- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

), mijn trainingsmaatjes en ik willen er deze zomer ook naar toe, Sneakerz schijnt daar ook te zitten dan etc, chille is nog wel dat 1 gast zijn zus daar woont en we er dus kunnen blijven pitten... deze zomer wordt noch lachen ook... dat we misschien eens van een paar gasten in het echt kunnen zien hoe ze zijn eruit zien. 
....... ****ing Tiger daar het droge beest mag uithangen, riv en beginnerBB hun ding doen en natuurlijk XT het pimpgehalte wat omhoog gooit ( jij moet gewoon in die ****ing speedboot van je aankomen, private party daar gast).

Mooi werk dat de knietjes weer wat beter gaan man. Lijkt me echt zwaar verrot dat gek*t ermee![]()
Strongman, ik merk de laatste tijd van je dat je steeds positief en serieus aan het posten bent.
Wil je daar alsjeblieft mee stoppen, dat zijn we niet van je gewend. Kom maar met de sarcastische en sick humor van je.
Dat was dit ook alleen ik verpak het in een ander jasje. Hahahaha jij tuinde er snoeihard in jonge!

Mooi werk dat de knietjes weer wat beter gaan man. Lijkt me echt zwaar verrot dat gek*t ermee![]()

VRIJDAG
Om te huilen deze training. Geen kracht, maar nog erger, geen pomp.
Ik weet echt niet waar het aan lag, ben wel druk geweest de hele dag + niet zo goed gegeten, maar na wat nummers Hatebreed had ik mezelf toch opgeladen voor een brute training. Kwam echter niet uit de verf.

blessures zijn zeker zwaar verrot. Ze zijn net als SOA's, hoe je er aan komt weet je, maar hoe kom je er vanaf....![]()
Soa weet je ook niet altijd bro...............