- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gefeliciteerd Loo, nog van plan om een Master te gaan doen?
Thanks bro.
Ja uiteindelijk wel, sportfysio waarschijnlijk.
Maar ik moet nog ff goed nadenken, ik ga de komende periode besteden aan een lange termijnplan maken wat ik precies wil en hoe ik dat ga bereiken.
Ik ga in ieder geval volwassen worden en aan m'n carriere werken, dat gaat op de eerste plaats komen. Desnoods met een mental coach, loopbaanbegeleider, psycholoog, i don't care.
Playtime's over, time to get serious.
Thanks bro.
Ja uiteindelijk wel, sportfysio waarschijnlijk.
Maar ik moet nog ff goed nadenken, ik ga de komende periode besteden aan een lange termijnplan maken wat ik precies wil en hoe ik dat ga bereiken.
Ik ga in ieder geval volwassen worden en aan m'n carriere werken, dat gaat op de eerste plaats komen. Desnoods met een mental coach, loopbaanbegeleider, psycholoog, i don't care.
Playtime's over, time to get serious.
... 'Why don't i believe just one word of what you said right now'... 'Why don't i believe just one word of what you said right now'
Relax man. Wil ik ook gaan doen over 3 jaar.
1ste jaar zit er op gelukkig.
Keep up the good work!
Welk jaar zit jij dan?
Doe mij maar manuele therapie trouwens. Als ik toch iets moest kiezen. Maar voorlopig nog niet.
Ik zit in het 1ste jaar man, bachelor.
Maar ben mooi over. Mis net me P in het eerste jaar op 1 studiepunt na. Voor een focking leerdoel. Onzin.
Ach, het kan altijd erger.
Ik had mn P na drie jaar pas.
het gaat niet zozeer om je P. Als je je jaar maar haalt.

Ach, het kan altijd erger.
Ik had mn P na drie jaar pas.
het gaat niet zozeer om je P. Als je je jaar maar haalt.

jongen pas op dat je geen grootheidswaanzin gaat krijgen want we zitten hier nog steeds in de bodybuilding sectie, al squat je 600kg als we allemaal ons shirt uit trekken en naast elkaar staan dan moet je je schamen.

yo yo yo thanks gasten, karma wordt verdeeld.
jongen pas op dat je geen grootheidswaanzin gaat krijgen want we zitten hier nog steeds in de bodybuilding sectie, al squat je 600kg als we allemaal ons shirt uit trekken en naast elkaar staan dan moet je je schamen.
LOL van alles wat er getypt was reageer je precies daarop... het steekt wel he..... hoe kan het ook anders..... fysiek whise zul je er best wel beter uit zien als mij.......
never mind... i don't give a shit.. was een serieus statement.... dacht dat iemand die serieus bezig was met zijn sport dat soort shit wel kon begrijpen gezien beiden een hoop dedication vereisen.................... guess not