Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In!
Ziet er goed uit.
Misschien kan je ons ook vertellen hoe je het met je voeding doet.
Calorieën per dag, wat je pakt.
Dat is uiteraard aan jou
Greetz
Ja dat kloptMeende dat ik jouw foto bij Aron als eens zien passeren heb. Is hij je coach?
Nice! Was die dhb zijn idee? Wat vond je er van?
Nee was m'n eigen idee... Ja ik ging er goed op, weinig sides... Ik verhoogde heel even en kreeg direct oestrogene bijwerking en wat wel vreemd is met dhb, dat zou niet moeten...
Er ging iets fout, per ongeluk een bericht gewist...
Was een vraag over m'n training dus zal wat posten hoe ik 't doe
Vandaag benen gedaan.
Squat
10 x 140
8 x 140
6 x 140
Leg press
12 x 275
10 x 355
10 x 395
Lunges dbls
10 x 22 kg
10 x 22 kg
Leg extension
12 x 63 kg
10 x 93 kg
10 x 113 kg
Stif deadlift dbls
10 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
Leg curl seated
10 x 55 kg
10 x 73 kg
Standing calf raise
12 x 50 kg
12 x 120 kg
10 x 120 kg
Opwarm sets rekening ik niet mee, 't gaat mij om de werksets...
Nog altijd probeer ik RPE 8 aan te houden dus te stoppen als je denkt dat je nog 2 reps kan...
Onder 3% is 6 planken, al is 3 sowieso niet realistisch.Verdiep je is in vetpercentages die je noemt en gooi bij ieder genoemd percentage hiervoor maar 2-3% erbij.
3% vet= 6 planken.
Verdiep je is in vetpercentages die je noemt en gooi bij ieder genoemd percentage hiervoor maar 2-3% erbij.
3% vet= 6 planken.
Sws is belangrijker hoe je eruit ziet dan hoever je gezakt ben in vet, is de meting exact? Waarschijnlijk nie... Maar als ik kijk hoe ik op een huidplooimeting stond november dan zeg ik op basis van dat dat ik richting de 3 wil... Ik zal snel genoeg merken of ik te laag ga en zal dan niet gek genoeg zijn om door te gaan...Verdiep je is in vetpercentages die je noemt en gooi bij ieder genoemd percentage hiervoor maar 2-3% erbij.
3% vet= 6 planken.
Nice! Je onderarm lijkt wel een prothese zoNu een week terug naar 3700 calorieën, word al duidelijk harder... Hier een foto van de pomp van vandaag

Haha niet eens op gelet... Zo voelt ie soms wel, loop al maanden met een tennis elleboog
Sws is belangrijker hoe je eruit ziet dan hoever je gezakt ben in vet, is de meting exact? Waarschijnlijk nie... Maar als ik kijk hoe ik op een huidplooimeting stond november dan zeg ik op basis van dat dat ik richting de 3 wil... Ik zal snel genoeg merken of ik te laag ga en zal dan niet gek genoeg zijn om door te gaan...
Zeker mee eens, totaal ook niet negatief tegenover je resultaten want deze spreken voor zich. Het ging er meer om dat mensen naar jouw fysiek / foto's en teksten kijken en dit als voorbeeld zien hierop dit forum. Zij nemen dan de genoemde vetpercentages weer over en zo blijft iedereen constant er volledig naast zitten.
Zieke rug!Ben laatste tijd m'n rug proberen dikker te krijgen, zo te zien lukt dat aardig al... Nu meer op de bovenkant en traps werken....
Hrb woensdag checkup bij m'n coach... Denk zelf dat er weinig zal veranderen nog...
Welke oefeningen doe je specifiek die jou geholpen hebben in je rug dikte progressie?Ben laatste tijd m'n rug proberen dikker te krijgen, zo te zien lukt dat aardig al... Nu meer op de bovenkant en traps werken....
Hrb woensdag checkup bij m'n coach... Denk zelf dat er weinig zal veranderen nog...