XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.741
VRIJDAG

Aardig doorwerken vandaag, het ging niet vanzelf. Redelijke training wel.
Deadliften ff rustig aan gedaan, ik was bang voor m''n onderruggetje.

Rug

Wide grip pull downs (handpalmen naar elkaar toe)
12 * 60
10 * 80
10 * 90
10 * 75

Seated v-bar rows
10 * 62,5
10 * 85
10 * 100
12 * 70

T-bar rows
10 * 40
10 * 55
10 * 55
10 * 40

Deadlift (zonder riem)
12 * 60
12 * 100
10 * 120
10 * 100

Traps

Dumbbell shrugs
10 * 32
10 * 38
10 * 42
12 * 46

Biceps

Scott bench cable curls
5 sets ff volpompen je weet toch

Voeding

10.00 bord brinta met whey shake, 3 biergist
13.00 4 volkorenbrood met 125gram kipfilet, vit C + multi
16.00 bord pasta met 150gram tonijn, visolie + vit E
18.00 4 pannekoeken met whey shake, 3 biergist
19.00 -20.00 trainen
direct na trainen AA
21.30 bord bami met 230gram kipfilet, vit C
23.00 50gram noten

Nette training, en goede voeding. Heerlijk hé die pannenkoeken :d.

geen kwark voor t slapen gaan ? Die T-bars zijn een beetje zwak voor jou doen , niet?

• #3.744
geen kwark voor t slapen gaan ? Die T-bars zijn een beetje zwak voor jou doen , niet?

Ik moet eigenlijk wel kwark nemen ja maar ik zit ****ing vol de laatste tijd, m'n eten zakt niet goed.

Nee die t-bar pakt iedereen licht bij ons in de gym, zit misschien een vloek op dat apparaat. Iedereen pakt maar de helft van wat ie met BOR's doet.
Ik vind hem ook zwaar verrot ik ben blij als ik m'n nieuwe schema weer ga doen.

oh dus weer dat k*t apparaat ipv een barbell in de hoek gooien? Jij at van die voorverpakte pannenkoeken toch ? is dat enkel en alleen om aan je kcal te komen of zit er nog een goede reden achter :P

Ik doe hem oo zonder appaaraat, gewoon met Ol. BB en dan tegen muur of in hoek..

lekker trainingkie loo voor de pasen

• #3.748
oh dus weer dat k*t apparaat ipv een barbell in de hoek gooien? Jij at van die voorverpakte pannenkoeken toch ? is dat enkel en alleen om aan je kcal te komen of zit er nog een goede reden achter :P

Die voorverpakte pannekoeken zijn lekker makkelijk, om eerlijk te zijn was ik in slaap gevallen dus ik was vergeten rijst te koken. Die pannekoeken zijn dan redder in nood. Ideale bulkfood.
Nou ik ga toch maar aan m'n bakkie kwark, ain't nothing to it but to do it.

Blijf het toch een raar gezicht vinden dat DL als laatste is.

Rustig aan gedaan op DL?
Zijn toch brute volumes beest!
10x100=1000 kg volume
6x150 = 900 kg volume

Lekkere rug training. Denk dat bij de volgende pics er al zeker verbeteringen zichtbaar zijn op je rug.

Even over je voeding; niet dat ik het nu beter weet. Alleen ik ben in gesprek geweest met iemand die er heel verstand van heeft. Die AA na je training is overbodig en niet nodig als je 75 gram havermout met 60 gram whey en lauw water opdrinkt. Vervolgens min 50 minuten wachten tot je warme maaltijd. Die biergist pillen heb ik nog niet eerder gezien wat is het doel daarvan?

Goed pasen Loo!

Die voorverpakte pannekoeken zijn lekker makkelijk, om eerlijk te zijn was ik in slaap gevallen dus ik was vergeten rijst te koken. Die pannekoeken zijn dan redder in nood. Ideale bulkfood.
Nou ik ga toch maar aan m'n bakkie kwark, ain't nothing to it but to do it.
Waarom niet gewoon zelf wat beters in elkaar flansen? Vreet nu elke dag oat-pancakes. lekker man :p

• #3.751
Ik ga m'n volgende schema weer maximaal deadliften, veel pull ups doen, en BOR's.
Als ik daarmee niet meer detail in m'n rug krijg weet ik het ook niet meer.
Op de volgende foto's is m'n rug verbeterd, let maar op.

Vrolijk pasen mother****ers, eet alle paas-eieren op, ook die van je kleine zusje/broertje/zoontje/neefje/vriendin/etc, remember; you need those eggwhites!

Succes met het nieuwe schema Loo.
Vrolijk pasen.

• #3.753
Even over je voeding; niet dat ik het nu beter weet. Alleen ik ben in gesprek geweest met iemand die er heel verstand van heeft. Die AA na je training is overbodig en niet nodig als je 75 gram havermout met 60 gram whey en lauw water opdrinkt. Vervolgens min 50 minuten wachten tot je warme maaltijd. Die biergist pillen heb ik nog niet eerder gezien wat is het doel daarvan?

Goed pasen Loo!

Ik vind dat het wat te lang duurt voordat die complexe carbs van havermout vrij komen in je bloed en richting je spieren gaan.
Als je kijkt naar de glychemische index van havermout, dan zie je dat ie veel langzamer wordt opgenomen dan bijvoorbeeld pure dextrose, of een AA'tje.
En juist direct na je training ben je gevoeliger voor opname van glucose richting je glycogeendepots, je moet van die gelegenheid gebruik maken. Window of opportunity noemen ze dat.
Er zijn verschillende onderzoeken naar geweest die het effect van snelle suikers PWO onderzocht hebben, en de resultaten zijn altijd positief.

Over die biergist;

Biergist is een schimmel waarvan de cellen worden samengeperst en gedroogd. Het is een rijke bron van chroom, een mineraal dat onmisbaar is voor de aanmaak van de glucosetolerantiefactor. Deze stof stimuleert de activiteit van insuline, een hormoon dat de bloedsuikerspiegel (de hoeveelheid glucose in het bloed) reguleert. Door op insuline in te werken, kan de glucosetolerantiefactor onder meer de vetspiegel in het bloed verlagen, energie produceren, de bloedsuikerspiegel reguleren en de weerstand tegen infectie verhogen. Biergist mag niet worden verward met bakkersgist, torulagist of voedingsgist, die slechts kleine hoeveelheden chroom bevatten.

In biergist zitten vitaminen van het B-complex, die het lichaam gebruikt bij de reacties die energie uit voedsel vrijmaken. Daarnaast bevat biergist veel andere vitaminen en mineralen en ook alle essentiële aminozuren - de bouwstenen van eiwitten - die het lichaam nodig heeft.

M'n stofwisseling is sinds een week ****ed up, ik zit constant vol.
Misschien helpt die biergist wel een beetje om die stofwisseling op te schroeven.
Daarnaast is het nog goed voor je huid.
Sowieso wel goed om te nemen, het kost ook niet zo veel.

Ik vind dat het wat te lang duurt voordat die complexe carbs van havermout vrij komen in je bloed en richting je spieren gaan.
Als je kijkt naar de glychemische index van havermout, dan zie je dat ie veel langzamer wordt opgenomen dan bijvoorbeeld pure dextrose, of een AA'tje.
En juist direct na je training ben je gevoeliger voor opname van glucose richting je glycogeendepots, je moet van die gelegenheid gebruik maken. Window of opportunity noemen ze dat.
Er zijn verschillende onderzoeken naar geweest die het effect van snelle suikers PWO onderzocht hebben, en de resultaten zijn altijd positief.

Thanks die biergist ga ik morgen ff kopen. Met bovenstaande informatie ben ik het niet eens. I`ll be back with a post onderbouwd met bronnen.

Nogmaals goed pasen.

Blijf het toch een raar gezicht vinden dat DL als laatste is.

Rustig aan gedaan op DL?
Zijn toch brute volumes beest!
10x100=1000 kg volume
6x150 = 900 kg volume

Lekkere rug training. Denk dat bij de volgende pics er al zeker verbeteringen zichtbaar zijn op je rug.

Goed pasen Loo!

deadlift moet je hard pakken niet vaak imo. ik telde ook vroeger in volumes... no result at all

• #3.758
Thanks die biergist ga ik morgen ff kopen. Met bovenstaande informatie ben ik het niet eens. I`ll be back with a post onderbouwd met bronnen.

Ik zou maar met een goed onderbouwd verhaal komen want je moet van goede huize komen wil je mijn gezag ondermijnen.;)
Ik weet zeker dat ik met een paar minuten zo een paar onderzoeken tevoorschijn kan toveren die mijn verhaal onderbouwen...
Succes bro, ben benieuwd.

Vind zo'n apparaat niet zoo k*t? Pak je alleszins keihard de achterkant schouders mee bij ons. :eek:
Prima afwisseling.

Solide training loo, moet niet meer zijn. ;)

ik ga het niet helemaal opzoeken maar Loo heeft t zelf ook een k*t apparaat genoemd ;) Daarbij komt dat ik zelf ook de barbell prefereer boven een apparaat/

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven