XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jij bent inderdaad net zo'n drama als mij, daarom is het echt een hel geweest om jou klasgenoot te hebben, we hebben elkaar echt de afgrond in getrokken.

Maakt niet uit des te zoeter zal de smaak van de overwinning zijn; een regen van de duurste champagne, de zuiverste cocaïne, en duizend schone maagden zal ons tegemoet komen na de diploma-uitreiking.

Juist ja.
Een hel wil ik het niet noemen. Na elke diepe dal kwam altijd een piek die ongekend was.
Tranendallen hebben we mee gemaakt. Maar ook de euforie na de overwinning was oneindig.

Ik zit in categorie 1. :D

duidelijk categorie 3 :D
Die instelling + andere factoren (trainen,kapot zijn van trainen en vrouwelijke invloeden) is echt bijna fataaal voor je studie :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Had het geluk dat ik er weinig voor hoefde te doen, qua leren dan.
Hoeveelheid werk (projecten) was altijd ziek, maar als je het leuk vindt om te doen dan gaat ook dat je makkelijk af.

Jullie doen toch opleiding fysiotherapie? Best pittg lijkt me, wij krijgen nu op het cios 0,1% anatomie. Kwestie van leren lijkt me.

whahaha, ik pleur van me stoel af! :D
Gelukkig liggen die tijden ver achter mij ;)

misschien zit er nog wel een catagorie tussen Loo... 3 is erg extreem haha

ik zou de beschrijvingen van 1 en 2 omwisselen, dan kun je namelijk er tussen gaan zitten...in dat geval zou ik 2,5 kunnen zijn ;)

ik zit in categorie 3, overduidelijk :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.109
Jullie doen toch opleiding fysiotherapie? Best pittg lijkt me, wij krijgen nu op het cios 0,1% anatomie. Kwestie van leren lijkt me.

niet domweg plaatjes leren, probeer je ook echt in te beelden hoe de anatomie werkt, dus bewegingen van gewrichten, verloop van spieren tijdens bewegingen.
Het boek van delavier "krachttraining" is een heel mooi en leuk boek om uit te leren, echt een aanrader.
En nog een tip; probeer je tijdens je oefeningen echt in te beelden hoe je spieren lopen, hoe ze werken. Als ik aan het trainen ben probeer ik echt de anatomie erbij te betrekken, ik kijk dus met een soort "röntgenbril" naar mezelf waarin ik elke spier zie werken.

• #5.110
WOENSDAG

Verstandige (ivm borstaanhechting) maar toch ook goede training. Ik ben trots op mezelf. Was erg lastig met die no-xplode om met de handrem erop te trainen ik was gewoon rondjes door de zaal aan het ijsberen tussen de sets. Maar gewoon slow negatives, niet te ongecontroleerd uitstoten, expres zonder spotter dus onder failure blijven, en zo is het toch een effectieve training geworden zonder asociale gewichten.
Aanhechting was voelbaar, maar minder dan vorige keer en ik heb heel veel gerekt tussen de sets dat scheelde.
Over die no-xplode; ik blijf het zeggen die rotzooi ****ed met m'n mind man, ik krijg er een beetje een zenuwachtig gevoel van; net alsof ik een presentatie voor een volle zaal moet houden ofzo. Trainen zelf gaat lekker je MOET wat doen, maar na de training voelde ik me weer heel apart, zenuwachtig, onbehaagelijk, wat emotioneel zelfs. Heel lichtjes. Anyway; ik probeer het zoveel mogelijk op te blazen zodat ik het volle placebo-effect meepak natuurlijk. Maar het is echt wel goed spul.

Borst

Bankdrukken
20 x stang
15 x 50
15 x 70
12 x 90
10 x 110

Schuindrukken smith (extra schuin)
14 x 60
12 x 80
10 x 90
8 x 90

Standing cable fly's (1sec hold)
12 x 10
12 x 12,5
12 x 15
12 x 17,5

Triceps

Push down rechte stang
15 x 15
15 x 30
15 x 45
12 x 50 (fullstack)

Kickback
10 x 8
10 x 12
12 x 16
10 x 20

Overhead rope pulls
12 x 30
12 x 50
12 x 50

Voeding

Redelijk, ff oprekken die maag weer ik merk meteen dat ik er een paar dagen uit ben geweest.

hehe, nu rek ze!

Toch een nette training.. Als alles langzaam is uitgevoerd vind ik het een brute bench hoor

• #5.112
Die bench ging best goed ja, als ik ego reps ga maken pak ik makkelijk 120.

Normaal ben ik niet zo'n fan van rekken tussen sets; je wilt juist wat verkorting hebben zodat je gebruik kunt maken van de toegenomen elasticiteit, vering , hoe je het ook wilt noemen.

Maar in dit geval helpt het wel tegen die blessure denk ik.

WOENSDAG

Verstandige (ivm borstaanhechting) maar toch ook goede training. Ik ben trots op mezelf. Was erg lastig met die no-xplode om met de handrem erop te trainen ik was gewoon rondjes door de zaal aan het ijsberen tussen de sets. Maar gewoon slow negatives, niet te ongecontroleerd uitstoten, expres zonder spotter dus onder failure blijven, en zo is het toch een effectieve training geworden zonder asociale gewichten.
Aanhechting was voelbaar, maar minder dan vorige keer en ik heb heel veel gerekt tussen de sets dat scheelde.
Over die no-xplode; ik blijf het zeggen die rotzooi ****ed met m'n mind man, ik krijg er een beetje een zenuwachtig gevoel van; net alsof ik een presentatie voor een volle zaal moet houden ofzo. Trainen zelf gaat lekker je MOET wat doen, maar na de training voelde ik me weer heel apart, zenuwachtig, onbehaagelijk, wat emotioneel zelfs. Heel lichtjes. Anyway; ik probeer het zoveel mogelijk op te blazen zodat ik het volle placebo-effect meepak natuurlijk. Maar het is echt wel goed spul.

Borst

Bankdrukken
20 x stang
15 x 50
15 x 70
12 x 90
10 x 110

HAHAHA p*ssy ass mofo ben je ook :p:p... superpump is wat dat betreft precies hetzelfde.... ik ken het gevoel als geen ander.. je ben stront nerveus om niks en toch kun je mentaal alles aan wat je wil. ik denk dat het komt doordat de buik aorta ook wordt uitgezet en daardoor de sensoren in je maagdarm systeem prikkelen, vandaar dat gevoel

wat betreft die 10x110... that's it.. ik heb het gehad met cutten, fl**ker maar op, het is genoeg geweest, volgende week zondag foto's schieten.. van te voren paar dagen rust, rijstkoker + grill halen.. vreten maken... en weer een log openen...... kan er niet meer tegen dat iedereen hier pr's haalt en ik met de week zwakker wordt :(:(

Destroy everything loo, destroy everything.

Mooie trainingen Loo. Dikke borst training. Gewoon lekker alleen al om te zien :thumb:

Je moet columnist worden gast. :D

WOENSDAG

http://www.youtube.com/watch?v=xICYne4hng8

Geen slaapproblemen met NO-xplode..had ik wel, net als bij supercharge

Categorie 3 meldt zich!

Tiger heeft toch zijn visie en standpunten omtrent het schema moet herzien geen borst/rug meer:o? Je ziet ook wel weer wie The Boss is.;)

Lekkere workout beest ondanks de aanwezige blessure gevoeligheid.
En ook goed dat die booster zo lekker aanslaat begrijp precies wat jij bedoelt. Ik heb dat persoonlijk met een ander merk. Maar ieder lichaam reageert weer anders op een bepaalde samenstelling. Nu dat die stress voorbij is verwachten wij weer brute trainingen de komende tijd!

mazzel

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven