AndroidHealthClinic

loopt een schouder nou achter of?

Twnz

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hey mensen,

begint me nu toch wel te irriteren, ik heb veel moeite om mijn rechter schouder aan te spannen zoals ik dat wel kan met m'n linker, ben rechtshandig met alles nog wel..

begon mij op te vallen als ik een goeie pose foto wou maken van mijn rug, als ik veel klooi met mijn rechterschouder kom ik in de buurt maar het lijkt wel alsof iets vast zit ofzo..
als je goed kijkt lijkt het wel alsof ik 'm niet helemaal kan draaien, wtf
what to do, is dit veelvoorkomend? genetisch?

2012-08-20 23.54.48.jpg

Kan genetisch zijn... heel jouw linkerkant is precies sterker. Jouw linkerarm (biceps, triceps, deltoids) en lat is duidelijk groter dan je rechter. Misschien wat vaker werken met dumbbells ? Je spieren zien er niet overstressed uit en jouw rug is mooi recht.

Je linkerkant is idd wat buffer, weird :D. Losse weights zou ik zeggen idd maar dat doe je al waarschijnlijk?

alles loopt achter zemeh. je weegt fking 64 kg

• Topic Starter Topic Starter
Je linkerkant is idd wat buffer, weird :D. Losse weights zou ik zeggen idd maar dat doe je al waarschijnlijk?

ja ik prefereer losse weights! had het er met m´n pa over, hij herinnerde me er aan dat ik 3 jaar terug een scan had gehad voor mijn rechterelleboog, aangeboren afwijking waarbij er stukjes bot ergens in een gewricht zitten ofzo..
Dat zorgt ervoor dat ik mijn rechterarms niet zover kan buigen als mijn linker, misschien dat ik ´m hierdoor niet volledig heb kunnen meepakken met het trainen

Terug
Naar boven