XXL Nutrition

lonsdale lui en hitler groet

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:
hoe reageerde die andere lonsdale pootjes dan..? die stonden erbij en keken erna, terwijl je hun hitlerjugendfreund aan t afrossen was?

Ja ze stonden erbij en keken ernaar en degene die wel wat probeerde omdat het zn broer betrof ging tegen de hekken omhoog met een moddervette molukker op zn nek.. :D :D

Tja....ik ken het.

Kleine acties met zeer grote gevolgen. Heb nu gelukkig inmiddels een verjaard strafblad en ben van plan dat ook zo te houden.

Maar ik zou me ook niet laten uitdagen....na 1-2 waarschuwingen is de maat vol.

Iguana zei:
Idd dat is slimmer..
Ik vind het ook triest als ik een echte nazi zie met een groen bomberjack grote kisten kale kop heb ik nog respekt ook die lui weten iig waar het over gaat...!
Ik heb zo een schurfthekel aan die k*tgastjes met hun blousejes die allemaal met elkaar meedoen en zichzelf nog eens cool vinden ook... :mad:
Mn neefje kwam laatst trots in zo een blouse aanlopen ik heb em de hele avond gedist en gepest. :D

Rare jonge, voor een echte "neonazi" heb je respekt, maar snotneuzen die niet weten waar het overgaat (en goed bezopen zijn op zo"n festival) daar ga je op liggen botsen :rolleyes:

ps; anders moet ge is ambras gaan zoeken met hammerskins... dan kun ge u is echt afreageren :eyebrow:

Vriendelijke groetjes :D

twjunk zei:
Rare jonge, voor een echte "neonazi" heb je respekt, maar snotneuzen die niet weten waar het overgaat (en goed bezopen zijn op zo"n festival) daar ga je op liggen botsen :rolleyes:

ps; anders moet ge is ambras gaan zoeken met hammerskins... dan kun ge u is echt afreageren :eyebrow:

Vriendelijke groetjes :D

hammerskins ? C18 ?

Terug
Naar boven