- Waardering
- 410
Hmm, die 65kg bp van hem is natuurlijk wel een beetje verdacht...
![]()
So true. Binnen een maand van 55-65 kg is impressive

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, die 65kg bp van hem is natuurlijk wel een beetje verdacht...
![]()

Wanneer kunnen we weer een brutale training van je verwachten beste Loo?
, dus ik was zo gul om met twee andere gasten mee te trainen.
Top secret.
Tiger4evah probeert er al jaren achter te komen, elke week probeert hij me te verleiden om op de weegschaal te staan. Hij heeft zelf geprobeerd me onder verdoving de weegschaal op te slepen.
Maar ik blijf ver uit de buurt van de weegschaal. Ik deel de obsessie niet van die gasten die elke dag, liefst 2x per training, op de weegschaal gaan staan.
Ik weeg niet zo vaak, ik zie het nut er niet zo van in.
Of ik nou 1 of 5 kg aankom, ik kan niet veel aanpassingen in m'n dieet en training maken dus ik kan weinig met die cijfertjes. Het demotiveert me alleen maar als ik een tijd lang bruut heb gegeten en getraind, en ik ben nauwelijks aangekomen. Daarom weeg ik niet meer.
Maar ik gok dat ik nu ergens tussen de 80 en 85 kg weeg. 176cm.
Als ik zeker weet dat ik weer boven de 85 weeg ga ik me weer wegen.
Ik weeg me 2x per dag, en voordat ik me ga wegen gooi ik er nog snel een litertje choco in hehe. Nette bench Loo, wat is je max? 120?zozo ... dat is aardig wat reps op die borst ... sterk kerel !
lekker bezig Lor! haha 2 mensen die met jouw mee mochten trainen ! XD Hoeveel grammen rijst/pasta eet jij?
Ik weeg me 2x per dag, en voordat ik me ga wegen gooi ik er nog snel een litertje choco in hehe. Nette bench Loo, wat is je max? 120?
Gelukkig heeft de bodybuilding karma-god me niet genadeloos gestraft, omdat ik nu m'n eetlust en humeur al weer terug heb.
Ik heb weleens meegemaakt dat ik twee weken als een zombie erbij liep.
In dat opzicht heb ik geluk gehad met dit weekend.
Want dat zou extra lelijk zijn, niet echt een topfeestje en ook een hele week brak zijn.
Wat weet je je verslagen toch altijd onder woorden te brengen hePrachtig.
Daarom is dit log zo leuk om te volgen.
Hmmm, morgen dan maar beentjes?