SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Word er hier deze week nog getraind?? Na zo'n weekend moet je er toch weer ff dubbel zo hard tegen aan!!Voor je het weet is het zomer....
Jij had een beest kunnen zijn als je al die katabole zaken achterwege had gelaten... ok een keer uit je bol is geen probleem, maar jij spant de kroon![]()
.Ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Het is alleen jammer dat met de komst van de zomer, er steeds meer ongelukkige samenlopen van omstandigheden zullen komen.
Maar ik voel me ke*ker schuldig nu dus dat staat wel garant voor weer een groot aantal weken brute trainingen.

Dinsdag
Wilde s'ochtends trainen maar was pas rond 12 uur wakker. Om 14.00 kwam m'n neefje me halen want we gingen met een groep naar Marco Borsato in Antwerpen. Uiteindelijk gekkenhuis geworden, meer gedronken als gegeten en weer ****ing laat thuis.
had er bijna 4 omver gereden die plots de baan overstakenJa m'n vet % is de laatste weken ietsje opgelopen omdat ik iets minder clean heb gegeten en ff gestopt ben met kickboksen ivm de knietjes en onderrug.
Ik ben nu van plan vanaf volgende week m'n voeding iets omhoog te schroeven (meer noten) maar ook m'n op te schroeven, ff kijken wat er dan gaat gebeuren.
Ik besluit pas eind mei of ik ff een snelle cut ga inlassen. Die zal dan vooral bestaan in cardio omhoog gooien ipv voeding omlaag.
Ok Loo,
LoL jij moet alleen maar bulken man en aankomen...
Er heerst hier een soort BF% en isolatie oefeningen fobie op DBB bij kleine ecto`s. En een fullbodyschema obsessie..![]()
Jij had een beest kunnen zijn als je al die katabole zaken achterwege had gelaten... ok een keer uit je bol is geen probleem, maar jij spant de kroon![]()

Want dat is essentieel in bodybuilding, je moet constant blijven. Jaar in jaar uit.Aan de andere kant, het leven draait niet alleen om trainen.
, zo denken de meesten er wel over denk ik.Ik had wel een paar keer zo groot en sterk kunnen zijn ja.
Maar bodybuilding gaat niet alleen om dat ene uurtje in the gym waar je 110 % knalt.
Je moet ook buiten de gym hardcore zijn, en vooral hardcore blijven.
En op dat punt schiet ik af en toe flink te kort.
Er zijn misschien gasten die niet altijd even dedicated als mij waren in the gym en met hun voeding, maar wel veel constanter waren. Die zijn mij nou voorbij gegaan.Want dat is essentieel in bodybuilding, je moet constant blijven. Jaar in jaar uit.
Life's a b*ch. Aan de andere kant, het leven draait niet alleen om trainen.

ach lekker boeiend, ik vind dat je prima bezig bent.
Lol maken hoort er nou eenmaal bij.
En daarbij heb je nog steeds een van de betere fysieken van dbb.
Carebear![]()

****ED UP