- Waardering
- 207
Ik weet het man, ik mis de verhalen ook
Om eerlijk te zijn raad ik het je echt af om aan een vaste relatie te beginnen.
Ik heb de afgelopen periode tegen mezelf gezegd; nu wordt het tijd voor huisje boompje beestje; gewoon een normale relatie, een normale baan, aan je toekomst werken, gewoon zoals het hoort.
Maar goddamn, wat denk ik nog weleens terug aan "the good old days".
Het was misschien een egoïstisch leven zonder toekomst, maar wat was het lekker om met niemand rekening te houden en gewoon je eigen ****ing ding te doen. Gewoon lachen, kattekwaad uithalen, als ik samen wil zijn ben ik samen en als ik alleen wil zijn dan laat ik gewoon een week niks van me horen, aan niemand verantwoording afleggen, **** it.
Begrijp me niet verkeerd ik ben gek op m'n vriendin en ik zou ook niet terug willen naar m'n oude lifestyle, maar het is moeilijk voldoening te halen uit een "average joe"-leventje. Ja trainen geeft me voldoening, elke dag ff een uurtje kapot gaan tussen het ijzer met m'n matties doet een mens goed, maar zelfs trainen zoals ik wil wordt me hier en daar ontnomen omdat er gewerkt of aan sociale verplichtingen voldaan moet worden.
Dat is het antwoord op de volgende vraag die ik wou stellen
Als je er zo over denkt heb je mn zege kerel. Die nostalgie zal wel nog even blijven hangen vrees ik. Toch bizar dat een mens een egoistisch, zelfdestructief en verantwoordelijkheidsloos leven het leukst vind, jammer dat je er niets mee opschiet.Veel succes met de contest trouwens! Schiet nog eens wat pics voor de fans hiero!
Owja, kan ik uit vorige posts van je afleiden dat je vriendin Belgisch is?