MuscleMeat

lonsdale lui en hitler groet

Iguana zei:
Hehe voor mij heel normaal voor anderen onbegrijpelijk..
Molukkers komen van ambon en of de zuidmolukken.
Een eiland bij indonesie na een oorlog tussen indonesie-nl waar de molukken nederland hielpen omdat ze een eigen staat wilden hebben was het niet veilig meer en zijn ze meegenomen naar nederland(1946)
Ze wonen verspreid in Oosterwolde(mijn woonplaats hier wonen er zon 1000 op 10000 inwoners)( Assen en smilde in een eigen wijk..
Ik ben altijd met ze opgegroeid bijna de helft van mn lagere schoolklas was moluks..
Zon beetje 80% van mn vriendenkring is moluks.

Jij bent de wannaB molukker van de vriendenkring? :D

• Topic Starter Topic Starter
Var zei:
Jij bent de wannaB molukker van de vriendenkring? :D

Nee ik heb zelf een groen bomberjack tot irritatie van hun en scheld ze ook uit voor pindas.. :D
Maargoed van mij kunnen ze het hebben blijkbaar. :D
Maar jij moet wel weten wat molukkers zijn er staat altijd een hele groep in de hoofdzaal bij pruim(net nadat je binnenkomt)

Hoe zien molukkers er ook alweer uit? ik let er nooit zo op tbh.... Zal volgende keer eens opletten als ik in pruim ben... :rolleyes:

Var zei:
Hoe zien molukkers er ook alweer uit? ik let er nooit zo op tbh.... Zal volgende keer eens opletten als ik in pruim ben... :rolleyes:

Klein Donkerbruin alpha jas met che geuvarra plaatje(verkeerde spelling i know) en stekels. :D ;)
Als je binnenkomt krijg je die dansvloer en daar tegenover staat een podium daar staan ze altijd..
En nu weet ik niet precies of dat de r&b zaal is maar daar zul je ze ook wel vinden.

Vind de Molukse meisjes wel lekker!! :D

Maar goed, ik hoop voor je dat je in de nor nog altijd proteine-shakejes mag bestellen!! ;)

Mn neef is stevig aan het bulken daar dus het kan wel(kwark) :D :D

Oh oke, das wel relaxed dan!

Heb wel gehoord dat er flink bezuinigd is op het gevangeniswezen, dus hoop voor jou dat ze daar een gym hebben! :D

Anders moet je je gaan opdrukken, optrekken, met gevulde zakken water curlen!! Ach, dat gaat nog best..

Moved.

Hmm maar hier leest niemand. :(
En het gaat dan over lonsdale lui het is toch echt ook een chatonderwerp. :p

Arnold kan er ook wat van

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En als hij het doet dan mag het :mad: :D

Hmmm, voorbeeldje roid rage?? ;)

Iguana zei:

was een grapje dude heb ik daarstraks ter plekke verzonnen

aangezien een niew topci openen met de titel 'stomme mulukkers'en hetzelfde vertellen als jij zou een beetje kinderlijk zijn :o

Lol het is ook nog echt gebeurd even na mijn aktie hebben ze weer klappen gehad. :D

hoe reageerde die andere lonsdale pootjes dan..? die stonden erbij en keken erna, terwijl je hun hitlerjugendfreund aan t afrossen was?

:( arme arnold..waaraan heeft ie dit verdiend? :(

Terug
Naar boven