XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
bachelor was eerste diploma... weet niet hoe jullie dat noemen =... slagen ???

Huisgenoot van me is nu bezig met afstuderen voor zijn master. Hij heeft zijn bachelor 'afgerond' met een B-project.

Wij noemen dat iig niet afstuderen of slagen ofzo.

Anyway, wel respect dat je dat cum laude doet!

Wow ik ga bijna medelijden krijgen. Wat hebben jullie het zwaar gehad.

Ik vond het iig best zwaar ja. Elke dag van half7 sochtends tot half8 savonds van huis was geen pretje.
Maar daar gaat het verder ook niet om. Marc deed net alsof we geen ene **** gedaan hadden. Wat dus bullshit was.

Mooi dat je het erop hebt zitten man, heerlijk gevoel lijkt me. Ik heb nog 1 week te gaan
nu en dan in september beginnen met afstuderen. Kan niet wachten :D

Gefeliciteerd!!

Je hebt eigenlijk 3 soorten studenten;

1. studenten die alles gewoon volgens de regels doen, d.w.z op tijd beginnen met leren, op tijd opdrachten inleveren, en gewoon zoals het hoort (af)studeren.

2. studenten die keihard werken om voldoendes te halen, het leven bestaat bijna alleen uit school, en ze halen alles met hakken over de sloot omdat ze gewoon moeite hebben met de stof.

3. studenten die echt geen k*t doen, zo min mogelijk aanwezig zijn, zo laat mogelijk beginnen met leren of gokken op de herkansingen, alle deadlines missen, proberen met fraude voldoendes te halen, noem maar op.
En dan op het aller aller laatste moment zwaar in de stress schieten en in een onmogelijk korte tijd proberen nog van alles in orde te maken
.

Ik zit in catogerie 3.
En ik denk wel meer gasten op dbb :rolleyes:
Iedere keer denk ik weer; ****ing ezel als je op tijd was begonnen dan had je geen stress gehad en was je nu al klaar geweest.
Maarja....des te blijer zal ik zijn als ik hoor dat ik geslaagd ben.

Present.

Ik vind het vaak nog leuker om frauduleuze trucjes te verzinnen, dan het daadwerkelijke studeren.

Ik vond het iig best zwaar ja. Elke dag van half7 sochtends tot half8 savonds van huis was geen pretje.
Maar daar gaat het verder ook niet om. Marc deed net alsof we geen ene **** gedaan hadden. Wat dus bullshit was.

ga ergens anders een rel schoppen kleine ... ga eens trainen

ga ergens anders een rel schoppen kleine ... ga eens trainen

:roflol:
Moet je horen wie het zegt man.
Elk topic waar jij je kop laat zien eindigt in een rel, of is dat misschien toeval?

Ik kroon jou tot de grootste relNICHT van dbb. Wel knap voor iemand met een nerd status als jij.

Verder is het dus inderdaad bullshit als je zegt dat ik (laat ik maar even voor mezelf spreken, maar weet zeker dat het ook voor loo geldt) niks voor mijn studie hoefde te doen.

Moet je horen wie het zegt man.
Elk topic waar jij je kop laat zien eindigt in een rel, of is dat misschien toeval?

Ik kroon jou tot de grootste relNICHT van dbb. Wel knap voor iemand met een nerd status als jij.

Verder is het dus inderdaad bullshit als je zegt dat ik (laat ik maar even voor mezelf spreken, maar weet zeker dat het ook voor loo geldt) niks voor mijn studie hoefde te doen.

dat heb ik nooit gezegd... maar er is wel een aandeel van fraude in.. ik zou daar niet trots op kunnen zijn.. en jij kroont mij :P.. sinds wanner kan een knecht iemand kroonen :rolleyes:

nerd status..... je past 2x in mij man... ga ens trainen of werken of zuipen maar doe iets :cool:

Mooie studie man, netjes gebuffelt!

dat heb ik nooit gezegd... maar er is wel een aandeel van fraude in.. ik zou daar niet trots op kunnen zijn.. en jij kroont mij :P.. sinds wanner kan een knecht iemand kroonen :rolleyes:

nerd status..... je past 2x in mij man... ga ens trainen of werken of zuipen maar doe iets :cool:

Sinds wanneer heeft een omvang van iemand te maken met zijn nerdstatus?
Je kan trainen wat je wilt Marc, maar je hoofd blijft hetzelfde.

Het feit dat je hier weer een hele bitchfight begint over het fraude plegen tijdens de laatste dagen van de studie laat dit wel weer duidelijk zien.

Ik ga zo wel trainen hoor, maak je maar geen zorgen. En over dat zuipen hoef je je voorlopig ook geen zorgen te maken denk ik.

Succes met je masterdiploma verder.

Sinds wanneer heeft een omvang van iemand te maken met zijn nerdstatus?
Je kan trainen wat je wilt Marc, maar je hoofd blijft hetzelfde.

Het feit dat je hier weer een hele bitchfight begint over het fraude plegen tijdens de laatste dagen van de studie laat dit wel weer duidelijk zien.

Ik ga zo wel trainen hoor, maak je maar geen zorgen. En over dat zuipen hoef je je voorlopig ook geen zorgen te maken denk ik.

Succes met je masterdiploma verder.

HAHAHA always a pleseaure bitchfighting with you!!!! memorabele momenten :rolleyes::rolleyes:

maar jij en Loo geven zelf aan zeer weinig uit te vreten, dan zeg ik er wat van en ineens geef je aan volle dagen te maken.. het is het 1 of het ander.. creeer niet eens een beeld en laat dan weten dat het anders is. dan komt het beeld wat je van jezelf wil maken op DBB niet overheen met real life.. maar das niet zo vreemd gezien 90% dat hier doet.....

ik ga van de zon genieten bro!! train ze!

@ Loo en Beginner;

Feli gasten! ;)

@ MarcJ;

Loop niet zo te huilen man, laat ze lekker blij zijn met hun diploma. Zou ik immers ook zijn als ik hun was. :o

Spread some love people. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.194
yo yo yo thanks gasten, karma wordt verdeeld.

en ik heb Loo, Tiger, of Xtra geen 200 zien squatte, my gains are my gains.... niks anders en ****.... das pas het begin......

ik snap gewoonweg niet waarom iedereen hier zo trots praat over fraude das alles....

jongen pas op dat je geen grootheidswaanzin gaat krijgen want we zitten hier nog steeds in de bodybuilding sectie, al squat je 600kg als we allemaal ons shirt uit trekken en naast elkaar staan dan moet je je schamen.

Wat ga je nu doen, nouja na je welverdiende vakantie dan?

Gratz Loo. Ben benieuwd hoe jij er na de vakantie uitziet.... Dat feestje zal vast goed gevierd gaan worden met die champagne en sossa.:D

Ik was wel van plan om een keer of vijf van god los te gaan en te vieren dat ik m'n diploma heb. Ik kan me niet eens meer herrineren de laatste keer dat ik goed intoxicated geweest ben. Echter, ik wil niet weer in een negatieve spiraal van coïtus drugs drank en rock 'n roll terecht komen want dan verdwijnen m'n zuurverdiende kilo's als sneeuw voor de zon.
Gelukkig heb ik tiger4evah als supervisie ik moet hard blijven werken om hem geen onoverkomenlijke voorsprong te geven.
Dus ik ga proberen met mate de zomer door te komen.
Sowieso zijn we zaterdag weer present op Awake fest; en op basis van voorgaande jaren voorspelt dat weinig goeds :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=MAkiXYTvVLQ

HAHAHA oh brother.......... nurd status.. love it.. ebn ook een nurd... cum laude van de uni afgestudeerd... straks 2de jaar van een master.... ja.. ik leer.. en ik leer zelf... op eigen houtje alles. zo train ik ook. ik zoek alles uit.. ik doe alles zelf en probeer zelf te vinden wat werkt. het duurt langer maar des te trotser op me gains

en ik heb Loo, Tiger, of Xtra geen 200 zien squatte, my gains are my gains.... niks anders en ****.... das pas het begin......

ik snap gewoonweg niet waarom iedereen hier zo trots praat over fraude das alles....

relmode on:
je doet zeker iets als psychologie?

on topic: nice log!

Gefeliciteerd, loo en beginnerbb.

Zonder fraude kom je nergens, snap het gezeik van marcj ook niet.

:popcorn:

tip : als je het ergens niet mee eens bent....gewoon ff tussen neus en lippen door melden dat je 200 squat :roflol:

200k squat, goede rugwijdte, netjes afgestudeerd (bachelor, noem je dat afgestudeerd?), kennis van zijn eigen lichaam. MarcJ heeft alles...

'Pakt een foto van Marc + z'n hoofd...'

Faillure.

Haha MarcJ.. daar gaat je e-status weer :roflol:

Dude, waar blijf je vieringstraining?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven