10x110 op de bench is gewoon zwaar brutaal.
ja toch ben ik geen fan van 10 reppers, juist met benchen vindt ik het lekker om 6 tot 8 reps te pakken, en dan vooral die negatieve.
Met 10 reps ga ik eerder op verzuring trainen.
Maarja ik moet wel boven; de 100 ga ik die blessure voelen.
Het is trouwens de coracobrachialis die voor problemen zorgt, heel apart. Misschien verrekt of een scheurtje erin ofzo.
Mwah best wel matig met zulke sterke schouders moet er gewoon meer inzitten ..
volgende keer zit 120 er wel in, zeker als je voeding hardcore is
die 120 moet normaliter wel lukken ja. niet vaak, maar wel een paar keer.
heb je het gevoel dat no-explode je meer kracht geeft ? of alleen meer zin om te trainen ?
Meer energie waardoor ook iets meer kracht. Mijn lichaam reageert erg goed op die shizzle. Trainingen zijn makkelijker vol te houden en zitten geen "dipjes" meer in. Daarnaast krijg je een soort tintelend gevoel wat lekker is.
klopt, je wordt er niet sterker van maar je hebt wel meer focus, meer drive.
Ik train sneller door, wordt er een beetje hyper van.
De laatste dagen zat ik op iets meer dan 2 scoops en dat vond ik toch niet zo relaxed; als ik naar de gym rijd krijg ik het heel warm; ik rij gewoon met 2 ramen open. En na de training ben ik misselijk; weinig eetlust, vermoeid, bloedheet. Dan ga ik op bed liggen met het raam open. Maar dan mis ik gewoon een meal omdat ik me niet zo goed voel.
Ik ga nu weer terug naar 1,5 kijken of het daar aan ligt.
+ernstige slaapproblemen...
Klopt ik slaap ook slechter erdoor. Maakt voor mij niet uit ik kan toch uitslapen, maar als je vroeg op moet heb je een probleem..