XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tiger heeft toch zijn visie en standpunten omtrent het schema moet herzien geen borst/rug meer:o? Je ziet ook wel weer wie The Boss is.;)

Hahaha no ****ing way, ik ben de puppetmaster. Heb vandaag niet eens getraint, heb nog maar 1x getraint deze week( gelijk 5 kg afgevallen ). Stageverslagen en shit inleveren, vanaf maandag same shit; borst/rug

Hahaha no ****ing way, ik ben de puppetmaster. Heb vandaag niet eens getraint, heb nog maar 1x getraint deze week( gelijk 5 kg afgevallen ). Stageverslagen en shit inleveren, vanaf maandag same shit; borst/rug

Ok beest you are the boss!:D
Trainze de komende tijd man...

niet domweg plaatjes leren, probeer je ook echt in te beelden hoe de anatomie werkt, dus bewegingen van gewrichten, verloop van spieren tijdens bewegingen.
Het boek van delavier "krachttraining" is een heel mooi en leuk boek om uit te leren, echt een aanrader.
En nog een tip; probeer je tijdens je oefeningen echt in te beelden hoe je spieren lopen, hoe ze werken. Als ik aan het trainen ben probeer ik echt de anatomie erbij te betrekken, ik kijk dus met een soort "röntgenbril" naar mezelf waarin ik elke spier zie werken.

Ah ok, op die manier.

Het boek krachttraining van delavier heb ik hier thuis liggen, is zeker een leerzaam boek. Als ik ging schijten ging ik een half jaar lang alle oefeningen bekijken en kijken welke spieren je er mee trainde dus die ken ik wel uit m'n hoofd nu.

Balen zeg die katabole perioden. Zit je nu weer onder de 100kg dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.125
Geen slaapproblemen met NO-xplode..had ik wel, net als bij supercharge

ik slaap wel erg slecht ja. ff kijken of dat beter wordt de komende tijd.

zolang je het maar haalt bro. Bodybuilding kost alleen maar geld, een diploma halen levert geld op.

En ook goed dat die booster zo lekker aanslaat begrijp precies wat jij bedoelt. Ik heb dat persoonlijk met een ander merk. Maar ieder lichaam reageert weer anders op een bepaalde samenstelling. Nu dat die stress voorbij is verwachten wij weer brute trainingen de komende tijd!

mazzel

Ik ga die crack halen zodra ik klaar ben met no-xplode.
Misschien ga ik hem nu al bestellen voordat ze de samenstelling veranderen omdat er wat illegaals in zit. Hoe illegaler hoe beter :D

Balen zeg die katabole perioden. Zit je nu weer onder de 100kg dan?

Tiger groeit zelfs als hij niet traint, hij traint puur voor de fun voor de massa hoeft het niet eens.

Bro, ik heb al 5 potten gekocht.
Ben ook bang dat het verboden gaat worden. Er zitten aanverwante stoffen oid van speed in.

Dat spul is echt top....

• #5.128
VRIJDAG

Ik was 2 uur thuis vannacht van Hatebreed + kapot van die pit daar en om 6 uur ging de wekker weer dus ik was niet topfit.
Toch ff snel een superdude training gepakt. Maakt niet uit ik had toch nog spierpijn in borst en tri's van gister. Nou ff normaal doen dit weekend en goed eten + het witte goud (nee geen sossa) nemen zodat ik weer goed vol trek.

Schouders

Neck press behind the neck (smith)
10 x 40
10 x 60
10 x 80
10 x 90

Standing side raises (superstrikt)
12 x 8
12 x 10
12 x 14
12 x 16

Standing front raises (kabel rechte stang)
12 x 17,5
12 x 25
10 x 30 (spot)

Traps

Barbell shrugs
12 x 60
12 x 100
12 x 140
9 x 160 (gripfail)
12 x 120

Fijn weekend beesten.

Gelukkig is er niks illegaals aan die dikke training van jou! **** man! ;) Ah, jij dus ook schouders op vrijdag :D

Ik denk dat ik ook maar een paar potten tegelijk ga halen, definetely dat er iets heel erg illegaals in zit... Ik ga er als de t*fus op... Word alleen wel heel erg warm, en daarna misselijk :( Wat een drive dus dat maakt ut weer goed, al sta ik half brakend in de gym, haha

Toch sterk TRAP werk,

WIt goud? Is dat melk?

• #5.131
wit goud is top secret, check tiger's contest log.

In het PL gedeelte is wit goud melk en bruin goud chocomelk.
In het BB gedeelte zal het wel een duur supplement zijn (of sos in sommige gevallen).

ook alleen hier kan zo iets simpels als creatine monohydraat worden verheven tot een geheim :rolleyes:

in Loo's geval is het gewoonweg ongsneden cocaine

Gelukkig is er niks illegaals aan die dikke training van jou! **** man! ;) Ah, jij dus ook schouders op vrijdag :D

Ik denk dat ik ook maar een paar potten tegelijk ga halen, definetely dat er iets heel erg illegaals in zit... Ik ga er als de t*fus op... Word alleen wel heel erg warm, en daarna misselijk :( Wat een drive dus dat maakt ut weer goed, al sta ik half brakend in de gym, haha
Ja? Ik heb gisteren voor het eerst Crack geprobeerd, ik had nog een sample liggen en was er toch wel erg benieuwd naar. Nou, ik maar wachten op die rush van tintelingen en shaken, maar nee niks van dat al. Was erg goeie training dat wel, had veel energie maar kon ook net zo goed een placebo-effect zijn geweest. Het voelde meer aan als een goeie dag, laat ik het zo zeggen. Of ik heb te weinig genomen (helft van het zakje) of werkt het gewoon niet bij mij? :rolleyes:

Kan net zo goed echte crack nemen denk ik dan zo.

Ja? Ik heb gisteren voor het eerst Crack geprobeerd, ik had nog een sample liggen en was er toch wel erg benieuwd naar. Nou, ik maar wachten op die rush van tintelingen en shaken, maar nee niks van dat al. Was erg goeie training dat wel, had veel energie maar kon ook net zo goed een placebo-effect zijn geweest. Het voelde meer aan als een goeie dag, laat ik het zo zeggen. Of ik heb te weinig genomen (helft van het zakje) of werkt het gewoon niet bij mij? :rolleyes:

Als je goed leest tussen de regels door zie je dat al eerder is gezegd dat ieder lichaam anders kan reageren op een bepaalde samenstelling.
Wellicht eens iets anders proberen,
s6

Als je goed leest tussen de regels door zie je dat al eerder is gezegd dat ieder lichaam anders kan reageren op een bepaalde samenstelling.
Wellicht eens iets anders proberen,
s6

Mijn ervaring is wel, dat het nogal krap luistert als het gaat om je interval tussen 2 eet sessies in... Als je te kort na eten gaat, heb je geen kickin, (je lichaam heeft ut te druk met alles verteren). Te lang na een eet sessie beginnen, word je misselijk (zoals bij mij).

Neem um sowieso 30 min vóór training in, en natuurlijk niet een half zakje! Gewoon, 2 scheppen van die zooi in ijskoud water, half uurtje later gaan trainen. Bij mij begint ie dan na 20 min. te komen :)
Vanaf dat moment zie ik niks anders meer dan ijzer :D

• #5.140
MAANDAG

Redelijke training, het was hard werken om de reppies te halen dat wel.
In ieder geval geen pijn meer in m'n borstaanhechting daar ben ik wel blij mee.
Ik wilde nog onderrug pakken maar op dat moment kwam er een maatje van me de gym in lopen om te ouwehoeren hij had m'n auto buiten zien staan dus hij haalde me totaal uit m'n focus.
Moraal van het verhaal; voortaan de auto uit het zicht zetten.

Rug

small grip t-bar rows
10 * 75
8 * 100
8 * 100
10 * 75

BOR's
10 * 70
10 * 100
10 * 110
12 * 70

Wide grip pull downs (palmen naar elkaar toe)
10 * 60
10 * 80
10 * 100 (spot)
10 * 75

Small grip pull downs
10 * 60
8 * 80 (spot)
10 * 60

en daarna was het thee-uurtje.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven