XXL Nutrition

Log wedstrijd prep...

Bezoekers in dit topic

Moet ook zeggen dat ik laatste maanden veel meer op uitvoering let en dat is ook een duidelijk verschil.

Sommige staan tbar te doen maar staan gewoon recht op en trekken alles uit de biceps...
Ja ik doe nu zoals John Meadows aanraad in een van zijn video’s, uit je elleboog trekken. Dat heeft voor mij echt het verschil gemaakt aangezien ik sinds ik ben begonnen met trainen moeite had mn rug te voelen
 
Yoo...

Vanaf morgen ga ik wat anders doen kwa voeding..

Mijn opzet is mn carb meals pre and post workout te plannen en de rest proteine en groentes.

Zo probeer ik mn trainingen goed te houden en de toch lager te kunnen kwa voeding om het laatste beetje.

Calorieen zijn nog altijd 2800 dus niet heel laag.

Trainingen zullen wat mer volume bevatten en terug naar 1 spiergroep per dag.

Cardio zal naar 30 minuten direct bij opstaan zijn en 20 minuten na training.

Keep u posted....
 
Onderste is van de heroescup oktober and bovenste is van vandaag... Front pose is een stuk verbeterd, denk dat dumbell pullovers daarbij goed geholpen hebben..

Kwa vet sta ik bijna even ver, alleen nu 7 kg zwaarder dus das positief...
 

Bijlagen

  • IMG_20210725_145157_792.jpg
    IMG_20210725_145157_792.jpg
    137,1 KB · Weergaven: 145
Onderste is van de heroescup oktober and bovenste is van vandaag... Front pose is een stuk verbeterd, denk dat dumbell pullovers daarbij goed geholpen hebben..

Kwa vet sta ik bijna even ver, alleen nu 7 kg zwaarder dus das positief...

Netjes man, die lats poppen nu een stuk meer
 
Vandaag leuke foto weten te maken, die moet ik even posten... .😎😎😎😎

Dit is ongeveer hoe ik op de wedstrijd wil staan maar dan meer definitie en strepen natuurlijk....

Had vorige week een paar dagen buiten mn schema wat extra cheats... De ene dag mac, de andere dag donuts, gister shoarmaschotel(helft weggegooid want was teveel)

Dat verklaard die vains waarschijnlijk maar dit was meer om een ideetje te krijgen hoever ik moet gaan om die volheid terug te krijgen....

Ik ben sws niet van plan met junkfood te gaan laden straks maar dit bewijst voor mij wel dat ik veel kan laden, voor ik pas echt pop...🦍🦍
 

Bijlagen

  • IMG_20210726_154411.jpg
    IMG_20210726_154411.jpg
    514,3 KB · Weergaven: 180
Mooi fysiek zeker met die aders overal👍
 
Ik ben altijd te leeg geweest op me vorige 2 wedstrijden tot het punt dat ik gewoon niet meer vol werd en zelfs met laden nog lichter werd, hopelijk nu eens wat beter :')

Zak dit keer ook veel rustiger al ben jij al wel droger.
 
Ik ben altijd te leeg geweest op me vorige 2 wedstrijden tot het punt dat ik gewoon niet meer vol werd en zelfs met laden nog lichter werd, hopelijk nu eens wat beter :')

Zak dit keer ook veel rustiger al ben jij al wel droger.
Ja ben best agressief gezakt, maar meer om later een balans te kunnen zoeken in alles en zo mn shape te krijgen die ik zoek
 
Hallo allemaal, nog 4 weken voor de wedstrijd..

Mijn shape is nu al beter dan vorig jaar op de heroes, sta droger harder en voller.. dus dat is heel positief.

Weeg nog altijd 108 kg dat is 5-6 kg zwaarder dan vorige wedstrijd in oktober.

Voeding staat nu op 2600 calorieen.

Peds zijn nu:

4 iu hgh.
1 x ripped mix per dag(100 test prop,75 tren ace ,75 mast prop.
60 mg winstrol.
60 mg anavar.
37.5 mcg T3.
80 mcg clen.
40 mg telmisartan.
20 mg yohimbine
1 tab aromasin per dag.

Dit veranderd voorlopig niet.
wanneer ik laag genoeg zit in vet zullen de vetverbranders eruit gaan.. zoals hgh, yohimbine en clen...
De eerste twee brengen toch wat vocht mee dus dat willen we eruit hebben natuurlijk. Heb nog wel Halotestin liggen voor de laatste 2-3 weken.

En miss dat ik test eruit ga doen maar hangt af van de de shape...

Vanaf maandag gaan we cardio opvoeren naar 2 x 40 minuten per dag.

Well thats it so far....

Loggen is nog altijd mn sterkste punt niet maar mochten jullie iets willen weten betreft mn prep antwoord ik graag.

🙏🙏😎
 

Bijlagen

  • Collage 2021-08-12 17_08_30.jpg
    Collage 2021-08-12 17_08_30.jpg
    185,8 KB · Weergaven: 174
Ripped is die mix vanuit het lab uit de UK toch met drie letters? Geen gezeik met douane sinds Brexit? Ga je een beetje oke op Yohimbine overigens? Ik vond dat spul echt kut, kreeg er haast een soort van anxiety van.
 
Vanwaar de keuze voor var én winny?
 
Goede progressie met de vergelijkingsfoto’s idd meer massa maar ook massiever. Van een 7min naar een dikke 8plus!
 
Ripped is die mix vanuit het lab uit de UK toch met drie letters? Geen gezeik met douane sinds Brexit? Ga je een beetje oke op Yohimbine overigens? Ik vond dat spul echt kut, kreeg er haast een soort van anxiety van.
Nee heb niks van daar...

Yohimbine gaat goed, mentale problemen zijn niet erger dan normaal 😝😝
 
De vraag is verkeerd, Ikzelf geef mijzelf een dikke 7, omdat ik blij ben met mijzelf, maar dat is niet in vergelijking met Ovation, totaal andere categorie, als ik me daaraan zou moeten meten een 2+ :flexgrin:
Verder wel een beetje flauwe vraag natuurlijk, alsof je een fysiek niet kan waarderen als je er zelf niet zo bij staat.
En die 8+ is vanuit het potentieel wat ik in Ovation zie, hij is nog niet klaar.
 
Hallo allemaal, nog 4 weken voor de wedstrijd..

Mijn shape is nu al beter dan vorig jaar op de heroes, sta droger harder en voller.. dus dat is heel positief.

Weeg nog altijd 108 kg dat is 5-6 kg zwaarder dan vorige wedstrijd in oktober.

Voeding staat nu op 2600 calorieen.

Peds zijn nu:

4 iu hgh.
1 x ripped mix per dag(100 test prop,75 tren ace ,75 mast prop.
60 mg winstrol.
60 mg anavar.
37.5 mcg T3.
80 mcg clen.
40 mg telmisartan.
20 mg yohimbine
1 tab aromasin per dag.

Dit veranderd voorlopig niet.
wanneer ik laag genoeg zit in vet zullen de vetverbranders eruit gaan.. zoals hgh, yohimbine en clen...
De eerste twee brengen toch wat vocht mee dus dat willen we eruit hebben natuurlijk. Heb nog wel Halotestin liggen voor de laatste 2-3 weken.

En miss dat ik test eruit ga doen maar hangt af van de de shape...

Vanaf maandag gaan we cardio opvoeren naar 2 x 40 minuten per dag.

Well thats it so far....

Loggen is nog altijd mn sterkste punt niet maar mochten jullie iets willen weten betreft mn prep antwoord ik graag.

🙏🙏😎
Goeie shape en dik verbeterd tov vorige wedstrijd! Vergeet niet dat er in 4 weken nog veel
kan gebeuren ;)

Benieuwd hoe je het gaat doen op de wedstrijd!
 
Goeie shape en dik verbeterd tov vorige wedstrijd! Vergeet niet dat er in 4 weken nog veel
kan gebeuren ;)

Benieuwd hoe je het gaat doen op de wedstrijd!
Het is ook de bedoeling dat er nog t een en ander gaat gebeuren...😝

Alleen ik denk in positieve zin en jij meer in t negatieve denk ik... Das weer typisch hier op t forum
 
Back
Naar boven