AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat is nu ook weer geen ramp Loo. Ik heb er ook een zware vrijdag opzitten, op 2 uur tijd meer dan een halve liter whisky tot mij genomen. Dit doet je ook even afvragen wat er na dat eerste uur nog allemaal gebeurd is.

Word er hier deze week nog getraind?? Na zo'n weekend moet je er toch weer ff dubbel zo hard tegen aan!! :D Voor je het weet is het zomer....

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.263
Word er hier deze week nog getraind?? Na zo'n weekend moet je er toch weer ff dubbel zo hard tegen aan!! :D Voor je het weet is het zomer....

ja ik ben echt een mong**l geweest.

Zondag

De hele dag was ****ed up vanwege een brute kater. Zondagavond nog ff met the boys een film gekeken, eerst Max Payne.
En toen V for Vendetta.
Uiteindelijk rond 02.00 thuis.

Maandag

Ik had een Nintendo Wii voor m'n moeder gekocht. Die ging ik "ff" installeren. En meteen een potje gespeeld. Uiteindelijk 8 uur non stop met m'n moeder gespeeld. Weer laat geworden .Gewoon de maandagtraining + maaltijden over geslagen zo verslavend. Wel alles gewonnen natuurlijk, maar dat is logisch.

Dinsdag

Wilde s'ochtends trainen maar was pas rond 12 uur wakker. Om 14.00 kwam m'n neefje me halen want we gingen met een groep naar Marco Borsato in Antwerpen. Uiteindelijk gekkenhuis geworden, meer gedronken als gegeten en weer ****ing laat thuis.

Anyway, vandaag de draad weer oppakken. Er is ook goed nieuws, ik zou eigenlijk vrijdag voor een week op wintersport gaan met 12 man maar dat heb ik afgezegd omdat ik andere dingen te doen had. Dus volgende week wordt er weer volop getraind.

Jij had een beest kunnen zijn als je al die katabole zaken achterwege had gelaten... ok een keer uit je bol is geen probleem, maar jij spant de kroon :D

• #3.265
Jij had een beest kunnen zijn als je al die katabole zaken achterwege had gelaten... ok een keer uit je bol is geen probleem, maar jij spant de kroon :D

Ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Het is alleen jammer dat met de komst van de zomer, er steeds meer ongelukkige samenlopen van omstandigheden zullen komen :D.

Maar ik voel me ke*ker schuldig nu dus dat staat wel garant voor weer een groot aantal weken brute trainingen.

Ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Het is alleen jammer dat met de komst van de zomer, er steeds meer ongelukkige samenlopen van omstandigheden zullen komen :D.

Maar ik voel me ke*ker schuldig nu dus dat staat wel garant voor weer een groot aantal weken brute trainingen.

:rolleyes:

ga je nog cutten voor de zomer of?

• #3.267
Ja m'n vet % is de laatste weken ietsje opgelopen omdat ik iets minder clean heb gegeten en ff gestopt ben met kickboksen ivm de knietjes en onderrug.
Ik ben nu van plan vanaf volgende week m'n voeding iets omhoog te schroeven (meer noten) maar ook m'n op te schroeven, ff kijken wat er dan gaat gebeuren.
Ik besluit pas eind mei of ik ff een snelle cut ga inlassen. Die zal dan vooral bestaan in cardio omhoog gooien ipv voeding omlaag.

Dinsdag

Wilde s'ochtends trainen maar was pas rond 12 uur wakker. Om 14.00 kwam m'n neefje me halen want we gingen met een groep naar Marco Borsato in Antwerpen. Uiteindelijk gekkenhuis geworden, meer gedronken als gegeten en weer ****ing laat thuis.

dus jij was ook 1 van die wacko's die al om 16u aan het sportpaleis stonden aan te schuiven toen ik er voorbij reed? :p had er bijna 4 omver gereden die plots de baan overstaken

Ja m'n vet % is de laatste weken ietsje opgelopen omdat ik iets minder clean heb gegeten en ff gestopt ben met kickboksen ivm de knietjes en onderrug.
Ik ben nu van plan vanaf volgende week m'n voeding iets omhoog te schroeven (meer noten) maar ook m'n op te schroeven, ff kijken wat er dan gaat gebeuren.
Ik besluit pas eind mei of ik ff een snelle cut ga inlassen. Die zal dan vooral bestaan in cardio omhoog gooien ipv voeding omlaag.

Ik ben iets minder KH gaan eten ( +- 250) en pak nu 3 a 4 dagen 45min cardio. Ik moet het nog gaan zien...

• #3.272
Ik had wel een paar keer zo groot en sterk kunnen zijn ja.
Maar bodybuilding gaat niet alleen om dat ene uurtje in the gym waar je 110 % knalt.
Je moet ook buiten de gym hardcore zijn, en vooral hardcore blijven.
En op dat punt schiet ik af en toe flink te kort.
Er zijn misschien gasten die niet altijd even dedicated als mij waren in the gym en met hun voeding, maar wel veel constanter waren. Die zijn mij nou voorbij gegaan. :( Want dat is essentieel in bodybuilding, je moet constant blijven. Jaar in jaar uit.
Life's a b*ch. Aan de andere kant, het leven draait niet alleen om trainen.

Ik had wel een paar keer zo groot en sterk kunnen zijn ja.
Maar bodybuilding gaat niet alleen om dat ene uurtje in the gym waar je 110 % knalt.
Je moet ook buiten de gym hardcore zijn, en vooral hardcore blijven.
En op dat punt schiet ik af en toe flink te kort.
Er zijn misschien gasten die niet altijd even dedicated als mij waren in the gym en met hun voeding, maar wel veel constanter waren. Die zijn mij nou voorbij gegaan. :( Want dat is essentieel in bodybuilding, je moet constant blijven. Jaar in jaar uit.
Life's a b*ch. Aan de andere kant, het leven draait niet alleen om trainen.

:eek:

dikz*k! Leer je beheersen!! xD J.k.. Gewoon genieten van het leven.. Zorg dat je niet zo ver as mij komt! ;)
Gewicht gaat ook beroerd bij mij.. bijna 1 kilo minder als 2 weken geleden en begin een buikje te krijgen, heel abnormaal.. Maar goed.. Cutten doen we nog niet xD

ach lekker boeiend, ik vind dat je prima bezig bent.

Lol maken hoort er nou eenmaal bij.

En daarbij heb je nog steeds een van de betere fysieken van dbb.

Carebear:D

Nee dat is clairebear grotesuriman! Loo heeft een prima fysiek, en gaat nu gewoon weer knallen

• #3.279
WOENSDAG

Redelijk, had geen spotter dus kon niet echt tot failure. Viel toch niet tegen na die breezers in blikjesvorm van vannacht.

Borst

Bankdrukken dumbels
14 * 20
10 * 40
10 * 44
7 * 46

Schuindrukken smith (60graden)
12 * 60
10 * 80
7 * 90
10 * 70

Dumbbell fly's
12 * 16
12 * 20
12 * 20

Schouders

Standing MP
10 * 40
10 * 50 (3 legdrive)
8 * 50 (2 lichte legdrive)
10 * 40

Standing barbell front raise (gewicht ex.stang)
10 * 10
10 * 15
10 * 15

Standing side raises
12 * 10
12 * 12
12 * 12 (2 forced)

Voeding

13.00 wakker....:o ****ED UP

13.00 bord havermout met whey shake, vit C + multi
15.00 100gram cashewnoten.
17.00 bord macaroni met 150gram tonijn, 5gram creatine
18.30 -19.30 trainen
direct na trainen AA met 5gram creatine
20.00 whey shake
21.00 100gram rijst met 200gram kipfilet, visolie +_ vit E
23.00 500gram magere kwark, 50 gram cashewnoten

Lekkere training Loo, Leuk weekend gehad ook zo te lezen :D.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven