Fitness Seller

Log wedstrijd prep...

Buiten de kenmerken van elk steroid zal. 't voornamelijk persoonlijke ervaringen zijn wat iemand je adviseert.

Tis geen rocketscience, heb zelf bijna alles al eens geprobeert, en kan je wel zeggen dat het toch 80 procent voeding is wat bepaald of je kuur een succes is... Je kan grammen pakken wat je wil maar als je te weinig eet groei je niet... En je kan clen, t3 nemen etc wat je wil als je teveel eet val je niet af...

Ik heb de stap richting een coach genomen, eerste instantie als stok achter de deur kwa voeding etc... Maar heb er al veel door geleerd...
Thanks voor je reactie...klopt voeding is zeker belangrijk. Op vlak van voeding moet ik consistenter worden. Dwz..ik eet voldoende eiwitten...maar als t vrouwtje een lekkere maaltijd heeft gekookt eet ik hier ook van bovenop mn dieet waardoor ik boven mn doel kcal kom etc. Misschien moet ik zelf maar eens een logje gaan openen als stok achter de deur voor mn cut

• Topic Starter Topic Starter
Check UP gehad... Hoef nog niks te veranderen...

Bijlagen

• Screenshot_20200212_145953.jpg
    Screenshot_20200212_145953.jpg
    55,8 KB · Weergaven: 229
Wat heb je dan geleerd van coaching? Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat je best goed wist/weet hoe je moest bulken en cutten voor de coaching. Meteen ook de reden waarom ik steeds twijfel over coaching. Ik heb het gevoel dat ik uiteindelijk ga betalen voor kennis die ik al (min of meer) weet. De stok achter de deur functie kan ik dan wel inkomen, ik vind het alleen een dure stok :o

Wat heb je dan geleerd van coaching? Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat je best goed wist/weet hoe je moest bulken en cutten voor de coaching. Meteen ook de reden waarom ik steeds twijfel over coaching. Ik heb het gevoel dat ik uiteindelijk ga betalen voor kennis die ik al (min of meer) weet. De stok achter de deur functie kan ik dan wel inkomen, ik vind het alleen een dure stok :o
Voornamelijk de onzin weten te filteren... Er is geen anabic window... 6 a 8 maaltijden per dag zijn niet perse nodig... Minimaal aantal Proteine/leucine... Maar ook manier van training... Wat werkt en wat nie... Etc

Dat is je trainingen en je voeding etc fine tunen, kan zeker waardevol zijn. Op een gegeven moment doe je de dingen op je eigen manier en dat hoeft niet de beste manier te zijn. En dan weten 2 er soms meer dan één.

Een coach ziet je vooruitgang beter dan jij zelf. Een kritische blik op je fysiek om je zwakke punten bij te werken. Fine tuning in prep.

Nu bijna 2 weken over op test p, mast p en tren a... Buiten een PIP, tren hoest die me dood laat gaan soms, vallen de sides mee... Zweet snacht wel al wat meer...

Verder procent gezakt in vet, 5,7 volgens de huidplooi meter en weeg 114 kg...

Ik postte een screenshotje gister... Was vergeten een verdere update te geven... Dus bij deze...

Dieet blijft 't zelfde, 3700 calorieën.. Zal over 2 weken wel iets omlaag geschroefd worden...

Hoe ziet je dosering eruit.
Test p mast en tren
Ik doel op het aantal mg

Ok je bedoeld eod.
Ik heb video gezien dat het juist niet word aangeraden om every other dat te prikken.

Als je korte esthers gebruikt zou ik beter elke dag prikken.
Check maar op YouTube.
Greg douchette.

Maar ook daar geld weer dat de meningen erover verdeeld zijn.
Dus no offense:)

Voor bepaalde sides kan het helpen om een zo stabiel mogelijke bloedspiegel te proberen te houden, of één die lineair omhoog rent :D

Ok je bedoeld eod.
Ik heb video gezien dat het juist niet word aangeraden om every other dat te prikken.

Als je korte esthers gebruikt zou ik beter elke dag prikken.
Check maar op YouTube.
Greg douchette.

Ik noem 't om de dag om het de ene dag wel en andere 't noemen weet ik nie, wist niet dat er een wetboek bestond van hoe we 't moeten noemen lol...

Op YouTube zeggen andere ook dat je helemaal niet moet gebruiken en Vegan moet worden...
Andere zeggen dat je 't dubbele moet gebruiken..

Elke dag prikken is mij teveel... En heb nooit echt gemerkt dat ik dat echt zou moeten gaan doen ivm de sides... Is 't beter? Misschien wel... Maar ik vind het goed zo...

Even een abs en calve check... :-) 't gaat goed zo te zien...

Bijlagen

• PSX_20200214_120628.jpg
    PSX_20200214_120628.jpg
    187,9 KB · Weergaven: 240
  • IMG_20200213_214547.jpg
    IMG_20200213_214547.jpg
    140,9 KB · Weergaven: 225
Ik noem 't om de dag om het de ene dag wel en andere 't noemen weet ik nie, wist niet dat er een wetboek bestond van hoe we 't moeten noemen lol...

Op YouTube zeggen andere ook dat je helemaal niet moet gebruiken en Vegan moet worden...
Andere zeggen dat je 't dubbele moet gebruiken..

Elke dag prikken is mij teveel... En heb nooit echt gemerkt dat ik dat echt zou moeten gaan doen ivm de sides... Is 't beter? Misschien wel... Maar ik vind het goed zo...

Ok ik respecteer jouw mening... :-)

Ik hou het nu op lange esthers.
2 x per week 500

Waarschijnlijk ga ik vanaf volgende switchen de tren uppen en test downgraden :-)
ik zat zelf te denken aan tren 600 - test 500

2 x per week 500

Waarschijnlijk ga ik vanaf volgende switchen de tren uppen en test downgraden :-)
2 keer per week lange esters, waarom doe je niet elke 5 dagen? Want ja... er wordt geroepen dat de halflife 5 dagen is en dat je dan stabielere waardes krijgt.

2 x per week 500

Waarom 600 tren?? Wat verwacht je daarvan??

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven