AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Alleen de PL'ers trainen op feestdagen om dingen te vieren. De BB'ers vergrijpen zich aan de drank en drugs.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.202
Dude, waar blijf je vieringstraining?

18.10 laatste hapje biefstuk
18.30 2 scoops no-xplode
18.35 beginnen met motivational filmpjes kijken.
19.00 verstrek richting sportschool.
19.15 120kg op de bench (indien m'n borstaanhechting pijn vrij is).

Maak me trots Loo.. 8x120.

gefeliciteerd Loo, nog van plan om een Master te gaan doen?

• #5.206
gefeliciteerd Loo, nog van plan om een Master te gaan doen?

Thanks bro.
Ja uiteindelijk wel, sportfysio waarschijnlijk.
Maar ik moet nog ff goed nadenken, ik ga de komende periode besteden aan een lange termijnplan maken wat ik precies wil en hoe ik dat ga bereiken.
Ik ga in ieder geval volwassen worden en aan m'n carriere werken, dat gaat op de eerste plaats komen. Desnoods met een mental coach, loopbaanbegeleider, psycholoog, i don't care.
Playtime's over, time to get serious.

Thanks bro.
Maar ik moet nog ff goed nadenken, ik ga de komende periode besteden aan een lange termijnplan maken wat ik precies wil en hoe ik dat ga bereiken.
Ik ga in ieder geval volwassen worden en aan m'n carriere werken, dat gaat op de eerste plaats komen. Desnoods met een mental coach, loopbaanbegeleider, psycholoog, i don't care.

Relax man. Wil ik ook gaan doen over 3 jaar.
1ste jaar zit er op gelukkig.

Keep up the good work!

Thanks bro.

:haha: ... 'Why don't i believe just one word of what you said right now'

• #5.209
Ik zit in het 1ste jaar man, bachelor.

Maar ben mooi over. Mis net me P in het eerste jaar op 1 studiepunt na. Voor een focking leerdoel. Onzin.

Ach, het kan altijd erger.
Ik had mn P na drie jaar pas.

het gaat niet zozeer om je P. Als je je jaar maar haalt.

jongen pas op dat je geen grootheidswaanzin gaat krijgen want we zitten hier nog steeds in de bodybuilding sectie, al squat je 600kg als we allemaal ons shirt uit trekken en naast elkaar staan dan moet je je schamen.

+1!

Gefeliciteerd verder met je afstuderen! Duurt voor mij nog een lange tijd helaas :rolleyes:

yo yo yo thanks gasten, karma wordt verdeeld.

jongen pas op dat je geen grootheidswaanzin gaat krijgen want we zitten hier nog steeds in de bodybuilding sectie, al squat je 600kg als we allemaal ons shirt uit trekken en naast elkaar staan dan moet je je schamen.

LOL van alles wat er getypt was reageer je precies daarop... het steekt wel he..... hoe kan het ook anders..... fysiek whise zul je er best wel beter uit zien als mij.......

never mind... i don't give a shit.. was een serieus statement.... dacht dat iemand die serieus bezig was met zijn sport dat soort shit wel kon begrijpen gezien beiden een hoop dedication vereisen.................... guess not

Ik zie hier even geen trainingen staan, maar daarintegen wel goed nieuws over je studie.. dus bij deze ook namens mij congratulations :thumb:

Ik neem aan dat je op dit moment onder het ijzer ligt... dus ga ervoor :hedbang:

LOL van alles wat er getypt was reageer je precies daarop... het steekt wel he..... hoe kan het ook anders..... fysiek whise zul je er best wel beter uit zien als mij.......

never mind... i don't give a shit.. was een serieus statement.... dacht dat iemand die serieus bezig was met zijn sport dat soort shit wel kon begrijpen gezien beiden een hoop dedication vereisen.................... guess not

Hou eens op met taalfouten en overbodige Engelse woorden.

• #5.219
DINSDAG

Ik heb mezelf, Arnold, Hatebreed en Jesaja teleurgesteld; ik wilde eigenlijk 120 pakken, qua kracht weet ik dat het kan maar helaas voelde ik bij 110 nog steeds die aanhechting dus ik had vorige week iets te vroeg gejuiched. ****ed up. Van 10-reppers groeit m'n borst niet echt, maarja.
Ik wilde eigenlijk ook schouders pakken maar ik moest nog iemand ophalen dus tijd te kort. Maakt niet uit ik kan nou toch rustig 2x per dag trainen; ik heb toch niks te doen.

Borst

Bankdrukken
8 * 50
8 * 70
8 * 90
10 * 110
10 * 100

Schuindrukken
8 * 50
8 * 70
9 * 90
8 * 90

Standing cable fly's
12 * 10
12 * 12,5
14 * 15
12 * 20

Voeding

Hardcore.

Loo, ik vind dit niet grappig meer :( Ik wou dat ik die shit met die k*t schouder niet had, dan had ik ook fatsoenlijk kunnen bankdrukken....

Erg goed bezig man! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven