AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, veel succes!:D

Prachtige post weer Loo;

Dat is Loo`s topic op zijn best. Beukze beest gaat zeker goed komen deze zomer van 2009!

Wb Gappie!! MY HERO IS BCK!!!

Heb je alleen maar ballen? :eek:

Trainze Loo, maar waarom blijf je squaten terwijl je knieën ****ed up voelen, jij zou als geen ander moeten weten dat dat suicide is! :suicide:

Heb je alleen maar ballen? :eek:

Trainze Loo, maar waarom blijf je squaten terwijl je knieën ****ed up voelen, jij zou als geen ander moeten weten dat dat suicide is! :suicide:

Squatten hoeft natuurlijk niet per definitie slecht te zijn voor de knieën.
Maar als ik Loo was zou ik alle oefeningen waarbij de knieën pijn doen skippen, dus als daar squat bij doet idem.

haha, Trainse Loo!

Summer is coming!

Squatten hoeft natuurlijk niet per definitie slecht te zijn voor de knieën.
Maar als ik Loo was zou ik alle oefeningen waarbij de knieën pijn doen skippen, dus als daar squat bij doet idem.

Integendeel, het is beter voor je knieën, maar als je knieën geblesseerd zijn dan kan de squat in je nadeel werken. ;)

ik hou je in de gaten mother****er :cool:

Offtopic ;Fysiotherapie doe je heh? Respect voor je. Succes met het afstuderen. Al enig idee wat je gaat doen als je klaar bent?

Ontopic ;Kheb niet veel meer te zeggen dan wat er hiervoor al door de anderen zijn gezegd. Succes maat :rocker:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.670
MAANDAG

Squatten was ****ed up met die knieën, rest ging wel redelijk. Tempo zat er goed in. Zit nu te twijfelen of ik voortaan met knee wraps moet gaan trainen, ben er eigenlijk op tegen maar zonder wraps ben ik uitgelult.

Legs

Leg extensions (warm-up)
3 * 20 * ?

Wide stance fullsquat
15 * 60 pijn
15 * 60 met kneewraps, nauwelijks pijn
15 * 60 pijn
15 * 80 met kneewraps, nauwelijks pijn
15 * 100 met kneewraps, easy, nauwelijks pijn

Lunges
10 * 50
10 * 50
10 * 60
8 * 80 (kantje boord)

Seated leg curls
12 * 45
10 * 65
10 * 75
8 * 85

Leg extensions
3 * 15 * 75

Standing calve raises
20 * 150
20 * 200
20 * 200
20 * 200

Seated calve raises
15 * 40
20 * 40
20 * 40
15 * 40 + 20 * 20

Voeding

vroeger opstaan.

10.30 bord brinta met whey shake
13.00 4 boterhammen met 125gram kipfilet, glas sinaasappel/kiwi sap, vit C + multi
15.00 banaan + whey shake
17.30 bord pasta met 200gram makreel, vit E + visolie
18.30-19.45 trainen
direct na trainen whey shake met 30gram dextrose
21.30 125gram rijst met 200gram kipfilet, vit C
23.00 slapen

Goed te zien dat je weer aan het "knallen" bent. Ik ben benieuwd naar je nieuwe trainingschema. s6 de komende tijd.

heb ik makkelijk antwoordt op... NEE. maar waarschijnlijk zul je het toch wel doen, no matter what. Ik train nu al bijna 1 jaar met straps en ik als ik een evaluatie mag geven van 1 jaar dan kan ik zeggen dat me onderarmen en vooral me polsen er veel zwakker op zijn geworden. me onderarmen zijn ook nauwelijks gegroeid. En ze kunnen ook veel minder hebben. Dus alhoewel ik en shitlading kan deadliften met die dingen heb ik ze bij de zware squats en benches altijd om als polsbeschermers...... en ik wacht nog persoonlijk op de dag dat een van me polsen KNAK zegt.......

BTW, train je je benen weer alles op 1 dag ofzo??

Goed dat je weer back in the game bent bro!

Vanaf morgen ook weer knallen met je voeding dan...

nauwelijks pijn is ook pijn biatch. Wil je op je 50e in een rolstoel belanden ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.675
heb ik makkelijk antwoordt op... NEE. maar waarschijnlijk zul je het toch wel doen, no matter what. Ik train nu al bijna 1 jaar met straps en ik als ik een evaluatie mag geven van 1 jaar dan kan ik zeggen dat me onderarmen en vooral me polsen er veel zwakker op zijn geworden. me onderarmen zijn ook nauwelijks gegroeid. En ze kunnen ook veel minder hebben. Dus alhoewel ik en shitlading kan deadliften met die dingen heb ik ze bij de zware squats en benches altijd om als polsbeschermers...... en ik wacht nog persoonlijk op de dag dat een van me polsen KNAK zegt.......

BTW, train je je benen weer alles op 1 dag ofzo??

nee ik pak donderdag benen weer, maar tiger4evah zat weer te b**chen dus ik heb ff wat andere oefeningen gedaan dan normaal op maandag.

rustig aan mattie - laat je niet opjutten he - het zijn jou knieen , dat is het belangrijkste
gewoon lekker die kneewraps gebruiken als dat beter aanvoelt -

nee ik pak donderdag benen weer, maar tiger4evah zat weer te b**chen dus ik heb ff wat andere oefeningen gedaan dan normaal op maandag.

b**chen?

Je kon gewoon je eigen oefeningen doen hoor, zeg dan tenminste dat je die straight leg deadlift niet zag zitten:roflol:

dan bitchslap je hem de volgende keer maar wànt dit gaat je dus wel opbreken donderdag. Maar dat zul je donderdag zelf wel weer zien :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven