Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beest10 dagen uit... We zijn bijna klaar..
Test P is eruit
GH is eruit
Tren en mast op 150 Mg om de dag
Winstrol op 80 Mg per dag
Clen is op 80 mcg en T3 op 50 mcg per dag.
We zijn nu om de dag een zero carb dag aan t doen en we zien dat het vocht er langzaam uit gaat.
Waterinname is nu 6,5 liter per dag. Dat houden we voorlopig nog zo.
Trainingen zijn nog altijd t zelfde, hoewel ik nu wel.merk dat er minder kracht in zit..
Fotootje voor de update... Zoals je ziet ben ik aardig leeg, hele week al low carb en zero carb dus dat is juist de bedoeling.
Zaterdag komt er een high day en dan alles deplete en de laatste week in....
💪💪💪💪💪💪
Eens. Hoe ziet jouw benen dag eruit ovation?Hele zieke shape man, petje af! Vooral die legs, niet normaal.
Succes nog even👌
Legs
Deplete dmv carbs er volledig uit trainen en daarna terug laden.Bedankt voor het delen, interessant!!
Weet je toevallig wat de macro's van je high dag zijn?
Depleten d.m.v. diuretica neem ik aan?
Ah juist ik dacht dat je doelde op vocht.Deplete dmv carbs er volledig uit trainen en daarna terug laden.

Ja, tegen dan zijn ze goed hersteld en goed terug vol met carbs... Alleen mensen die al nie graag benen doen stoppen 2 weken op voorhand haha
Ja, tegen dan zijn ze goed hersteld en goed terug vol met carbs... Alleen mensen die al nie graag benen doen stoppen 2 weken op voorhand haha
Weet ik maar denk dat dat per geval bekeken moet worden.Nee is voor vocht...niet omdat ze benen liever willen skippen.
Weet ik maar denk dat dat per geval bekeken moet worden.
5 dagen moet voldoende zijn en met goed laden trek je t vocht je spieren in. Althans dat zou moeten
Denk dat je zelf moet leren inschatten hoe intens je ze traint ook... De een kan door blijven knallen tot de wedstrijd de ander moet echt gas terug nemen...Hoe werkt dat?
Je benen vind ik al hard ogen, zal bij jou geen problemen opleveren. Ik had er zelf altijd wel problemen mee. Denk dat ik wat dat betreft ook beter zat bij een andere coach.
Geen idee betreft macrosBedankt voor het delen, interessant!!
Weet je toevallig wat de macro's van je high dag zijn?
Depleten d.m.v. diuretica neem ik aan?