Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goed aan het trainen weer lor! Jammer van je knietjes.. Anders maak je een een filmpje van jezelf en kijk je of je het goed doet (Knieen niet tever naar voren) Dit was mijn probleem eerst ook, nu vrijwel nergens last van..

Voeding is relaxt! Leuk dat je het erbij post, maakt je log compleet!

Blessures zijn voor mietjes, gewoon negeren. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.683
DINDSDAG

Miste net ff wat kracht vooral met schouders, komt door dat weekje slechte eten ben nog wat depleted.
Maarja dat is m'n straf. Verder wel alles gegeven.

Borst

Bankdrukken dumbels
10 * 32
8 * 36
10 * 44
8 * 46

Schuindrukken in smith (60 graden)
8 * 60
8 * 70
8 * 80
6 * 90 (spot)

Dumbbell fly's
12 * 16
12 * 20
12 * 24

Schouders

Standing front press
10 * 30
10 * 40
10 * 50 (spot)
10 * 40

Standing barbell front raise
10 * 20
10 * 25
10 * 25

Standing side raises
12 * 10
10 * 12
10 * 12

Voeding

+-

10.00 bord brinta met whey shake
12.30 4 boterhammen met 125gram kipfilet, vit C + multi
15.00 banaan + whey shake
18.00 bord pasta met 200gram makreel, visolie + vit E
19.00-20.15 trainen
direct na trainen whey shake met 30gram dextrose
21.30 125gram rijst met 200gram kipfilet, vit C
23.00 slapen

Netjes beest! Brute gewichten toch weer!

hell yeah bijna 50 kg dumbbells tot hoever gaan ze bij jullie ?
Voeding matig idd.

Goede workout welcome back brother - also to the darkside?:D -

Laatst bewerkt:
netjes Loo, keep it up

Vind je die front raise er ook nog bij, niet iets te veel van het goede?

mij kind of training loo - je voorste delta's zullen aardig verrot zijn - sterke incline en flyes - ik denk dat ik ook maar een weekie minder ga eten

Jammer van de voeding idd.. verder best sterke training.. warom maar 1 banaan en wat whey op de hele middag? :O

10.00 bord brinta met whey shake
12.30 4 boterhammen met 125gram kipfilet, vit C + multi
15.00 banaan + whey shake
18.00 bord pasta met 200gram makreel, visolie + vit E
19.00-20.15 trainen
direct na trainen whey shake met 30gram dextrose
21.30 125gram rijst met 200gram kipfilet, vit C
23.00 slapen

Voeding kan wel wat beter, nog extra maaltijden toevoegen gelijk na je training en om 22:30 nog 1. Training daarentegen ook maar was deze training weer inkomen + je motivator had last van hoestkanker en lage weerstand.

Ik vind de voeding op zich toch wel best meevallen? 165-185 gram eiwitten + aardig wat kh's...
Kan dat trouwens dat het zoveel scheelt per smith machine, wat je kan duwen?

• #3.692
Netjes beest! Brute gewichten toch weer!

thanks junior.

hell yeah bijna 50 kg dumbbells tot hoever gaan ze bij jullie ?
Voeding matig idd.

Goede workout welcome back brother - also to the darkside?:D -

Nog steeds naturel beest, ook al een paar weken gestopt met crea.
Maar daar wil ik niet aan denken voordat het nog een invloed heeft op m'n mental state. Dumbbells gaan tot 50kg idd, ik had eigenlijk wel verwacht dat ik tegen het einde van dit schema die 50-ers zou pakken, maar dat zit er door afgelopen week niet in. Kan wel maar dan gaat de vorm slecht worden.
Voeding moet idd beter.

netjes Loo, keep it up

Vind je die front raise er ook nog bij, niet iets te veel van het goede?

Die front raise is idd voor wat overbodig. Zeker omdat m'n front delts groot zat zijn. Eerlijk gezegd pak ik hem ook om m'n core te versterken. Had wat last van m'n onderrug de laatste tijd, daarom train ik nu een tijdje zonder riem en doe ik wat standing MP's en bb front raises. Merk dat ik nu weer wat steviger op m'n benen sta en minder last van m'n onderrug heb.

mij kind of training loo - je voorste delta's zullen aardig verrot zijn - sterke incline en flyes - ik denk dat ik ook maar een weekie minder ga eten

thanks big G.
doe maar wat meer eten jij ;)

hahahaha.
Hummer was sarcastisch, jongens die blessures negeren trainen niet meer op de leeftijd als van opa Hummer.

Jammer van de voeding idd.. verder best sterke training.. warom maar 1 banaan en wat whey op de hele middag? :O

klopt die banaan + whey was mager, stond ook niet in de planning. Ik was in de ochtend ff op school maar dat "ff" liep uit waardoor ik te laat thuis was om een fatsoenlijke maaltijd te pakken. Daarom met spoed een banaan en shake genomen.

Voeding kan wel wat beter, nog extra maaltijden toevoegen gelijk na je training en om 22:30 nog 1. Training daarentegen ook maar was deze training weer inkomen + je motivator had last van hoestkanker en lage weerstand.

Klopt ja, eerder na het trainen m'n meal pakken zodat ik voor het slapen eentje extra ga pakken. Ik kom nu in de problemen omdat ik een uur eerder naar bed ga = geen tijd meer voor een extra meal. Als ik direct na m'n training volgas naar huis ga om te eten dan red ik het wel.
En in principe moet eerder naar bed resulteren in eerder opstaan = meal extra. Komt goed.

Last van je onderrug, je gluteus wordt te dik, je bent moe, je hoest, waar heb je donderdag last van? ;)
Zie de lognaam van beginnerbb.
:kiss:

• #3.693
Ik vind de voeding op zich toch wel best meevallen? 165-185 gram eiwitten + aardig wat kh's...
Kan dat trouwens dat het zoveel scheelt per smith machine, wat je kan duwen?

Ik deed vroeger sets van 110 op een gewone incline, alleen toen begon ik wel op incline. Op de smith pakken we hem tegenwoordig op 60 graden, dan is ie ook een stukje zwaarder als normaal. Als ik de bank wat minder schuin zet dan moet ik wel rond de 100kg zitten.
Maar over 2 weken pakken we weer incline db presses, voelt toch wat beter als smith presses.

aaaight, eerder trainen en kwark+noten in de avond dan is het perfecto.. buiten de middagmaaltijd, maargoed je weet het zelf oo al! Morgen nog trainen?

• #3.695
aaaight, eerder trainen en kwark+noten in de avond dan is het perfecto.. buiten de middagmaaltijd, maargoed je weet het zelf oo al! Morgen nog trainen?

morgen cardio en buik.

Donderdag weer benen indien hersteld van gister.
Knietjes voelen goed, had verwacht dat ik vandaag niet zo kunnen lopen maar het valt mee. De lieve heer is me gunstig gezind.
Ik wist het, ik heb weinig dingen fout gedaan de laatste tijd.

de Heer is je gunstig gezind?

:roflol: jaaaa, jij bent zeker vrij van alle zondes :roflol:

Karma is a b*ch.

Loo,

Doe je doordeweeks intensief cardioen en hoelang is dit als ik vragen mag?

Is het voor jou genoeg om enkel KT te doen om ripped te blijven?

• #3.700
Loo,

Doe je doordeweeks intensief cardioen en hoelang is dit als ik vragen mag?

Is het voor jou genoeg om enkel KT te doen om ripped te blijven?

Nee nauwelijks, in de winter sowieso niet.
Ik zit vanaf januari toch wat hoger in eiwitten en wat lager in carbs, een hoge eiwitinname zorgt op zichzelf voor een hoger metabolisme omdat het best veel energie kost om te verteren (thermic effect feeding).
Ben gister wel begonnen met cardio, maar meer ter opbouw van m'n conditie.
Ik heb het voordeel dat m'n abs met vrij hoog vet % doorkomen, dus dat scheelt.
Ik sta nog niet helemaal in shape, ik begin vanaf deze maand met intensiever buik pakken en halverwege mei ga ik ff intensief cardio doen en dat moet in principe voldoende om wat vrouwen-nekjes te laten draaien als ik van de zomer over het strand loop. Droog staan is nooit een probleem geweest, aankomen wel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven