Fitness Seller

Log wedstrijd prep...

Meende dat ik jouw foto bij Aron als eens zien passeren heb. Is hij je coach?

In!

Ziet er goed uit.
Misschien kan je ons ook vertellen hoe je het met je voeding doet.
Calorieën per dag, wat je pakt.
Dat is uiteraard aan jou

Greetz

In!
Wat monasit81 zegt ben ik ook wel benieuwd naar. Ook naar je trainingen (wat voor split..oefeningen sets reps).

Succes in ieder geval

Ps...later door gelezen in jouw topic en zag dat je hierover al wat info hebt gegeven.....maar wellicht kun je nog meer over vertellen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nice! Was die dhb zijn idee? Wat vond je er van?
Nee was m'n eigen idee... Ja ik ging er goed op, weinig sides... Ik verhoogde heel even en kreeg direct oestrogene bijwerking en wat wel vreemd is met dhb, dat zou niet moeten...

Er ging iets fout, per ongeluk een bericht gewist...
Was een vraag over m'n training dus zal wat posten hoe ik 't doe
Vandaag benen gedaan.

Squat
10 x 140
8 x 140
6 x 140

Leg press
12 x 275
10 x 355
10 x 395

Lunges dbls
10 x 22 kg
10 x 22 kg

Leg extension
12 x 63 kg
10 x 93 kg
10 x 113 kg

Stif deadlift dbls
10 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

Leg curl seated
10 x 55 kg
10 x 73 kg

Standing calf raise
12 x 50 kg
12 x 120 kg
10 x 120 kg

Opwarm sets rekening ik niet mee, 't gaat mij om de werksets...

Nog altijd probeer ik RPE 8 aan te houden dus te stoppen als je denkt dat je nog 2 reps kan...

Er ging iets fout, per ongeluk een bericht gewist...
Was een vraag over m'n training dus zal wat posten hoe ik 't doe
Vandaag benen gedaan.

Squat
10 x 140
8 x 140
6 x 140

Leg press
12 x 275
10 x 355
10 x 395

Lunges dbls
10 x 22 kg
10 x 22 kg

Leg extension
12 x 63 kg
10 x 93 kg
10 x 113 kg

Stif deadlift dbls
10 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

Leg curl seated
10 x 55 kg
10 x 73 kg

Standing calf raise
12 x 50 kg
12 x 120 kg
10 x 120 kg

Opwarm sets rekening ik niet mee, 't gaat mij om de werksets...

Nog altijd probeer ik RPE 8 aan te houden dus te stoppen als je denkt dat je nog 2 reps kan...

Aan het volume zal het niet liggen ☺.
Goede training

Verdiep je is in vetpercentages die je noemt en gooi bij ieder genoemd percentage hiervoor maar 2-3% erbij.

3% vet= 6 planken.

Verdiep je is in vetpercentages die je noemt en gooi bij ieder genoemd percentage hiervoor maar 2-3% erbij.

3% vet= 6 planken.
Sws is belangrijker hoe je eruit ziet dan hoever je gezakt ben in vet, is de meting exact? Waarschijnlijk nie... Maar als ik kijk hoe ik op een huidplooimeting stond november dan zeg ik op basis van dat dat ik richting de 3 wil... Ik zal snel genoeg merken of ik te laag ga en zal dan niet gek genoeg zijn om door te gaan...

Nu een week terug naar 3700 calorieën, word al duidelijk harder... Hier een foto van de pomp van vandaag

Bijlagen

• PSX_20200209_121705.jpg
    PSX_20200209_121705.jpg
    206,9 KB · Weergaven: 374
Sws is belangrijker hoe je eruit ziet dan hoever je gezakt ben in vet, is de meting exact? Waarschijnlijk nie... Maar als ik kijk hoe ik op een huidplooimeting stond november dan zeg ik op basis van dat dat ik richting de 3 wil... Ik zal snel genoeg merken of ik te laag ga en zal dan niet gek genoeg zijn om door te gaan...

Zeker mee eens, totaal ook niet negatief tegenover je resultaten want deze spreken voor zich. Het ging er meer om dat mensen naar jouw fysiek / foto's en teksten kijken en dit als voorbeeld zien hierop dit forum. Zij nemen dan de genoemde vetpercentages weer over en zo blijft iedereen constant er volledig naast zitten.

Zeker mee eens, totaal ook niet negatief tegenover je resultaten want deze spreken voor zich. Het ging er meer om dat mensen naar jouw fysiek / foto's en teksten kijken en dit als voorbeeld zien hierop dit forum. Zij nemen dan de genoemde vetpercentages weer over en zo blijft iedereen constant er volledig naast zitten.

Da's met kuren die hier voorbij komen ook en daar hoor ik niemand over... Dus ik vind dat onzin... Terwijl 't makkelijker is een fles test, fles tren etc erin te duwen dan naar ene bepaald vetpercentage werken dmv dieet...namen mensen het maar over...

Ben laatste tijd m'n rug proberen dikker te krijgen, zo te zien lukt dat aardig al... Nu meer op de bovenkant en traps werken....

Hrb woensdag checkup bij m'n coach... Denk zelf dat er weinig zal veranderen nog...

Bijlagen

• PSX_20200211_004026.jpg
    PSX_20200211_004026.jpg
    141,8 KB · Weergaven: 300
Ben laatste tijd m'n rug proberen dikker te krijgen, zo te zien lukt dat aardig al... Nu meer op de bovenkant en traps werken....

Hrb woensdag checkup bij m'n coach... Denk zelf dat er weinig zal veranderen nog...
Welke oefeningen doe je specifiek die jou geholpen hebben in je rug dikte progressie?

Terug
Naar boven