AndroidHealthClinic

Log wedstrijd prep...

• Topic Starter Topic Starter
Welke oefeningen doe je specifiek die jou geholpen hebben in je rug dikte progressie?
Pull up, bent over row onderhands, Landmine row.... Gewoon de basisoefeningen maar meer volume en meer werksets... Dat maakt echt wel't verschil...

Hoe ziet jouw voedingsschema eruit.
Over de dag door.
Je bent uiteraard vrij om dat met ons te delen.
Dus voel je niet verplicht.

Hoe ziet jouw voedingsschema eruit.
Over de dag door.
Je bent uiteraard vrij om dat met ons te delen.
Dus voel je niet verplicht.

Meal 1:
120 gr havermout
50 gram Whey
40 gram Pindakaas

Meal 2:
300 gr skyr of kwark
1 banaan

Meal 3:
100 gr basmati rijst ongekookt gewogen
200 gr kipfilet onbereid gewogen
10 ml lijnzaadolie
100 gram groenten(wil ik nog weleens skippen)
15 gram cashew

Meal 4 :
Mass gainer 150 gram bulkpowders

Meal 5:
10 ml lijnzaadolie
100 gram groenten(wil ik nog weleens skippen
15 gr cashew

MEal 6:
20 gr Brazil nuts
50 gram pro 85

Meal 1:
120 gr havermout
50 gram Whey
40 gram Pindakaas

Meal 2:
300 gr skyr of kwark
1 banaan

Meal 3:
10 ml lijnzaadolie
100 gram groenten(wil ik nog weleens skippen)
15 gram cashew

Meal 4 :
Mass gainer 150 gram bulkpowders

Meal 5:
10 ml lijnzaadolie
100 gram groenten(wil ik nog weleens skippen
15 gr cashew

MEal 6:
20 gr Brazil nuts
50 gram pro 85

Ziet er goed uit, zie mijn voedingsschema hieronder heb je nog suggesties dit is hoe ik het nu doe.

Meal 1 : -+ 6.30

250 ml halfvolle melk + amandelen + walnoten + 35 gram brinta + 1 schep Whey perfection protein shake
( +- 46 gram eiwitten )

Meal 2: 09.30

2 sneetjes volkoren brood + roerei

( +- 22 gram eiwitten)

Meal 3: 12:30

Kip + rijst + brocolli
( 37 gram eiwitten)

Meal 4: 15:00
2 sneetjes volkoren brood + 1 blik tonijn / + 1 banaan
( 35 gram eiwitten )

Meal 5: 18:00

aardappelen / groente / vlees / varierend en/of aardappelen groeten met zalm filet/ kipfilet

( 25 gram eiwitten)

Meal 6: 21:00
Na training:
250 ml halfvolle melk + amandelen + walnoten + 1 schep Whey perfection protein shake
( 22,6 gram eiwtitten)

Meal 7: vlak voor het slapen

1 bak magere kwark 500 gram
55 gram eiwitten

Ziet er goed uit, zie mijn voedingsschema hieronder heb je nog suggesties dit is hoe ik het nu doe.

250 ml halfvolle melk + amandelen + walnoten + 35 gram brinta + 1 schep Whey perfection protein shake
( +- 46 gram eiwitten )

( +- 22 gram eiwitten)

Kip + rijst + brocolli
( 37 gram eiwitten)

( 35 gram eiwitten )

aardappelen / groente / vlees / varierend en/of aardappelen groeten met zalm filet/ kipfilet

( 25 gram eiwitten)

Na training:
250 ml halfvolle melk + amandelen + walnoten + 1 schep Whey perfection protein shake
( 22,6 gram eiwtitten)

55 gram eiwitten

Ziet er goed uit toch. Ik ken je calorie behoefte etc niet dus kan je niet zeggen of dit voor jou goed is... In principe is het, zolang 't in de Marcos past zit je goed buiten dat kan je eigenlijk doen wat je wil...

( +- 46 gram eiwitten )

( +- 22 gram eiwitten)

Kip + rijst + brocolli
( 37 gram eiwitten)

( 35 gram eiwitten )

( 25 gram eiwitten)

Na training:
( 22,6 gram eiwtitten)

55 gram eiwitten
Ziet er goed uit toch. Ik ken je calorie behoefte etc niet dus kan je niet zeggen of dit voor jou goed is... In principe is het, zolang 't in de Marcos past zit je goed buiten dat kan je eigenlijk doen wat je wil...

Ja,
Ik heb exact niet mijn calorie behoefte bij de hand, maar dit zal tussen de 3000- 3200 liggen
Daarnaast probeer ik minimaal 1,5 liter water tot max 2,5 liter water te drinken per drank.
Ik vermijd frisdranken alhoewel in het weekend wel, roken en alcohol doe ik ook niet aan.

Suikers minder wel in koffie en thee.

Voor de rest geen bijzonderheden

Ja,
Ik heb exact niet mijn calorie behoefte bij de hand, maar dit zal tussen de 3000- 3200 liggen
Daarnaast probeer ik minimaal 1,5 liter water tot max 2,5 liter water te drinken per drank.
Ik vermijd frisdranken alhoewel in het weekend wel, roken en alcohol doe ik ook niet aan.

Waarom reken je alleen het aantal eiwit uit?

Ja,

Ik drink wel m'n frisdrankje, beetje leven mag wel he

Pull up, bent over row onderhands, Landmine row.... Gewoon de basisoefeningen maar meer volume en meer werksets... Dat maakt echt wel't verschil...
Idd de standaard oefeningen maar t werk zeker in jouw geval. Hoeveel werksets zit je zo gemiddeld?

Idd de standaard oefeningen maar t werk zeker in jouw geval. Hoeveel werksets zit je zo gemiddeld?

Enhanced kun je het bijna zo gek maken als je wilt qua werksets, intensiteit en volumes, met dien verstande dat jouw pezen en aanhechtingen niet onder te grote langdurige stress komen te staan. Sowieso nooit op een natty toepassen, want dat gaat alleen maar averechts werken voor de natty lifter :)

Enhanced kun je het bijna zo gek maken als je wilt qua werksets, intensiteit en volumes, met dien verstande dat jouw pezen en aanhechtingen niet onder te grote langdurige stress komen te staan. Sowieso nooit op een natty toepassen, want dat gaat alleen maar averechts werken voor de natty lifter :)
T

Tuurlijk als je niks neemt gaat je volume etc omlaag... Dat gaat al automatisch omdat je minder sterk bent etc... Maar verder hoeft er niet veel te veranderen... Rpe 8 blijft rpe 8... Ik moet zeggen dat het me goed bevalt, ben altijd iemand geweest van hoge intensiteit, weinig rust, en tot failure elke oefening... Maar dat blijkt toch minder goed dan we dachten...

Laatst bewerkt:
Volgens mij is @Misaa nog natty :)

True :D

T

Tuurlijk als je niks neemt gaat je volume etc omlaag... Dat gaat al automatisch omdat je minder sterk bent etc... Maar verder hoeft er niet veel te veranderen... Rpe 8 blijft rpe 8... Ik moet zeggen dat het me goed bevalt, ben altijd iemand geweest van hoge intensiteit, weinig rust, en tot failure elke oefening... Maar dat blijkt toch minder goed dan we dachten...
Da duurt niet lang meer...zodra je eenmaal kuurlogs gaat volgen...

☺ haha.
Klopt idd dat wanneer je kuurt, je meer volume kan verdragen. Ik ben semi natural denk ik haha. Ik heb in het verleden enkele kuurtjes gedaan maar dat is inmiddels 7,5 jaar geleden. In de tussentijd wel blijven trainen....Ik zie nu in deze sectie een hoop nieuwe info waar toen anders over werd gedacht of die ik niet kende. Wellicht wil ik in de toekomst wel weer gaan kuren...mn streeffysiek is immers natural niet te behalen. Eerst maar eens cutten en in de tussentijd info en kennis ophalen....

☺ haha.
Klopt idd dat wanneer je kuurt, je meer volume kan verdragen. Ik ben semi natural denk ik haha. Ik heb in het verleden enkele kuurtjes gedaan maar dat is inmiddels 7,5 jaar geleden. In de tussentijd wel blijven trainen....Ik zie nu in deze sectie een hoop nieuwe info waar toen anders over werd gedacht of die ik niet kende. Wellicht wil ik in de toekomst wel weer gaan kuren...mn streeffysiek is immers natural niet te behalen. Eerst maar eens cutten en in de tussentijd info en kennis ophalen....
Ik ook semi naturel... Ik prik om de dag dus en parttime naturel dan zeker?

Ik ook semi naturel... Ik prik om de dag dus en parttime naturel dan zeker?
☺ haha

Zoiets...blijf in ieder geval jouw en punjab's log volgen.

Naast de sticky's in deze sectie en de sectie zelf, hebben jullie nog tips waar meer goede en betrouwbare info over kuren te vinden is?

• Like
Waarderingen: Vonk
☺ haha

Zoiets...blijf in ieder geval jouw en punjab's log volgen.

Naast de sticky's in deze sectie en de sectie zelf, hebben jullie nog tips waar meer goede en betrouwbare info over kuren te vinden is?

Buiten de kenmerken van elk steroid zal. 't voornamelijk persoonlijke ervaringen zijn wat iemand je adviseert.

Tis geen rocketscience, heb zelf bijna alles al eens geprobeert, en kan je wel zeggen dat het toch 80 procent voeding is wat bepaald of je kuur een succes is... Je kan grammen pakken wat je wil maar als je te weinig eet groei je niet... En je kan clen, t3 nemen etc wat je wil als je teveel eet val je niet af...

Ik heb de stap richting een coach genomen, eerste instantie als stok achter de deur kwa voeding etc... Maar heb er al veel door geleerd...

Terug
Naar boven