Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik weet het man, ik mis de verhalen ook :(
Om eerlijk te zijn raad ik het je echt af om aan een vaste relatie te beginnen.
Ik heb de afgelopen periode tegen mezelf gezegd; nu wordt het tijd voor huisje boompje beestje; gewoon een normale relatie, een normale baan, aan je toekomst werken, gewoon zoals het hoort.
Maar goddamn, wat denk ik nog weleens terug aan "the good old days".
Het was misschien een egoïstisch leven zonder toekomst, maar wat was het lekker om met niemand rekening te houden en gewoon je eigen ****ing ding te doen. Gewoon lachen, kattekwaad uithalen, als ik samen wil zijn ben ik samen en als ik alleen wil zijn dan laat ik gewoon een week niks van me horen, aan niemand verantwoording afleggen, **** it.

Begrijp me niet verkeerd ik ben gek op m'n vriendin en ik zou ook niet terug willen naar m'n oude lifestyle, maar het is moeilijk voldoening te halen uit een "average joe"-leventje. Ja trainen geeft me voldoening, elke dag ff een uurtje kapot gaan tussen het ijzer met m'n matties doet een mens goed, maar zelfs trainen zoals ik wil wordt me hier en daar ontnomen omdat er gewerkt of aan sociale verplichtingen voldaan moet worden.

Dat is het antwoord op de volgende vraag die ik wou stellen ;) Als je er zo over denkt heb je mn zege kerel. Die nostalgie zal wel nog even blijven hangen vrees ik. Toch bizar dat een mens een egoistisch, zelfdestructief en verantwoordelijkheidsloos leven het leukst vind, jammer dat je er niets mee opschiet.

Veel succes met de contest trouwens! Schiet nog eens wat pics voor de fans hiero!

Owja, kan ik uit vorige posts van je afleiden dat je vriendin Belgisch is?

• Like
Waarderingen: Loo
elke dag stronkje broccoli in de stomer en klaar ;) kost je 15 minuten :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.463
Haha hoor hem. Net begonnen en nu al aan het klagen over het average Joe leventje :D beloofd veel goeds...

hahaha :roflol:

Ik zit in de overgang van studentenleven naar volwassenheid, en dat smaakt soms vies bitter. Maar noodzakelijk kwaad. Ik heb een paar voorbeelden van gasten die zo lang mogelijk "een zorgeloos leventje" hebben geprobeerd te leven, en die gasten hebben daar nu een bittere nasmaak van.
Want tenzij je ambities hebt om het goed te doen in het criminele circuit is het na je 20ste gewoon werken aan je carriere, huisje boompje beestje, pensioenfonds, enzovoort om zonder zorgen in de maatschappij mee te varen.

Een contestlog openen en vervolgens niet mee doen aan de contest? :p

Groente kan trouwens ook in de magnetron...?

Lijkt trouwens wel of je nu al in de midlifecrisis terecht bent gekomen pik

De kans dat ik niet mee doe zit er wel in ja. Vorig jaar had ik wel grootste plannen maar de zomer viel vroeg dat jaar. :D

Dat is het antwoord op de volgende vraag die ik wou stellen ;) Als je er zo over denkt heb je mn zege kerel. Die nostalgie zal wel nog even blijven hangen vrees ik. Toch bizar dat een mens een egoistisch, zelfdestructief en verantwoordelijkheidsloos leven het leukst vind, jammer dat je er niets mee opschiet.

Veel succes met de contest trouwens! Schiet nog eens wat pics voor de fans hiero!

Owja, kan ik uit vorige posts van je afleiden dat je vriendin Belgisch is?

Tuurlijk is het heerlijk om een leventje zonder zorgen te leven; de hele week tijd zat hebben om te eten en trainen, dat is zo'n beetje je enige prioriteit, elk weekend lekker de kroeg in, festivalletjes en feestjes pakken, beetje flierefluiten met vrouwtjes hier en daar, niks moet alles mag. En altijd geld hebben om dingen te doen. En zolang je de kans hebt om zo te leven moet je dat vooral doen, en iedereen heeft dat wel in meer of mindere mate gedaan. Maar de weg naar volwassenheid brengt ook een verantwoordelijkheidsgevoel met zich mee en de daarbij horende plichten (athans voor degenen die niet blijven hangen).
En dan is het gewoon niet meer dan normaal dat je op een gegeven moment gaat settelen met een geschikt vrouwtje en consessies moet doen, op het gebied van trainen en/of je uitgaansleven, om je focus te verschuiven naar je opleiding en/of carriere.
En ja, dat heeft soms een bitter smaakje. Zeker als je terug denkt aan hoe het was. Maar veel klagen helpt wel, dat lucht op :D

De ouders van m'n vriendin wonen in België ja, dat betekent niet vaak een kopje koffie doen van een uurtje maar wel eens in de zoveel tijd een heel weekend weg. Beste mensen verder hoor, maar ik ben nooit langer dan 24 uur op dezelfde lokatie, ik word daar een beetje paranoïa van, thuis ook nooit gedaan behalve als ik ziek was.

elke dag stronkje broccoli in de stomer en klaar ;) kost je 15 minuten :D

Ik zal poging # 35 eens wagen tot het eten van meer groenten.

Laatst bewerkt:
Een contestlog openen en vervolgens niet mee doen aan de contest? :p

Groente kan trouwens ook in de magnetron...?

Lijkt trouwens wel of je nu al in de midlifecrisis terecht bent gekomen pik

WAHAHAHA.... sja... het leven is hard en medogenloos! De tijden van onbezorgd bulken en 5x per week naar de gym zijn voorbij.... Nu is het zwemmen of verzuipen, zin MAKEN om naar de gym te gaan....

Je eigen potje ook nog koken als beloning voor je harde werk... en als je pech hebt, zeikt je vriendin je die avond ook nog de oren van je kop :roflol:

....zucht.... konden we maar altijd jong blijven....

Hoevaak ga je nu trainen per week Loo, is het nog beetje te doen?

• #9.465
WAHAHAHA.... sja... het leven is hard en medogenloos! De tijden van onbezorgd bulken en 5x per week naar de gym zijn voorbij.... Nu is het zwemmen of verzuipen, zin MAKEN om naar de gym te gaan....

Je eigen potje ook nog koken als beloning voor je harde werk... en als je pech hebt, zeikt je vriendin je die avond ook nog de oren van je kop :roflol:

:roflol:! hou op man! :roflol:

Ik probeer trouwens gewoon 4x pw te trainen, ga nu elke zondag m'n wekker zetten dan lever ik m'n enige vrije dag wel in voor een training.

Toch knap dat je in de gym nog sterke training weet neer te zetten, met voeding die verre van optimaal is. of zitten er nog dagen bij dat je voeding wel hardcore is?

Wilskracht is bij mij ook altijd érg groot en zet mezelf 120% in.
Maar als me voeding niet op orde is, gaat het trainen bij mij ook gewoon niet lekker.Minder energie waardoor sneller uitgeput, minder kracht etc.
Zal misschien ook een deel psychologie zijn, omdat je dondersgoed weet dat goed eten je meer energie geeft. Ga je er nu vanuit dat je minder energie hebt omdat je dus minder hebt gegeten = mindere training..

• #9.471
Zal deels wilskracht zijn gok ik

En ook solidariteit voor m'n trainingsmaat, die vol in z'n kuur zit en me van alle kanten owned. Ik gun hem z'n hardcore trainingen, dus ik kom sowieso al vallen m'n ogen dicht van de slaap.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

We gaan hier tijdelijk verder met klagen trouwens;

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-up-and-keep-training-log-240440/#post4785316

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven