- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe eerst cardiozou dat veel uitmaken? Je pakt kort nadat je wakker bent je ‘eerste meal’ lijkt mij? Ben gewoon nieuwsgierig, begrijp me niet verkeerd![]()
Is dat niet een beetje teveel van het goede? Neem altijd 1 eetlepel wanneer ik opsta.Ik neem appelazijn elke maaltijd voor digestion. Het helpt echt 10000% tegen maagzuur en shit
Is dat niet een beetje teveel van het goede? Neem altijd 1 eetlepel wanneer ik opsta.
Die citroen zou gewoon voor algemene gezondheid zijn, anti oxidatie, organen, nierstenen voorkomen... niet voor vetverbranding zoals vele claimenwaar dient die ‘1 hele citroen geperst in 400ml water, 10 gram glutamine, 1,5 gram HMB’ voor? Wat doet dat/moet dat doen?
Vanaf vandaag ja... ben benieuwd ja
Lukt het trainen nog goed op dit aantal kcals?Voeding is aangepast naar 2000 calorieen... aantal meals zijn t zelfde maar porties rijst en oats worden kleiner en kleiner... dus op zich nog goed te doen gezien ik altijd tijd nood heb op te eten.
Word duidelijk droger op de schouders, armen en bovenkant rug nu dus das een goed ding.. dat vond ik altijd een van mn probleemzones
Vandaag schouders gedaan:
Reardelt machine
Iso Shoulder press machine
Front press in Smith machine
Side lateral dumbells
Front raise dumbels
Bent over rear delt
Upright row superset met front raise (cable)
Shrugs dumbells
Aas op dit moment:
450 test P
450 tren ace
450 mast p
50 mg winstrol per dag
50 mg proviron per dag
60 mcg clen per dag
25 mcg t3
2 iu hgh( had eigenlijk moeten verhogen maar ben pas zaterdag in NL dan heb ik weer nieuwe dus vandaar even wat lager.
Tot de shape bereikt is die we willen voor de wedstrijd
3600 dacht ik...
Damn ,streef joh!Voeding is aangepast naar 2000 calorieen... aantal meals zijn t zelfde maar porties rijst en oats worden kleiner en kleiner... dus op zich nog goed te doen gezien ik altijd tijd nood heb op te eten.
Word duidelijk droger op de schouders, armen en bovenkant rug nu dus das een goed ding.. dat vond ik altijd een van mn probleemzones
Vandaag schouders gedaan:
Reardelt machine
Iso Shoulder press machine
Front press in Smith machine
Side lateral dumbells
Front raise dumbels
Bent over rear delt
Upright row superset met front raise (cable)
Shrugs dumbells
Aas op dit moment:
450 test P
450 tren ace
450 mast p
50 mg winstrol per dag
50 mg proviron per dag
60 mcg clen per dag
25 mcg t3
2 iu hgh( had eigenlijk moeten verhogen maar ben pas zaterdag in NL dan heb ik weer nieuwe dus vandaar even wat lager.
Na gister een zero carb dag vandaag een Hoge carb dag....
Alles lijkt goed in de versnelling te gaan nu... Het meeste wat er nu nog af moet dat is vocht dus in principe is dat voor de laatste week van de prep...
Ik woog vanochtend 105 kg...
Vandaag Benen gedaan, Coach wilde die goed terug laden dus vandaar de hoge dag, paar posts terug staat dat protocol.
Training vandaag:
Leg curl en leg extension super set
Squat
Leg press
Leg press small (2 x 20 reps)
Leg extension drop set 4 sets
Stiffed leg deadlift.
Sets variëren maar meestal 2 werksets per oefening.