- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je alleen maar ballen?
Trainze Loo, maar waarom blijf je squaten terwijl je knieën ****ed up voelen, jij zou als geen ander moeten weten dat dat suicide is!![]()
Squatten hoeft natuurlijk niet per definitie slecht te zijn voor de knieën.
Maar als ik Loo was zou ik alle oefeningen waarbij de knieën pijn doen skippen, dus als daar squat bij doet idem.

heb ik makkelijk antwoordt op... NEE. maar waarschijnlijk zul je het toch wel doen, no matter what. Ik train nu al bijna 1 jaar met straps en ik als ik een evaluatie mag geven van 1 jaar dan kan ik zeggen dat me onderarmen en vooral me polsen er veel zwakker op zijn geworden. me onderarmen zijn ook nauwelijks gegroeid. En ze kunnen ook veel minder hebben. Dus alhoewel ik en shitlading kan deadliften met die dingen heb ik ze bij de zware squats en benches altijd om als polsbeschermers...... en ik wacht nog persoonlijk op de dag dat een van me polsen KNAK zegt.......
BTW, train je je benen weer alles op 1 dag ofzo??
nee ik pak donderdag benen weer, maar tiger4evah zat weer te b**chen dus ik heb ff wat andere oefeningen gedaan dan normaal op maandag.

nee ik pak donderdag benen weer, maar tiger4evah zat weer te b**chen dus ik heb ff wat andere oefeningen gedaan dan normaal op maandag.

b**chen?
Je kon gewoon je eigen oefeningen doen hoor, zeg dan tenminste dat je die straight leg deadlift niet zag zitten![]()

dan bitchslap je hem de volgende keer maar wànt dit gaat je dus wel opbreken donderdag. Maar dat zul je donderdag zelf wel weer zien![]()