kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Abbo, hou sowieso even je schema in de gaten! voor zover ik nu gezien heb wel lekkere volume, die dips en bench laatste training zou ik nog niet kunnen verdragen..je volume lijkt nog wel hoger als de ub/lb die ik op het moment doe. Maar je doet geen supersets dus dat scheelt wel weer!
Ik ga nu ook wat oefeningen schrappen. Schema gaat er ongeveer zo uitzien (7 oefeningen per training).

Ziet er imo wel goed uit! volume is er zeker, even goed nog wel ! lijkt me nog wel pittig schema even goed. heb het schema even opgeslagen voor later misschien..Voor nu denk ik toch iets te pittig nog kwa volume etc.
Ja als je geen meer herhaling kan met dips zeker een goede oplossing zo!
Succes iig !!![]()
Apart schema man, ben benieuwd hoe die je bevalt
Niks mis mee verder ofzo hoor![]()

Schema ziet er goed uit kerel, ben ook benieuwd hoe het je bevalt.![]()
Sick die deadlift man!
Hoop dat ik zo'n ziek spiergeheugen heb erop, zodra ik weer ga deadliften over een tijdje
Met chins liggen we ook gelijk zo te zien
Incline dumbell curls heb ik er ook weer in zitten volgende week![]()
(niet dat dat vaak gebeurt trouwens maar is vooral bij rustweken/vakantie). Dus ik weet niet of je bor mag doen maar die zou ik zeker in de schema plaatsen of anders db rows (zoals je nu al hebt). Bor is imo echt de basis voor rug en dat blijkt wel aangezien mn deadlift dus ook vooruit is 
Maarja hangt van heel veel factoren af he zo'n bw oefening. Ook hoe lang je armen zijn en je techniek. Sommigen gebruiken momentum om weer omhoog te komen (net zoals je bij bench de stang kunt "bouncen" bij je chest aanraken) dusja dan wordt het wel makkelijker. Moet zeggen dat ik nog niet echt kapot ben van chins en dat ben ik nooit geweest. Maarja ik blijf gewoon net zo lang oefenen totdat het goed voelt heb geen zin om nu meteen weer op te geven en de makkelijke weg te kiezen en voor lat pull downs te gaan 

Vandaag echt sicke spierpijn in mn hams, zal mij niks verbazen als dat door deadlift komt
Straks weer ff 3 setjes planken. Even kijken of mn onderrug dat trekt. Morgenochtend pushtraining en nu ik minder oefeningen heb verwacht ik ook minder vermoeid te zijn aan het einde. Vorige week was ik echt helemaal kapot![]()

Ik ga zo ook eens wat setjes planken, gister abs wederom moeten skippen
Gebruik jij er een spiegel bij om te kijken of je echt recht hangt of voel je dit uit jezelf?

Nee
Voel hem tegenwoordig veel beter dan voorheen, volgens mij hing ik voorheen teveel naar beneden met me rug.
Nu duw ik voor mij gevoel mijn kont/onderrug te ver omhoog, maar ik voel hem ontiegelijk branden, dus vind het wel best zo![]()

Lekker vroeg gast, nog aardige gewichten voor in de ochtend.