MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hahaha weer zo'n vermakelijk verhaal :P
en die training ziet er minder vermakelijk uit...zwaar man!

zijn die small grip pulldowns reverse grip trouwens?

Ik heb trouwens nog ff een stukje geschreven over "motivatieproblemen"

voor degenen die (net als mij niks) te doen hebben;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/blijf-jezelf-motiveren-weer-213850/#post3962290

RIV als je dit leest, uitprinten die zooi en tegen je plafond aan plakken en elke avond voor het slapen gaan lezen die hap. zo ook als je opstaat en misschien voordat je een middagdutje doet. verkleinen en uitprinten op post its en doorlezen in de bus/trein/fiets. elke scharrel die je meeneemt, hoppa, post it tegen der voorhoofd, heb je nog wat nuttigs als je haar aan het uitwonen en bij het uitwerken van de alcohol een butterface blijkt te zijn

bottomline: trainen h**r! :p

Laatst bewerkt:
leuk stuk geschreven Loo.

Dat stuk is echt prachtig Loo! Zit er hier een potentiële dichter? :rolleyes:

Even je trainingen bekeken...Brute trainingen man! :wl:

Die Loo:roflol: Eerst een giga verhaal over Awakenings, en daarna een bruut verhaal over zijn zware training!

Mooi verhaal heb je weer geschreven man; ook een mooi verhaal over motivatieproblemen. Iedereen zou dat verhaal moeten uitprinten, inlijsten en aan de muur moeten hangen
Ik denk dat vele zich herkennen in wat jij schrijft en dat het ook inspirerend werkt bij vele. In ieder geval bij mij wel, ik krijg gelijk zin om full power te gaan en een hardcore training neer te zetten..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.316
thanks beesten!

aah oke...duidelijk man.

is er een reden dat je T-Bar rows en v-bar pulldowns doet (beiden close grip)? heb je het gevoel dat je andere gedeelten van de rug aanspreekt?

Ik heb er eigenlijk niet zo veel over nagedacht.
Maar een t-bar row verschilt zo erg van een high pull dat je je niet teveel zorgen hoeft te maken over dat het een soortgelijke oefening lijkt.

Bij een t-bar row trek je bijna horizontaal ten opzichte van je rug, bij een v-bar pull down bijna verticaal.
Ik pak die v-bar als laatste en relatief licht omdat ik altijd een goede stretch op m'n lats krijg ermee. Bij een t-bar row betrek je ook veel het middelste gedeelte van je rug, bij een v-bar pull down pak je echt goed die lats (als je recht op blijft zitten tenminste).

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.317
WOENSDAG

Warm he?
Knie-rehab vandaag. Rustig aan gedaan, ging best goed qua pijn.
Ik heb al een paar weken geen benen gepakt, m'n knie wordt wel iets beter. M'n broeken beginnen ook weer van m'n reet te zakken :(.
Maarja ff niet gek laten maken. Eigenlijk is het godslastering om geen squats te pakken, maar nood breekt wet.

Buik

crunches 3 * 25hh
hanging leg raises 4 * 20hh

Benen

Leg press (plate loaded)
15 * 100
15 * 200
15 * 250
15 * 300 (geen fullrom)

Lunges in smith
12 * 40
12 * 60
12 * 80

Single leg extensions
12 * 20
12 * 40
14 * 40
14 * 60 (2-benig)

Seated leg curls
10 * 45
10 * 65
8 * 75 (pijn)
12 * 45 (1sec holds)

Nu ff in de zon liggen met een muscle & fitness en m'n biefstukkie laten zakken.

waar is de squat?

Biefstuk = goed! :D
Ook volgens de "Muscle & Fitness" geloof ik...

Waarom zou je Squats doen als er ook Leg Extensions zijn..? ;)
Ik val in herhaling geloof ik... :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven