XXL Nutrition

lonsdale lui en hitler groet

is dit niet een wat overdreven reactie van je? ???

tja...

Ik ben tegen alles dat extreem is, de Marokkaan die met de bloemenkransen van bevrijdingsdag op de Dam gaat voetballen, maar ook de Lonsdale jongere met minder hersens dan een erwt die een Hitlergroet brengt.
Dat jij toevallig zo'n mong**l tegenkomt en ze een klap op hun smoel geeft vind ik helemaal prima, alleen had je je misschien even kunnen inhouden aangezien je inderdaad moet oppassen in je proeftijd!
Gesprekken helpen nou eenmaal niet met hun, maar pijn helaas ook niet, maar toch geeft dat mij dan weer een beter gevoel ;)

Nog geen busje gezien? :D
Misschien hebben die nazi fl**kers geen aangifte durven doen?
Ben je igg duidelijk genoeg geweest. ;)

waarom hoor ik op dit forum berichten omtrent vechtpartijen altijd dat de dbb' er klappen heeft uitgedeeld.nooit een keer bericht dat jantje of pietje van dbb flink in elkaar is geslagen..

alhoewel ik me kan voorstellen dat het een kick kan geven als je een verhaal post waarin je het opnam voor de zwakkere en de moraal ridder was die het toch echt met geweld moest oplossen.

klempic zei:
waarom hoor ik op dit forum berichten omtrent vechtpartijen altijd dat de dbb' er klappen heeft uitgedeeld.nooit een keer bericht dat jantje of pietje van dbb flink in elkaar is geslagen..

alhoewel ik me kan voorstellen dat het een kick kan geven als je een verhaal post waarin je het opnam voor de zwakkere en de moraal ridder was die het toch echt met geweld moest oplossen.
en wat is precies je punt???

Dat DBBers hersenloze ruziezoekers zijn? ??? :D

Laatst bewerkt:
klempic zei:

....en we zijn weer vertrokken...... :rolleyes:

Nazi/extremist/racisten...."mensen" waar niet met te klappen valt, normaal dat er problemen van komen....en als je dan wil vechten doe het dan voor iets positiefs ipv op de voetbal het kot af te breken.

Dus samengevat: goede actie maar met voorwaardelijk op je blad niet aan te raden.

grtz

Var zei:
Dat DBBers hersenloze ruziezoekers zijn? ??? :D

LOL :D:D:D

Kan zijn reactie wel begrijpen. Ik had anderszijds wel er naartoe gegaan om te vragen of ie wil ophouden in de hoop dat hij rel begint te maken om hem dan gelijk af te rossen uit zelfverdediging.

hoera!

de echte extremisten herken je niet eens, kunnen evengoed je gebuur zijn
die snotapen die denken doordat ze een vestje van lonsdale dragen (wat al ironisch is opzich) dat ze extreem rechts zijn, terwijl indien ze 60 jaar geleden zouden leven, in hun broek zouden piesen :rolleyes:

en ik hou liever van het shock & awe effect (de inbeelding van massieve en veelvuldig pijniging dan de daad itself ;))

het is sarcastisch, ironisch en al die woorden bij elkaar bedoeld :S

• Topic Starter Topic Starter
Idd dat is slimmer..
Ik vind het ook triest als ik een echte nazi zie met een groen bomberjack grote kisten kale kop heb ik nog respekt ook die lui weten iig waar het over gaat...!
Ik heb zo een schurfthekel aan die k*tgastjes met hun blousejes die allemaal met elkaar meedoen en zichzelf nog eens cool vinden ook... :mad:
Mn neefje kwam laatst trots in zo een blouse aanlopen ik heb em de hele avond gedist en gepest. :D

klempic zei:

Je kunt je niet meer herinneren dat iemand was mishandeld door een stel marokkanen (met stokken ook nog!) juriaan of casual dreamer dacht ik, weet zo even niet meer wie.

Of Ryu, die bokken kreeg van zn trainmaatje?

• Topic Starter Topic Starter
dream warrior zei:
koetje zei:
gisteren hebben ik en mijn maten wat bokken uitgedeeld en enkele molukkers QUOTE]

:roflol: :roflol: :rolleyes: :rolleyes: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
btw wat zijn molukkers ???

Hehe voor mij heel normaal voor anderen onbegrijpelijk..
Molukkers komen van ambon en of de zuidmolukken.
Een eiland bij indonesie na een oorlog tussen indonesie-nl waar de molukken nederland hielpen omdat ze een eigen staat wilden hebben was het niet veilig meer en zijn ze meegenomen naar nederland(1946)
Ze wonen verspreid in Oosterwolde(mijn woonplaats hier wonen er zon 1000 op 10000 inwoners)( Assen en smilde in een eigen wijk..
Ik ben altijd met ze opgegroeid bijna de helft van mn lagere schoolklas was moluks..
Zon beetje 80% van mn vriendenkring is moluks.

Ja er zijn zeker weten ook bokken gekregen hebben topics!

Ik heb eens een keer 3 molukkertjes helemaal de t*ring ingeslagen omdat ik dacht ze mijn kant op keken :rolleyes:

Ze wisten niet watskeburt..

Terug
Naar boven