- Waardering
- 14
eduardjanssen zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eduardjanssen zei:
George zei:

en wat is precies je puntklempic zei:waarom hoor ik op dit forum berichten omtrent vechtpartijen altijd dat de dbb' er klappen heeft uitgedeeld.nooit een keer bericht dat jantje of pietje van dbb flink in elkaar is geslagen..
alhoewel ik me kan voorstellen dat het een kick kan geven als je een verhaal post waarin je het opnam voor de zwakkere en de moraal ridder was die het toch echt met geweld moest oplossen.

klempic zei:waarom hoor ik op dit forum berichten omtrent vechtpartijen altijd dat de dbb' er klappen heeft uitgedeeld.nooit een keer bericht dat jantje of pietje van dbb flink in elkaar is geslagen..
alhoewel ik me kan voorstellen dat het een kick kan geven als je een verhaal post waarin je het opnam voor de zwakkere en de moraal ridder was die het toch echt met geweld moest oplossen.
Var zei:

)

koetje zei:gisteren hebben ik en mijn maten wat bokken uitgedeeld en enkele molukkers QUOTE]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
btw wat zijn molukkers![]()
klempic zei:waarom hoor ik op dit forum berichten omtrent vechtpartijen altijd dat de dbb' er klappen heeft uitgedeeld.nooit een keer bericht dat jantje of pietje van dbb flink in elkaar is geslagen..
dream warrior zei:koetje zei:gisteren hebben ik en mijn maten wat bokken uitgedeeld en enkele molukkers QUOTE]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
btw wat zijn molukkers![]()
Hehe voor mij heel normaal voor anderen onbegrijpelijk..
Molukkers komen van ambon en of de zuidmolukken.
Een eiland bij indonesie na een oorlog tussen indonesie-nl waar de molukken nederland hielpen omdat ze een eigen staat wilden hebben was het niet veilig meer en zijn ze meegenomen naar nederland(1946)
Ze wonen verspreid in Oosterwolde(mijn woonplaats hier wonen er zon 1000 op 10000 inwoners)( Assen en smilde in een eigen wijk..
Ik ben altijd met ze opgegroeid bijna de helft van mn lagere schoolklas was moluks..
Zon beetje 80% van mn vriendenkring is moluks.