MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb het eens gedaan, sos voor het trainen. Was 31 december en had me drugsueel gezien goed voorbereid. Wel zouden we eerst nog even gaan sporten. Lachwekkend werd het.

Na twee setjes hadden we beide een hartslag van 24348x per minuut. Vervolgens gingen we ernaast staan en ontstond er een dikke lulkick. Toen het wat uitwerkte zijn we meteen naar de auto gelopen om vervolgens een lijn te trekken van het handschoenenvakje.

Kortom: prima middag gehad maar een training van 0,0

Conclusie: Gewoon lekker aan de Crack - Die van Revolutions dan welteverstaan :D

+1 dat supplement is echt geen bullshit.
**** wat ga je hard op die shit dat is niet normaal dit spul is THE KING.
1 schepje en you are ready to go als een mother****er......

@Loo wil je no-xplode niet "cracken" maar de crack van revolations is owned die pot hardcore van je.

Waarom denk je dat ik 180 squat met dat ecto lijf van mij? hahaha. Echt master spul die Crack, gebruik ut nu 2 weken, ik denk dat ik zeker 20-40% beter presteer tijdens de training.

+1 dat supplement is echt geen bullshit.
**** wat ga je hard op die shit dat is niet normaal dit spul is THE KING.
1 schepje en you are ready to go als een mother****er......

@Loo wil je no-xplode niet "cracken" maar de crack van revolations is owned die pot hardcore van je.

waarom denk je dat je al die blessures nu krijgt gast......
das het nadeel van NO spullen ( en crack is niks anders dan NO in het kwadraat)... je raakt er snel door overtraint. je neurale capaciteiten vergroten substantieel alleen je lichaam kan dit maar voor een beperkte tijd aan... ik most na 1 maand superpump er serieus mee kappen want ik trok het niet meer... ben benieuwd wat het met de Crack gebruikers gaat doen

Knieblessure zijn te danken aan niet correct squatten.
Linkerschouder tijdens het k-boksen al ontstaan. Dit spul is de bomb.....
Wtf wat wil je nog meer?
Nemen jullie maar een pak chocomel ik neem crack.......

dat spul zorgt er wel voor dat je de blessures niet meer voelt dat je steeds meer wil terwijl je lichaam eigenlijk niet meer kan (nouja je kunt wel meer... alleen betaal je daar straks wel een prijs voor)
maar dat moet denk ik ieder voor zich uitvinden. dit spul is zeker de shit... maar oppassen is zeker geboden

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.066
VRIJDAG

Echt een p*ssy training;

Punt is alleen dat vrijdag zo'n lichtly day is vergeleken met maandag en dinsdag.

Ik vind vooral vrijdag een laffe dag, met alleen armen. Misschien gaan we nog wat rug erbij pakken op vrijdag, moet ff kijken hoe we uitkomen qua tijd.

En waar ik al bang voor was zo ervaarde ik hem ook. Wat een p*ssy training.
Maar erger nog; na biceps zit er zo'n pomp in m'n arm dat ik hem nauwelijks kan buigen, ik kan maar halve ROM's maken met triceps omdat m'n biceps volgepompt zit. Volgende week zal ik beginnen met triceps en daarna biceps, als ik dan weer een k*ttraining heb gooi ik het schema alsnog om.

Biceps

ez-bar curls op scott bench (gewicht ex.stang)
12 * 20
12 * 25
10 * 35
12 * 25

seated db curls > superset met standing hammer curls
7 * 16 + 7 * 18
7 * 18 + 7 * 20
7 * 20 + 7 * 22
8 * 20 + 6 * 22

Triceps

Dips
overgeslagen 1/3 rom heeft geen zin

CGBP (ook geen goede rom)
12 * 50
10 * 70
10 * 90
8 * 100

Seated overhead triceps extension met dumbel
ook gestopt bij 36kg, krijg alleen last van m'n pols; dumbbells veels te licht

Overhead rope triceps extensions
12 * 25
10 * 30
10 * 35
10 * 35
12 * 30

Push down
3 sets pompen

:sd: . . .

Sja, ik vind dit ook niks.. armen apart.. Maar toch lekker kunnen pompen.. Als ik dat zo hoor..

Haha, niet kunnen dippen, omdat je biceps vol zitten.
Hebben jullie geen zwaartekracht in de gym?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.070
Haha, niet kunnen dippen, omdat je biceps vol zitten.
Hebben jullie geen zwaartekracht in de gym?

ja jongen, als je later wat massa op je biceps hebt zitten en je gaat een keer dippen na je biceps training zal je nog terug denken aan mij.

Luxe probleem weet je; te dikke pomp in je biceps om triceps te trainen.

ja jongen, als je later wat massa op je biceps hebt zitten en je gaat een keer dippen na je biceps training zal je nog terug denken aan mij.

Luxe probleem weet je; te dikke pomp in je biceps om triceps te trainen.

:roflol:
Ik wist dat die ging komen.

Goedzo loo, ik vind dat je netjes je best hebt gedaan op deze training!!!!

Ik ben er ook nooit zo'n fan van geweest om armen op 1 dag te doen.

Sja, ik vind dit ook niks.. armen apart.. Maar toch lekker kunnen pompen.. Als ik dat zo hoor..

Ze hebben een zeer intensieve training met borst/rug en benen dag daarom is het ook wel eens goed om 1 t-dag er tussen te hebben wat ook zwaar is maar iets minder belastend. Dat is het idee achter zo`n schema. Althans die van mij. Zou persoonlijk schouders er nog bij pakken........

In mijn goede oude bb dagen was deze training het hoogtepunt van de week, egoblasting en trillend met shake'je in je klauwen aan de bar.

Hahaha lekker he, zo'n monsterpomp? Ik heb ook een aparte armen dag, probleem is altijd: Hoe krijg ik me shirtje uit?
Goed bezig geweest Loo!

Goedzo loo, ik vind dat je netjes je best hebt gedaan op deze training!!!!

Ik ben er ook nooit zo'n fan van geweest om armen op 1 dag te doen.

Eens, volgens mij zijn een paar setjes achter rug of borst meer dan genoeg om de armen te laten groeien. Maar ieder zijn training natuurlijk.

waarom pakte je trouwens niet triceps als eerste oef

Of om en om ( eerst triceps oef, dan biceps etc), zelfde met borst en rug ik vind dat zelf altijd wel lekker trainen... meer kracht omdat je tussendoor ff een andere spiergroep pakt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven