days insuline, ik heb t vroeger al eens gebruikt dus t was me niet nieuw.

Cardio 2 x per dag 30 minuten, soms iets meer zelf

2k kcals en dan ook nog 2x30 minuten cardio dagelijks op 105kg.. respect man. Mega fysiek ook, erg indrukwekkend.
Hoe is je energie door de dag heen?

Respect hoor!

Misschien heb ik het gemist , maar welke wedstrijd ging je ook alweer doen?

O, ik zie het al. Heroes cup in Luxemburg.

Sick !

Morguhhhh...

Nog 2,5 week voor de wedstrijd.

Heb nu om de dag een zero carb day, de andere dag is t ook nie veel (30gr rijst per meal)

Vanochtend was ik net onder de 105..

Bedoeling is het vocht te drukken en t laatste vet weg te krijgen natuurlijk.

Einde deze week gaat de GH omlaag en de test prop eruit om vocht nog verder te drukken.

Pics volgen later....

Trainen gaat nog aardig maar ben wel snel leeg, hoewel kracht er nog wel is dus das goed.

Ondanks de low carb en zero carb dagen toch nog een aardige pomp..... Hahahah

Bijlagen

• IMG_20200923_180536.jpg
    IMG_20200923_180536.jpg
    155,9 KB · Weergaven: 166
Niet dat je er wat aan kan doen ofzo, maar het valt me wel op... het verschil in hoe shredded je “lijkt” tussen je getatoeëerde arm en niet getatoeëerde arm is best wel groot. Of het lijkt iig zo op de foto. Daar waar de tattoos zitten zie je helemaal geen veins en lijk je bij lange ja niet zo droog en impressive als de andere arm.

Verder wel bruut natuurlijk. Ben benieuwd naar het eindresultaat en de stage pics! veel succes en sterkte de laatste paar weken!

Niet dat je er wat aan kan doen ofzo, maar het valt me wel op... het verschil in hoe shredded je “lijkt” tussen je getatoeëerde arm en niet getatoeëerde arm is best wel groot. Of het lijkt iig zo op de foto. Daar waar de tattoos zitten zie je helemaal geen veins en lijk je bij lange ja niet zo droog en impressive als de andere arm.

Verder wel bruut natuurlijk. Ben benieuwd naar het eindresultaat en de stage pics! veel succes en sterkte de laatste paar weken!

Ja idd als ik wist dat ik nog wedstrijd ambities zou krijgen had ik de tattoo's nooit genomen...

Hoop dat de tanning op de wedstrijd dat oplost

10 dagen uit... We zijn bijna klaar..

Test P is eruit
GH is eruit
Tren en mast op 150 Mg om de dag
Winstrol op 80 Mg per dag
Clen is op 80 mcg en T3 op 50 mcg per dag.

We zijn nu om de dag een zero carb dag aan t doen en we zien dat het vocht er langzaam uit gaat.

Waterinname is nu 6,5 liter per dag. Dat houden we voorlopig nog zo.

Trainingen zijn nog altijd t zelfde, hoewel ik nu wel.merk dat er minder kracht in zit..

Fotootje voor de update... Zoals je ziet ben ik aardig leeg, hele week al low carb en zero carb dus dat is juist de bedoeling.

Zaterdag komt er een high day en dan alles deplete en de laatste week in....

💪💪💪💪💪💪

Bijlagen

• PSX_20201001_144329.jpg
    PSX_20201001_144329.jpg
    271,4 KB · Weergaven: 199
Hele zieke shape man, petje af! Vooral die legs, niet normaal.
Succes nog even👌

Armen zien er super goed uit! (De rest trouwens ook :D)

succes met de laatste loodjes!!

10 dagen uit... We zijn bijna klaar..

Test P is eruit
GH is eruit
Tren en mast op 150 Mg om de dag
Winstrol op 80 Mg per dag
Clen is op 80 mcg en T3 op 50 mcg per dag.

We zijn nu om de dag een zero carb dag aan t doen en we zien dat het vocht er langzaam uit gaat.

Waterinname is nu 6,5 liter per dag. Dat houden we voorlopig nog zo.

Trainingen zijn nog altijd t zelfde, hoewel ik nu wel.merk dat er minder kracht in zit..

Fotootje voor de update... Zoals je ziet ben ik aardig leeg, hele week al low carb en zero carb dus dat is juist de bedoeling.

Zaterdag komt er een high day en dan alles deplete en de laatste week in....

💪💪💪💪💪💪
Super bruut

Terug
Naar boven