MuscleMeat

log whc

haha, mede diessenaar :klink:

Wereld is klein hè :p

Ik ken ook mensen die bij Hispohal getraind hebben en nu nog doen.
Ik train nu een jaar of 4/5 in Beers en dat bevalt me eigenlijk wel erg goed!
Enige nadeel is het gewicht van de dumbbells en de drukte in de avonden.
Gelukkig kan ik nu veel overdag en in de ochtend trainen.

Heb je weleens gehoord van een gym in Biest houthakker? Daar traind een maat van me. Blijkt erg hardcore te zijn en 24-7 open :D

haha idd:Pmaar zijn die mensen die jij bij hispohal kent ook van jouw niveau?;)want dan horen ze denk ik bij de betere..

en jaa heb daar ook ooit een proefles gehad..was wel egt hardcore daar jaa!de eigenaar doet ook wedstrijd elk jaar regelen..

• Topic Starter Topic Starter
haha idd:Pmaar zijn die mensen die jij bij hispohal kent ook van jouw niveau?;)want dan horen ze denk ik bij de betere..

en jaa heb daar ook ooit een proefles gehad..was wel egt hardcore daar jaa!de eigenaar doet ook wedstrijd elk jaar regelen..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks weet over hun krachtstats. Een oude vriend van me blijkt wel behoorlijk groot te zijn geworden. Ik heb alleen geen idee wat zijn stats zijn. Ik ken ook een paar mensen die daar net begonnen zijn. Zullen wel niet zo opvallen denk ik :p

In de Biest blijken volgens een kennis van me ook wel grote jongens rond te lopen. :D

pfff, dit is m'n eerste dag rust pas, hoe moet ik dat een week volhouden ???

Mensen,

Wat ik me afvraag.

Is het verstandig om tijdens mijn rustweek een dagje cardio te doen om toch fit te blijven?

Ik kan er niet tegen om de hele dag stil te zitten :o

zo, eerste dat rust zit er bijna op, maar kon me niet inhouden om een uur cardio te doen :o

Mooie log, zal je een tijdje volgen! Wel erg lange workouts als je 2.5 uur mee bezig bent zeg..

Mooie log, zal je een tijdje volgen! Wel erg lange workouts als je 2.5 uur mee bezig bent zeg..

Ja, daar moet ik iets aan gaan veranderen. Ik ben nog een beetje aan het vaststellen hoe het nu eigenlijk komt dat ik vaak zolang bezig ben.

Ik moet proberen m'n schema te reduceren naar 6 oefeningen met 3 setjes ipv 7/8 oefeningen met 4 setjes.

6-8-10hh kost me ook meer tijd ivm de opwarmsetjes vantevoren.

Ben ik trouwens de enige die een half uur bezig is met een lekker setje DL?

Dippen en chinnen duren tegenwoordig ook wat langer omdat ik ze weighted uitvoer. Ik heb geen speciale riem daarvoor. Gewoon een standaart ding waar ik met een touw een schijf aan kan hangen :p

Over twee weken moet ik weer wat vaker naar school. Dan ga ik weer wat meer trainen in eindhoven. Het enige nadeel is dat ik daar dus geen riem ter beschikking heb. Iemand een tip waar je die één goedkoop aan kan schaffen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks weet over hun krachtstats. Een oude vriend van me blijkt wel behoorlijk groot te zijn geworden. Ik heb alleen geen idee wat zijn stats zijn. Ik ken ook een paar mensen die daar net begonnen zijn. Zullen wel niet zo opvallen denk ik :p

In de Biest blijken volgens een kennis van me ook wel grote jongens rond te lopen. :D

pfff, dit is m'n eerste dag rust pas, hoe moet ik dat een week volhouden ???

en komt die oude vriend ook uit diessen?want dan heb ik wel een vermoeden wie dat is als ie dezelfde leeftijd als jouw en mij heeft;)en idd in de biest denk ik ook wel,ook zelf een grote jongen zeg maar de baas;)dus iemand met verstand die erover praat..

en komt die oude vriend ook uit diessen?want dan heb ik wel een vermoeden wie dat is als ie dezelfde leeftijd als jouw en mij heeft;)en idd in de biest denk ik ook wel,ook zelf een grote jongen zeg maar de baas;)dus iemand met verstand die erover praat..

Ja, hij is ook 23 ;)

Ik moet echt eens een keertje bij de hispohal en in de Biest gaan trainen :o

Ik wil sowieso weer trainen :eek:

rustweek grrr :splat:

Ja, hij is ook 23 ;)

Ik moet echt eens een keertje bij de hispohal en in de Biest gaan trainen :o

Ik wil sowieso weer trainen :eek:

rustweek grrr :splat:

haha okee bedoel je toevallig cito?;)zou verder nie weten wie van mij leeftijd en uit diessen flink is geworden..hoe heet jij eik?;)
en hispo is eik niet veel bijzonders..dumbbells mar tot 26 kg..ik ga er trainen omdat ik met paar vrienden daar kan trainen;)

haha okee bedoel je toevallig cito?;)zou verder nie weten wie van mij leeftijd en uit diessen flink is geworden..hoe heet jij eik?;)
en hispo is eik niet veel bijzonders..dumbbells mar tot 26 kg..ik ga er trainen omdat ik met paar vrienden daar kan trainen;)

Ik stuur je wel ff een pm hier over ;)

pfff, woensdag tijdens cardio heb ik een halfuur hardgelopen. Donderdag nergens last van. Vandaag kan ik bijna niet lopen, zo'n spierpijn heb ik in mijn kuiten.

Aan de ene kant mag ik niet klagen, want spierpijnen in mijn kuiten heb ik vrijwel nooit.

ik zou gillend gek worden van een week niet trainen om eerlijk te zijn :P

ik zou gillend gek worden van een week niet trainen om eerlijk te zijn :P

Wordt ik ook :mad:

Maar het is even doorbijten, grote kans dat ik volgende week donderdag weer sterker terugkom :rolleyes:

In deze sport is het toch belangrijk om altijd te luisteren naar je lichaam. Als ik ga trainen wil ik voor 110% gaan en niet voor 75% vanwege een oude elleboogblessure :D

Het valt me wel op dat ik altijd veeeeel vocht vast hou van creatine. :eek:

Status: Ziek :angstig:

Het is misschien maar goed dat ik net in m'n rustweek zit :o

Hopelijk val ik niet te veel af in een week tijd :eek:

Beste dbbers,

Aangezien ik me al weer wat beter voel wil ik morgen weer een keer gaan trainen.

Nu wil ik mijn huidige donderdagtraining aanpassen omdat de dumbbells momenteel maar tot 40kg gaan. Ik wil graag 6-8-10hh aanhouden.

Training zoals die tot nu toe was

Borst

Flat dumbbell press

incline bench press

Dumbbell pullover

Schouders

Arnold press

Lever military press

zoals ik m'n training vanaf morgen wil gaan doen:

Borst

Bench press

Lever (plate loaded) Incline Chest Press

Lever pec deck fly

Schouders

seated military press

Arnold press

Wat zou ik kunnen toevoegen, of vervangen?

m'n borsttraining van maandag hou ik hetzelfde en ik wil graag variëren met de verschillende oefeningen.

Verder lijkt me 3 press oefeningen met stang ook wat overdreven.

military press wil ik seated gaan doen, zodat ik niet kan cheaten. Staand heb ik ook kans dat ik de plafondplaten aan gort press :D

Niemand met tips voor een goede borst oefening? :o

Al zwaar gebulkt en gecut kerel :).

Speciaal schema ook , zwaar beginnen altijd , warm je dan goed op ook.

Cable crossovers en dumbbell fly's :)

Al zwaar gebulkt en gecut kerel :).

Speciaal schema ook , zwaar beginnen altijd , warm je dan goed op ook.

Cable crossovers en dumbbell fly's :)

Ja, alles zo extreem mogelijk gedaan tot nu toe :p

Maar dat doe ik in het vervolg niet meer, zit een te grote nasleep aan :(

Het opwarmen moet ik wel, anders maak ik van de set niet veel :o

Cable crossovers kan ik helaas niet doen op de plek waar ik het meeste train :(

dumbbell fly doe ik al op maandag, en één keer vind ik opzich genoeg.

Bedankt voor het advies :)

Ja, alles zo extreem mogelijk gedaan tot nu toe :p

Maar dat doe ik in het vervolg niet meer, zit een te grote nasleep aan :(

Het opwarmen moet ik wel, anders maak ik van de set niet veel :o

Cable crossovers kan ik helaas niet doen op de plek waar ik het meeste train :(

dumbbell fly doe ik al op maandag, en één keer vind ik opzich genoeg.

Bedankt voor het advies :)

Je zou nog decline erin kunnen steken , maar bij de meesten is onderkant borst voldoende ontwikkelt en is het eerder bovenkant die achter loopt.

Jammer dat je geen cables hebt , kan je veel mee doen imo :).

Training 10-11-09

Ik doe 6 -8 -10 hh

Borst

Flat dumbbell press
40.0kg 0HH (ik kreeg hem niet weg)
37.5kg 7HH
35.0Kg 8HH
32.5kg 8HH

Lever (plate loaded) Incline Chest Press
50.0kg 6HH (linker schouder werkte niet mee)
50.0kg 15HH
70.0Kg 8HH

Lever pec deck fly
25kg 12HH
40kg 10HH
45Kg 11HH

Schouders

Arnold press
24.0kg 5HH
22.0kg 8HH
18.0kg 12HH

Standing military press