Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.862
Gekkenhuis hier af en toe.

Diepzinnige gesprekken idd hier

1 dag niet kijken 2 pagina's verder:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

trainingen kan ik weinig over zeggen, als het voor jou wat doet dan is het goed zo :cool::cool:

dat bloemendaal gebeuren zie ik wel vaker langskomen hier (riv gast die post van jou ouwe :p:p:p), mijn trainingsmaatjes en ik willen er deze zomer ook naar toe, Sneakerz schijnt daar ook te zitten dan etc, chille is nog wel dat 1 gast zijn zus daar woont en we er dus kunnen blijven pitten... deze zomer wordt noch lachen ook... dat we misschien eens van een paar gasten in het echt kunnen zien hoe ze zijn eruit zien.

Heb ik tenminste beter beeld als Loo weereens schrijft hoe kanonne zat ie wel niet was,ndat zelfs zijn vrienden zoiets hebben van :eek::eek:....... ****ing Tiger daar het droge beest mag uithangen, riv en beginnerBB hun ding doen en natuurlijk XT het pimpgehalte wat omhoog gooit ( jij moet gewoon in die ****ing speedboot van je aankomen, private party daar gast).

vandaag sowieso de hele dag buiten gewerkt en gvd wat er toch een sletjes door de stad lopen...... t*ring... genoeg test om een spuitje te vullen.... :cool::cool:

gaat nog lekker worden dus in zomer... maar nu eerst knallen conjo's ;)

Mooi werk dat de knietjes weer wat beter gaan man. Lijkt me echt zwaar verrot dat gek*t ermee :(

Mooi werk dat de knietjes weer wat beter gaan man. Lijkt me echt zwaar verrot dat gek*t ermee :(

Strongman, ik merk de laatste tijd van je dat je steeds positief en serieus aan het posten bent.
Wil je daar alsjeblieft mee stoppen, dat zijn we niet van je gewend. Kom maar met de sarcastische en sick humor van je.

Strongman, ik merk de laatste tijd van je dat je steeds positief en serieus aan het posten bent.
Wil je daar alsjeblieft mee stoppen, dat zijn we niet van je gewend. Kom maar met de sarcastische en sick humor van je.

Dat was dit ook alleen ik verpak het in een ander jasje. Hahahaha jij tuinde er snoeihard in jonge!

• #3.869
  • #3.870
VRIJDAG

Om te huilen deze training. Geen kracht, maar nog erger, geen pomp.
Ik weet echt niet waar het aan lag, ben wel druk geweest de hele dag + niet zo goed gegeten, maar na wat nummers Hatebreed had ik mezelf toch opgeladen voor een brute training. Kwam echter niet uit de verf.

Rug

Huilen

Maandag nieuw schema nieuwe ronde nieuwe kansen.

VRIJDAG

Om te huilen deze training. Geen kracht, maar nog erger, geen pomp.
Ik weet echt niet waar het aan lag, ben wel druk geweest de hele dag + niet zo goed gegeten, maar na wat nummers Hatebreed had ik mezelf toch opgeladen voor een brute training. Kwam echter niet uit de verf.

Haha vandaag ook wat nummers hatebreed zitten luisteren om me op te peppen voor het deadliften. Ik leef met je me als het dan alsnog niet goed lukt.

Pomp is toch geen indicatie voor een goede training? Geef mij maar meer kracht in de plaats. :)

Nieuw schema... neem aan een andere vorm split?

• #3.873
Split for the win.

jammer van je training, maar niks aan te doen!

Succes met je schema kerel!

blessures zijn zeker zwaar verrot. Ze zijn net als SOA's, hoe je er aan komt weet je, maar hoe kom je er vanaf....:(
:roflol: Soa weet je ook niet altijd bro...............

Bad day training. Shit happens maandag nieuwe ronde nieuwe kansen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven