- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een goede balans tussen Omega 6-/Omega 3-vetzuren is een essentieel wapen in de strijd tegen hart- en vaatziekten. Om de verhouding tussen deze goede vetten te verbeteren, moeten we dus meer Omega 3 consumeren.
Ik ga zo ook ff rapportage maken van de posts die totaal nutteloos zijn en verwijderd kunnen worden. En dan pakken we de discussie weer op.
EmielV; het valt mij op dat jij uitsluitend in de bb-log sectie post als je iemand wilt afzeiken. Bij Rob's log heb je ook al talloze bash-posts gemaakt.
Waarom kankerstraal je niet op richting de powerliftsectie als je hier niets nuttigs te posten hebt?
Bij het zien van je foto snap ik dat je je e-status hoog wilt houden om het geheel wat in balans te trekken, maar gelieve enkel in mijn log posten als het wat toe te voegen heeft.

+10.000
Zijn foto + jouw tekst is alles wat ik ook wou zeggen....
Einde discussie
Wat hebben jullie toch met die fokking before picture van mij? Yes, ik was vroeger ecto zoals iedereen dat vroeger was. Get ****ing over it.
'Ik snap genoeg als ik jouw foto zie'... wat een onzin. Leg eens uit.
ps. Ik maak geen onderscheid tussen BB/PL. Ik zie domme dingen, ik reageer daar op.
pps. Waarom de nickchange? Sgtmossad was niet cool genoeg?
Gruwelijke comeback EmileV. Hij is gewoon gepromoveerd, get ****ing over it.
Jammer dat je log vervuild wordt, trainingen zien er goed uit.
Succes ermee Loo!

Te veel verzadigde vetzuren innemen (vlees, boter, volle zuivel...), kan leiden tot hart- en vaatziekten. Het is dus heel belangrijk om de slechte, verzadigde vetten zoveel mogelijk te beperken en voor de juiste vetten te kiezen.
Je eet imo wel genoeg vetten, Loo
En om nog even in te gaan op de discussie om over vetten;
Over welke vetten hebben we het hier? Verzadigde vetten of onverzadigde vetten?
Over onverzadigde vetten of essentiële vetzuren kan ik het volgende zeggen;
- ik bak in olijfolie en voeg soms een scheutje door m'n pasta toe
- ik eet m'n tonijn in zonnebloemolie
- ik eet zeer regelmatig vette vis (makreel,zalm)
- ik neem dagelijks visolie capsules
- ik eet veel eieren
- ik eet vrij regelmatig 50 tot 100 gram cashewnoten in de avond.
Ik denk zelf dat ik die noten wel met meer regelmaat kan eten, standaard elke dag.
Dat zou, gezien mijn leane fysiek, inderdaad wel goed doen.
Over verzadigde vetten heb ik de volgende mening; ze zijn totaal nutteloos en slecht voor de gezondheid.
Dus voor degenen die zeggen dat ik meer vetten moet eten;
Over welke vetten hebben jullie het en hebben jullie tips voor mij in welke zin ik m'n dieet aan moet passen om hieraan te komen?
moest nu wel even door 2,5 pages bullshit heen bladeren. Loo zijn log op zijn best

wrong! ze verhogen je testosteron, je hebtz e nodig, ik heb ergens eens gelezen dat 10-15% van je vet inname uit verzadigde vetten moet bestaan, das nog redelijk weinig ook. ze zijn echt wel belangrijk, maar niet in een mega hoeveelheid nee, daar ben ik het mee eens
moest nu wel even door 2,5 pages bullshit heen bladeren. Loo zijn log op zijn best
log is opgeschoond door redder in nood "the Rock"
Ik zal me als ik weer volledig bij kennis ben eens verdiepen in de literatuur mbt verzadigde vetten en de voordelen daar van. Zal er nog wel wat over posten.

: