XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
Hij kan altijd nog schrijver worden van goede spannende avonturen boeken:D

Ik maak weinig spannends mee de laatste tijd, vet saai.
Als de boys nu bij elkaar zitten is het alleen maar "weet je nog vroeger dit, weet je nog vroeger dat" Zal de leeftijd wel zijn....

ja je word oud loo :p maar je primetime moet nog komen dus dat is toch nog iets om naar uit te kijken :D

Hopelijk kan je morgen trainen bro, al is het een rustige training.

Welke creatine gebruik je trouwens?

Top secret.

Tiger4evah probeert er al jaren achter te komen, elke week probeert hij me te verleiden om op de weegschaal te staan. Hij heeft zelf geprobeerd me onder verdoving de weegschaal op te slepen.
Maar ik blijf ver uit de buurt van de weegschaal. Ik deel de obsessie niet van die gasten die elke dag, liefst 2x per training, op de weegschaal gaan staan.

Ik weeg niet zo vaak, ik zie het nut er niet zo van in.
Of ik nou 1 of 5 kg aankom, ik kan niet veel aanpassingen in m'n dieet en training maken dus ik kan weinig met die cijfertjes. Het demotiveert me alleen maar als ik een tijd lang bruut heb gegeten en getraind, en ik ben nauwelijks aangekomen. Daarom weeg ik niet meer.
Maar ik gok dat ik nu ergens tussen de 80 en 85 kg weeg. 176cm.
Als ik zeker weet dat ik weer boven de 85 weeg ga ik me weer wegen.

Zo doe ik het ook. Weeg me maximaal 4x per jaar ofzo.

Ik verwacht van de zomer wel een dagelijkse update van je bezigheden op bloemendaal beach ;)

Leest echt heerlijk weg je log!

• #2.888
Hopelijk kan je morgen trainen bro, al is het een rustige training.

Welke creatine gebruik je trouwens?

Vitalife, goedkope shit.

Tiger4evah die ging ineens als een mother****er vooruit in kracht in gewicht en z'n kop klapte uit elkaar.
Dus toen hij een keer niet thuis was heb ik bij hem aangebeld en aan z'n moeder gevraagd of ik tiger's straps mocht lenen omdat ik die van mij vergeten was. Toen mocht ik ze zelf pakken, en vliegensvlug heb ik toen een snelle search gedaan in z'n kamer. Geen naalden gevonden, wel een potje vitalife. Dus now it's my time to grow.

Ik neem wel aan dat dat niet geld in de cut? :D

Ik ga pas bruut cutten als ik 100kg weeg.

Ik verwacht van de zomer wel een dagelijkse update van je bezigheden op bloemendaal beach ;)

Leest echt heerlijk weg je log!

Tuurlijk van de zomer wordt ff lachen af en toe.

Strongman is een PL'er oftewel het zal hem een worst wezen hoe hij eruit ziet.

Strongman en ik hebben onze looks sowieso al mee.
We hebben geen weegschaal nodig om ons zelfvertrouwen omhoog te helpen.
We weten dat we er goed uit zien, we hebben de mening van een weegschaal niet nodig.
Er heeft nog nooit een meisje aan mij gezegd; "hey je fysiek ziet er wel goed uit, maar hoeveel weeg je eigenlijk? Want ik ga niet naar bed met jongens onder de 90kg" of; " ho ho, voordat je het bed in springt, ff op de weegschaal staan in de badkamer. Onder de 85 kan je oprotten"

Zo, strepsil # 6 aan het leegzuigen en daarna slapen, nou hopen dat er morgen een fatsoenlijke training gepost kan worden want het niveau daalt weer dramatisch hier.

kzou ook nog wat para's met water pakken ;)

:roflol: kamer search

Nette borst en bicep training man! grts ;)

Drop the ego, lower the weight.
Ik hoop dat ze die uitspraak onthouden.

Zag verleden week weer een schitterend voorbeeld; zo'n dik marrokaantje van +- 24 jaar deed echt gruwelijke bench sets van 120kg. Echt respect. Alleen hij had een borst om zich voor te schamen...

Dat eerste probeer ik ze bij ons ook bij te brengen...maar het effect is vooralsnog meestal het tweede...maar dan geen 120kg, want dat kunnen er maar 1 of 2 bij ons..;)

Verder top trainingen Loo!:D

Hey loo, welke oefeningen doe je voor je buikspieren eigenlijk? Ik zie wel eens hanging staan, maar doe je buiten dat nog wel oef voor buik?

• #2.894
Hey loo, welke oefeningen doe je voor je buikspieren eigenlijk? Ik zie wel eens hanging staan, maar doe je buiten dat nog wel oef voor buik?

Buik wordt weer zwaar verwaarloosd de laatse tijd.
Ik pak hem met kickbokstraining wel, maar verder te weinig.
Nu heb ik het geluk dat ik year round wel een goede buik heb, dat scheelt.
Ik pak hem sowieso 1x p.w

Ik doe idd veel hanging leg raises, en schuine crunches, omdat ik die onderkant en zijkant wat dikker wil hebben zodat die schuine lijnen er beter op staan.

Verder heb ik nooit anders gedaan dan legraises, crunches en variaties daarvan.
Plat op de grond, soms met voeten vast klemmen en een dumbbell op je borst.
En altijd schuine buikspieren pakken.
Altijd tussen de 20-25 herhalingen.
Ik geloof niet in 50 reps voor buik, je bent alleen aan het verzuren dan.
En mijn inziens doe je iets fout als je zoveel reps kunt maken.
Gewoon goed focussen dat je die buik keihard aanspant elke rep, dan heb je aan 4 sets van 25 genoeg.
Verder is het gewoon een kwestie van droog staan.

Stan McQuay legt het hier goed uit;

[Link niet meer beschikbaar]

graag gedaan.

• #2.895
DONDERDAG

Nog net zo ****ed up als gister, beter nog een dagje rust.
Hopen dat ik morgen weer fit genoeg ben om schouders te pakken, en de zondag erbij pakken om de schade in te halen.
Life's a b*ch.

sterkte man, heb ook een weekje niet kunnen trainen door ziekte. voelt klote gewoon om terug te herpakken...

te vroeg gejuiched.

Was ik gister nog euforisch en voelde de goede training en goede voeding als een overwinning, vannochtend werd ik wakker met keelpijn, lichte koorts, en hoesten.
Kennelijk heeft iemand voodoo over me uitgesproken.

Bij mij precies hetzelfde verhaal. Ben ook weer te grazen genomen door het virus...
Goed filmpje trouwens van Stan McQuay!

Hvaak train je Kickboksen p/w Lor?

• #2.899
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven