Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
het gaat om de instelling pipo.. het zegt wat over de karaktertrek van iemand....
niet dat ik van jou vraag DAT te begrijpen

Met alle respect maar kan redelijk inschatten dat jij niet weet hoe de mind van een straatrat werkt. Niet dat het stoerder is o.i.d. maar is een andere gedachtengang die jij NOOIT zal begrijpen.

Met alle respect maar kan redelijk inschatten dat jij niet weet hoe de mind van een straatrat werkt. Niet dat het stoerder is o.i.d. maar is een andere gedachtengang die jij NOOIT zal begrijpen.

lol.... ik werk met alleen maar straatratten... ik weet precies hoe ze denken... en ik zeg hun geregeld wat ik daar van vind.... never mind..... his attitude not mine

lol.... ik werk met alleen maar straatratten... ik weet precies hoe ze denken... en ik zeg hun geregeld wat ik daar van vind.... never mind..... his attitude not mine

o mijn god hou dan gewoon eens je snaveltje en laat iedereen zijn ding doen ubernurd. Is toch alleen maar super als je met minder energie en tijd geslaagd bent dan anderen......

Iedereen weet toch dat je met hard werken niet rijk gaat worden.
Je moet de regels kunnen/willen breken om ergens te komen.

Bend the rules + break the rules = make the rules, ik vind je top Loo!

het gaat om de instelling pipo.. het zegt wat over de karaktertrek van iemand....
niet dat ik van jou vraag DAT te begrijpen

Who gives a **** man.
Het was ****ing ploeteren man. Werken, werken, werken. Stage lopen van 40+ uur per week voor 10 maanden lang.
Dan er op het laatste moment er achter komen dat een cursus die je gevolgd hebt de punten niet meer uitreikt.
Dan als een mother****er nog 10 dagdelen stage lopen, vervolgens een stageverslag van 30 blz. maken.
En dan nadert die deadline met rasse schreden. Wie ben jij dan om niet te frauderen om alle studiepunten bij elkaar te sprokkelen.
Alles om dat diploma in bezit te hebben. De weg er naarto boeit dan geen ene **** meer.

Who gives a **** man.
Het was ****ing ploeteren man. Werken, werken, werken. Stage lopen van 40+ uur per week voor 10 maanden lang.
Dan er op het laatste moment er achter komen dat een cursus die je gevolgd hebt de punten niet meer uitreikt.
Dan als een mother****er nog 10 dagdelen stage lopen, vervolgens een stageverslag van 30 blz. maken.
En dan nadert die deadline met rasse schreden. Wie ben jij dan om niet te frauderen om alle studiepunten bij elkaar te sprokkelen.
Alles om dat diploma in bezit te hebben. De weg er naarto boeit dan geen ene **** meer.

Vind het nog wel meevallen bij jullie(de fraude)

Een maatje van me gaat donderdag afstuderen, terwijl hij van de 2 jaar maar 1 jaar stage heeft gelopen. Dit jaar is hij nooit geweest naar zijn stageplek. Een goede vriendin van hem(baas van die bedrijf waar hij stage moest lopen). had gewoon ingevuld dat hij elke dag kwam naar stage. Hij is maar 1x geweest en dat was omdat zijn docent 'ter controle' naar die stageplek kwam. Maar dat had hij een week van ten voren kenbaar gemaakt.

:roflol:

En de weg er naar toe boeit inderdaad geen ****.

is toch een beetje inherent aan het studentenleven - en iedereen die zegt dat hij altijd alles via de regels gedaan heeft , die liegt - er zijn nl geen heilige boontjes meer

HAHAHA stoer stoer...
nouja wel lullig van die cursus dan, dan snap ik het een beetje... maar hier wordt er zo trots over gepraat. zou dat zelf niet kunnen. ik zie frauderen voor school hetzelfde als juicen met deze sport.. ain't your own....

maar ieders eigen keus.

@ Xtra: waar jij je arrogantie ineens vanaf haalt snap ik echt niet met je opmerkingen.... voor iemand die geen reet van BB weet en alles voor zich laat doen mag jij wel eens wat rustiger aan doen pipo

Who gives a **** man.
Wow ik ga bijna medelijden krijgen. Wat hebben jullie het zwaar gehad.
@ Xtra: waar jij je arrogantie ineens vanaf haalt snap ik echt niet met je opmerkingen.... voor iemand die geen reet van BB weet en alles voor zich laat doen mag jij wel eens wat rustiger aan doen pipo
Denk aan je populariteit MarcJ. Xtra, Loo en Tiger hebben je een andere e-status verleend. Als je nu in de hand van je voeder gaat bijten ben je zo weer bij de status nurd beland.

Wat ga je nu doen, nouja na je welverdiende vakantie dan?

Gratz Loo. Ben benieuwd hoe jij er na de vakantie uitziet.... Dat feestje zal vast goed gevierd gaan worden met die champagne en sossa.:D

Marc, gedraag je en weet wat je plek is.

Wow ik ga bijna medelijden krijgen. Wat hebben jullie het zwaar gehad.
Denk aan je populariteit MarcJ. Xtra, Loo en Tiger hebben je een andere e-status verleend. Als je nu in de hand van je voeder gaat bijten ben je zo weer bij de status nurd beland.

HAHAHA oh brother.......... nurd status.. love it.. ebn ook een nurd... cum laude van de uni afgestudeerd... straks 2de jaar van een master.... ja.. ik leer.. en ik leer zelf... op eigen houtje alles. zo train ik ook. ik zoek alles uit.. ik doe alles zelf en probeer zelf te vinden wat werkt. het duurt langer maar des te trotser op me gains

en ik heb Loo, Tiger, of Xtra geen 200 zien squatte, my gains are my gains.... niks anders en ****.... das pas het begin......

ik snap gewoonweg niet waarom iedereen hier zo trots praat over fraude das alles....

HAHAHA oh brother.......... nurd status.. love it.. ebn ook een nurd... cum laude van de uni afgestudeerd... straks 2de jaar van een master.... ja.. ik leer.. en ik leer zelf... op eigen houtje alles. zo train ik ook. ik zoek alles uit.. ik doe alles zelf en probeer zelf te vinden wat werkt. het duurt langer maar des te trotser op me gains

en ik heb Loo, Tiger, of Xtra geen 200 zien squatte, my gains are my gains.... niks anders en ****.... das pas het begin......

ik snap gewoonweg niet waarom iedereen hier zo trots praat over fraude das alles....

:scratch: Afstuderen van de uni maar nog met je master bezig zijn?

en ik heb Loo, Tiger, of Xtra geen 200 zien squatte, my gains are my gains.... niks anders

Je bent al afgestudeerd van een universiteit. Dan heb je al een masters titel anders klopt er iets niet.

Als je goed kunt leren hoef je geen nurd te zijn.

bachelor was eerste diploma... weet niet hoe jullie dat noemen =... slagen ???
Dat dacht ik al. Je doet waarschijnlijk een TU. En dan zijn de eerste 3 jaar bachelor (staat gelijk aan HBO). Dan ben je dus duidelijk nog niet klaar met de universiteit. Pas wanneer je je Master hebt afgerond is het klaar.

Dat dacht ik al. Je doet waarschijnlijk een TU. En dan zijn de eerste 3 jaar bachelor (staat gelijk aan HBO). Dan ben je dus duidelijk nog niet klaar met de universiteit. Pas wanneer je je Master hebt afgerond is het klaar.

nee joh ik zit niet op de TU. 1ste 3 jaar is bachelor ja en de 2 volgende jaren is MAster.. speciale master op dat gebied... veelal zijn ze maar 1 jaar.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven