XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb ook al eens eerder gezegd per machine verschilt het weer, gewoon die barbell in de hoek smijten en op die manier rowen,
dan krijg je een stuk duidelijker beeld ... Enne als pinda zijnde bang om aan te komen? Haha shitt.. :p

onverzagdigde vetten hebben we het dan over .. maar dat moet wel goed zitten aangezien hetgeen wat je zojuist poste.

je moet meer vetten eten

ik heb je al gezegd dat je imo voldoende goede vetten eet.

neer hoor, lor is best zo! Genoeg vetten.. je eet dagelijks 50 gram noten en paar eieren..

Te veel verzadigde vetzuren innemen (vlees, boter, volle zuivel...), kan leiden tot hart- en vaatziekten. Het is dus heel belangrijk om de slechte, verzadigde vetten zoveel mogelijk te beperken en voor de juiste vetten te kiezen.

Een goede balans tussen Omega 6-/Omega 3-vetzuren is een essentieel wapen in de strijd tegen hart- en vaatziekten. Om de verhouding tussen deze goede vetten te verbeteren, moeten we dus meer Omega 3 consumeren.

Je eet imo wel genoeg vetten, Loo

Kijk gewoon eens wat je normaal standaard op een dag eet. Als daar genoeg vetten bijzitten, voeg je niks meer toe. Anders wel. Zo simpel is het. Met antwoorden als "ik eet regelmatig vis en vaak noten" zijn we natuurlijk niets want dat is uiteraard subjectief. Ik zou trouwens sowieso minstens 25% van mijn kCals uit vetten.

@loo vet iname is voldoende

Ik vind dat mensen eerst maar foto's van zichzelf moeten posten, voordat ze adviezen gaan geven die nergens op slaan.

Kun je tenminste nog zien of je met een monster te maken hebt die serieus zijn ervaring wil delen of de internet ecto die alles denkt te weten.

Ik ga zo ook ff rapportage maken van de posts die totaal nutteloos zijn en verwijderd kunnen worden. En dan pakken we de discussie weer op.

EmielV; het valt mij op dat jij uitsluitend in de bb-log sectie post als je iemand wilt afzeiken. Bij Rob's log heb je ook al talloze bash-posts gemaakt.
Waarom kankerstraal je niet op richting de powerliftsectie als je hier niets nuttigs te posten hebt?
Bij het zien van je foto snap ik dat je je e-status hoog wilt houden om het geheel wat in balans te trekken, maar gelieve enkel in mijn log posten als het wat toe te voegen heeft.

+10.000 :D:D

Zijn foto + jouw tekst is alles wat ik ook wou zeggen....
Einde discussie

+10.000 :D:D

Zijn foto + jouw tekst is alles wat ik ook wou zeggen....
Einde discussie

Wat hebben jullie toch met die fokking before picture van mij? Yes, ik was vroeger ecto zoals iedereen dat vroeger was. Get ****ing over it.

'Ik snap genoeg als ik jouw foto zie'... wat een onzin. Leg eens uit.

ps. Ik maak geen onderscheid tussen BB/PL. Ik zie domme dingen, ik reageer daar op.
pps. Waarom de nickchange? Sgtmossad was niet cool genoeg?

Laatst bewerkt:
Wat hebben jullie toch met die fokking before picture van mij? Yes, ik was vroeger ecto zoals iedereen dat vroeger was. Get ****ing over it.

'Ik snap genoeg als ik jouw foto zie'... wat een onzin. Leg eens uit.

ps. Ik maak geen onderscheid tussen BB/PL. Ik zie domme dingen, ik reageer daar op.
pps. Waarom de nickchange? Sgtmossad was niet cool genoeg?

Gruwelijke comeback EmileV. Hij is gewoon gepromoveerd, get ****ing over it.

Jammer dat je log vervuild wordt, trainingen zien er goed uit.

Succes ermee Loo!

Gruwelijke comeback EmileV. Hij is gewoon gepromoveerd, get ****ing over it.

Jammer dat je log vervuild wordt, trainingen zien er goed uit.

Succes ermee Loo!

Je snapt dat je dezelfde woorden als mij gebruikt en dat zoiets best wel knullig overkomt? :o

Te veel verzadigde vetzuren innemen (vlees, boter, volle zuivel...), kan leiden tot hart- en vaatziekten. Het is dus heel belangrijk om de slechte, verzadigde vetten zoveel mogelijk te beperken en voor de juiste vetten te kiezen.

Je eet imo wel genoeg vetten, Loo

Die mensen trainden er niet hard genoeg bij.....

Emile je hebt je punt gemaakt ga nou niet verder in op comments want daar schieten wij en dit log niks mee op.

En om nog even in te gaan op de discussie om over vetten;

Over welke vetten hebben we het hier? Verzadigde vetten of onverzadigde vetten?

Over onverzadigde vetten of essentiële vetzuren kan ik het volgende zeggen;
- ik bak in olijfolie en voeg soms een scheutje door m'n pasta toe
- ik eet m'n tonijn in zonnebloemolie
- ik eet zeer regelmatig vette vis (makreel,zalm)
- ik neem dagelijks visolie capsules
- ik eet veel eieren
- ik eet vrij regelmatig 50 tot 100 gram cashewnoten in de avond.

Ik denk zelf dat ik die noten wel met meer regelmaat kan eten, standaard elke dag.
Dat zou, gezien mijn leane fysiek, inderdaad wel goed doen.

Over verzadigde vetten heb ik de volgende mening; ze zijn totaal nutteloos en slecht voor de gezondheid.

Dus voor degenen die zeggen dat ik meer vetten moet eten;
Over welke vetten hebben jullie het en hebben jullie tips voor mij in welke zin ik m'n dieet aan moet passen om hieraan te komen?

wrong! ze verhogen je testosteron, je hebtz e nodig, ik heb ergens eens gelezen dat 10-15% van je vet inname uit verzadigde vetten moet bestaan, das nog redelijk weinig ook. ze zijn echt wel belangrijk, maar niet in een mega hoeveelheid nee, daar ben ik het mee eens

moest nu wel even door 2,5 pages bullshit heen bladeren. Loo zijn log op zijn best

Rustig aan beest vanavond!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.238
wrong! ze verhogen je testosteron, je hebtz e nodig, ik heb ergens eens gelezen dat 10-15% van je vet inname uit verzadigde vetten moet bestaan, das nog redelijk weinig ook. ze zijn echt wel belangrijk, maar niet in een mega hoeveelheid nee, daar ben ik het mee eens

moest nu wel even door 2,5 pages bullshit heen bladeren. Loo zijn log op zijn best

log is opgeschoond door redder in nood "the Rock"

Ik zal me als ik weer volledig bij kennis ben eens verdiepen in de literatuur mbt verzadigde vetten en de voordelen daar van. Zal er nog wel wat over posten.

log is opgeschoond door redder in nood "the Rock"

Ik zal me als ik weer volledig bij kennis ben eens verdiepen in de literatuur mbt verzadigde vetten en de voordelen daar van. Zal er nog wel wat over posten.

just trying to be of help :o:o:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.240

te laat ouwe.

WEEKEND 14 MAART

Na de brute training van vrijdag was ik er heilig van overtuigd dat ik het alcoholmisbruik van zaterdag binnen de perken ging houden. De zaterdag (overdag) begon erg goed. De pomp in m'n rug, traps en biceps herrinerde me eraan om een extra schepje bovenop m'n voeding te doen.
Zeker omdat ik zaterdagavond een familiefeest had (100 familie en vrienden + gratis drank) en dus waarschijnlijk wel een baco'tje zou drinken. Rond 18.00 uur nog netjes m'n rijst met kip gegeten, terwijl ik een uitvoerige discussie had met een neef over (in respectievelijke volgorde) de NO-xplode van BSN, de creatine van Vitalife, de positie van de lumbale wervels bij een full squat, het overlijden van Randy Vogelzang, en de huidige pro's.
What could possible go wrong?:rolleyes: :
20.00 eerste baco'tje, smaakte boven verwachting goed
21.00 alle jongelui hebben zich verzameld rondom de bar, de barkeepster kan het bijna niet bijhouden.
21.30 m'n zwagertje heeft z'n barkruk aan de andere kant van de bar neergezet en de taak op zich genomen om de baco's te serveren. Lees; half om half baco's.
23.00 TOTAL LOS
00.00 FINAAL TOTAL LOS
01.00 vriendinnetje komt me ophalen van dat feest om nog "een afzakkertje" in de kroeg te halen. Tuurlijk waarom niet, ik ben toch al slecht bezig dat kan er ook nog wel bij.
04.00 FINAAL TOTAL LOS NAAR DE ke*ker

En helaas had ik weer de pech dat er geen taxi te bekennen was, ik had dus geen enkele keus dan wel met haar mee te rijden en bij haar thuis te slapen. Heb ik weer hoor, wat een pech :rolleyes:

06.00 en toen was het ook daadwerkelijk tijd om te slapen
08.00 een jackrussel vond het nodig om vlak onder het raam een blafconcert te houden met een blaf-interval gelijk aan die van een uzi, voor een kwartier lang.
09.00 wake-up #2; ik denderde bijna het bed uit omdat er een klok aan het luiden was van een kerk in de buurt. Ik dacht nog; oke dan kan ik meteen tellen hoe laat het is. 1, 2, 3, 4, 5, 6 ,7...rond de 25 ben ik gestopt met tellen. Een eindeloze tijd ging ie door. ****ing kerkgangers!
Oja en een half uur later weer.
10.00-12.00 ff een REM-slaapje gehad.
12.00- 13.00 ontbijt, yes, time to get sober!
het vriendinnetje was in de keuken het ontbijt aan het klaarmaken, terwijl ik op de bank, in m'n zelfde stinkkleding van de nacht ervoor, de marathon serie van the hills zat te kijken. En daar was het ontbijt; WHAT THE ****; een paar crackertjes met linera. Voedingswaarde van lik me vestje.
15.00 thuis
16.00 eerst fatsoenlijke maaltijd sinds 18.00 de dag ervoor.

Needless to say, wederom een katabool weekend die zijn weerga niet kent.
Elke zondagavond is het tijd om de balans der plezier-kataboolheid ratio erbij te pakken. En voor deze zaterdag nacht kan ik concluderen dat de plezier-katabooheid ratio beiden erg zwaar zijn; tuurlijk was het monster katabool, maar ik heb ook echt een gruwelijke top-nacht gehad. Schandalig was het.
Dus uiteindelijk is de weegschaal in balans en maak ik me er niet zo druk om.
Je moet ook plezier maken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven