AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hee Loo, nou vroeg ik me af; aangezien jij niet vies bent van wat drugs hier en daar, je af en toe een pilletje pakt en je ook wat vriendjes uit Bolivia hebt, hoe zit het met je houding tegenover anabolen? Al reeds es een spuitje in het pootje gestoken, plannen hiervoor... Of een definite NO?

Lees eens al zijn topics door dan heb je het antwoord

Hee Loo, nou vroeg ik me af; aangezien jij niet vies bent van wat drugs hier en daar, je af en toe een pilletje pakt en je ook wat vriendjes uit Bolivia hebt, hoe zit het met je houding tegenover anabolen? Al reeds es een spuitje in het pootje gestoken, plannen hiervoor... Of een definite NO?

dat zie je toch aan zijn fysiek dat dat niet het geval is

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.844

Ik heb me er in het verleden wel veel verdiept en was ook regelmatig in de a.s-sectie te vinden. Ik vond het altijd machtig interessant, de theorie erachter.
Zelf heb ik toch altijd angst gehad om goed te kuren en heb enkele jaren terug weleens een kuurtje gedaan met "vrouwen-middelen".
Wel wat kilo's gewonnen, uiteindelijk alles weer verloren.
Als je kuurt moet je het goed doen, en ook zeker de discipline hebben om hardcore door te blijven trainen en eten.
Ik ben simpelweg niet "kuur-waardig", daar ik er in geloof dat er natural voor mij zeker nog genoeg te winnen valt met de juiste volhardenheid.

Ik zit nog steeds wel in de a.s-scene (kennisen e.d) en de gains zijn soms gruwelijk. Mooi om te zien.
Mijn doelstelling is het niet om z'n soort fysiek te creeëren, ik vind de weg ernaartoe interessanter dan het hebben van zo'n fysiek.
Zal mensen ook niet afkraken die gebruiken, maar ik vind dat jongens zoals ik het niet echt verdienen om snel groot te worden....

Loo traint al een aantal jaren, in ieder geval langer dan ik en hij weet genoeg van voeding en trainen af. Zijn fysiek zou veel groter moeten zijn alleen al zonder AS gebruik ( awakenings for example :rolleyes:). Met AS gebruik zou hij er op zijn minst 6 kg vvm zwaarder bij staan dan zijn topfysiek ( niet nu) + hij zou kunnen feesten als de mofo

vandaar dus.......

Loo traint al een aantal jaren, in ieder geval langer dan ik en hij weet genoeg van voeding en trainen af. Zijn fysiek zou veel groter moeten zijn alleen al zonder AS gebruik ( awakenings for example :rolleyes:). Met AS gebruik zou hij er op zijn minst 6 kg vvm zwaarder bij staan dan zijn topfysiek ( niet nu) + hij zou kunnen feesten als de mofo

vandaar dus.......

Ach, je kan AS ook overschatten natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.848

vandaar dus.......

Klopt.

Ach, je kan AS ook overschatten natuurlijk.

Het kan twee kanten op gaan.
Ik ken jongens die alles perfect deden, en toch wat tegenvallende resultaten bereikten. Dan waren we met z'n allen aan het zoeken waar we nog verbeteringen konden maken, terwijl het feitelijk een waterdicht plan was.
Ik ken ook jongens die het niet verdienden om te kuren. Geen perfecte voeding, geen fatsoenlijke trainingen, stappen in het weekend. Die jongens gunde ik eigenlijk geen brute gains, maar het gebeurde wel. Uit elkaar klapten ze.

In de regel, als je alles goed doet kan je erg veel uit een kuur halen. Je gains vast houden is een heel ander verhaal. Maar als je het risicio op bijwerkingen aanvaard (op korte maar vooral lange termijn) en bereid bent gedurende langere tijd zware kuren te zetten, dan kan je grote hoogtes bereiken.

Maargoed ik wil hier weer niet een hele pro-anti a.s discussie op gang helpen, want dan zijn we weer 3 pagina's spam verder, zoals in elk topic gebeurd waarin a.s aan het woord komt. Iedereen z'n mening, en ik geef zowel pro als anti-a.s comments gelijk.
Ieder z'n keuze.

als je gaat kuren , moet je voeding ook top zijn , en dat zit er bij mij niet in + ik wil graag weten hoever ik kan komen zonder de speciale bijvoeding .

Geen kuurtjes voor mij.. Ben as de sgeit voor naalden + Er valt zelf ook een hoop naturel uit te halen, weet ook zeker dat je je beter voelt zonder kuur..
Gewoon sterk zijn en goede voeding.. geen Shit eten..

Imo, kun je, Als je AS gebruikt, Veel 'slechter' eten.. Dit zie ik bij andere mensen op dit Forum..

ik weet niet of de mensen slechter eten , maar het is niks voor mij

Nakkies sos zijn wel gezond ;)?

Klaar met die anbolen nu, het gaat hier over Loo..
Ga nu weer niet een dag voor T-E lopen deadliften.. ;)

Geen kuurtjes voor mij.. Ben as de sgeit voor naalden + Er valt zelf ook een hoop naturel uit te halen, weet ook zeker dat je je beter voelt zonder kuur..
Gewoon sterk zijn en goede voeding.. geen Shit eten..

Imo, kun je, Als je AS gebruikt, Veel 'slechter' eten.. Dit zie ik bij andere mensen op dit Forum..

Je kan ook gewoon een oral only kuur nemen hoor. Heb je geen naalden voor nodig.

Ik sta open voor kuren, maar aankomende jaren nog niet lijkt me zo.

Mijn doelstelling is het niet om z'n soort fysiek te creeëren, ik vind de weg ernaartoe interessanter dan het hebben van zo'n fysiek.
Zal mensen ook niet afkraken die gebruiken, maar ik vind dat jongens zoals ik het niet echt verdienen om snel groot te worden....

+1 Ook het feit dat je jezelf kuuronwaardig vindt door slechte voeding enzo, dat heb ik nou ook. Al ga ik het zelf nooit doen.

Jij kuurde toch? Of was dat iemand anders..

Hmm, die 65kg bp van hem is natuurlijk wel een beetje verdacht... :rolleyes:

:D

Laatst bewerkt:
+1 Ook het feit dat je jezelf kuuronwaardig vindt, dat heb ik nou ook. Al ga ik het zelf nooit doen.

Gelukkig vind ik mezelf wel kuurwaardig, maar anyway cut the crap; ander onderwerp.

Wanneer kunnen we weer een brutale training van je verwachten beste Loo?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven