XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.341
nette neckpress loo :)

zo te lezen kon je hoger gaan?

nou voor vandaag zat er niet meer in. Maar normaal moet ik toch wel 8 reps zonder spot pakken.

Je vindt de neckpress beter dan een press aan de voorkant?

Nou niet zozeer beter, maar ter afwisseling niet verkeerd. Ik zag Kevin Levrone hem laatst ook doen, en wat goed is voor hem is ook goed voor mij.
En ik heb al lang geen schouderblessure gehad, dus het is weer tijd voor een nieuwe.

Jezus, die neckpress en die bb shrugs zijn echt nice bro!

thanks.

Doe je een neck press ook wel eens niet behind the neck, Loo..? ;)

Enne..?
Een fles Spa?! :eek:
Was je Bacardi op..? :D

Flinke training weer man!
Sterke schouders éh...

thanks Hummie.
Nee ff geen baco voor mij, drink er nu gewoon max. 3 per avond zodat ik beter kan slapen maar verder niet. Zaterdag weer.

Ik heb er anders redelijk wat wit goud naar binnen zien gaan bro. Dat is geen excuus.

Veel plezier in de zon.

Je hebt verschillende soorten wit goud.
Maar het goud waar ik het in dit log over heb is top secret; alleen tiger4evah en ik weten wat het is.

Over in de zon liggen gesproken; ik lag weer in m'n blote reet op m'n dakterras. Toen kwam er een politiehelicopter heel laag over vliegen (doet ie wel vaker). Dus ik uitgebreid gaan staan en m'n kont laten zien, en lachen erbij natuurlijk. Alleen toen kwam ik er achter dat de buurvrouw in de tuin naast me ook zat te kijken. :D

Sterkte alvast met je toekomstige schouderblessure man, ****ing balen :(

Nou niet zozeer beter, maar ter afwisseling niet verkeerd. Ik zag Kevin Levrone hem laatst ook doen, en wat goed is voor hem is ook goed voor mij.
En ik heb al lang geen schouderblessure gehad, dus het is weer tijd voor een nieuwe.

Wil je een slap? Domste zin ooit. :D
Alleen werkt het wel lekker ja, voel me shoulders altijd goed branden, maar oppassen met die oefening aangezien het een onnatuurlijke beweging is en je jezelf gemakkelijk kan blesseren. ;)

Goed te leze dat je weer on track bent, en je pleidooi over motivatie is zeker een goeie ;)

Ik ben zo'n beetje de hele week ziek geweest, maar het kriebelt weer, dus ga ik maar naar de gym nu ! Je bent een inspiratie voor velen Loo!

nette training hoor! Zie bij ons inde gym ook veel neckpresses, bijna alle big boys doen deze wel..

Nette workout bro.
Neckpresses? mij ook niet gezien..........:eek:

Zo`n hele zware Barbell shrugs is dat nog wel echt strict uitgevoerd of maakt dat niet uit? Ik merk als ik hem iets lichter pak dat ik hoger kom en beter vast kan zetten boven.

Nette workout bro.

Zo`n hele zware Barbell shrugs is dat nog wel echt strict uitgevoerd of maakt dat niet uit? Ik merk als ik hem iets lichter pak dat ik hoger kom en beter vast kan zetten boven.

Is dat niet met meeste oefeningen X? :p
Light weight = 100% uitvoering.

Nette training weer!

Nice die bb shrugs, vraag me idd hetzelfde af als Xtralarge, maak je echt een grote rom of zijn het korte 'felle' shrugs?

i lol'd :D

90kg neckpress is HARDCORE:D

Stevige training Loo.

Lullig van je naked ass die de buurfrauw nu ook heeft gezien. Is het een milf?

• #5.353
Nette workout bro.

Nette training weer!

Nice die bb shrugs, vraag me idd hetzelfde af als Xtralarge, maak je echt een grote rom of zijn het korte 'felle' shrugs?

die 150 is niet zo heel netjes, geen asociale legdrive en wel full roms maar ik kan hem niet vasthouden bovenin. 110 wel. Daarom doe ik het allebei; een paar setjes raggen en een paar sets netjes.

Stevige training Loo.

Lullig van je naked ass die de buurfrauw nu ook heeft gezien. Is het een milf?

nee het is 3x niks, anders stond ik de hele dag met m'n derde been op het balkon te zwaaien.

hahaha! Jah jij wel, chick verslinder :D

• #5.355
VRIJDAG

Matige training. Bij CGBP's weer last van die k*taanhechting waardoor ik langzame reps moest maken. Bij biceps ineens weer last van m'n ecto verbrijzelde pols die er als een slappe lulletje bij hing. Vanaf volgende week apart m'n onderarmen trainen want dit lijkt nergens op.

Triceps

Push down
12 * 30
12 * 35
12 * 40
12 * 45

CGBP
12 * 60
12 * 80
8 * 100
12 * 80

Skull crushers
10 * 27,5
10 * 37,5
8 * 47,5 (spot)
8 * 47,5 (brute spot = voor schut)

Rope pull down
12 * 25
12 * 30
10 * 30
12 * 27,5

Biceps

Barbell curls
10 * 30
10 * 40
8 * 50 (pols fail)
8 * 50 (" " )

One arm db curl op scott bench
10 * 14
8 * 18
4 * 22 (kk pols)
12 * 12

Standing hammer curls
10 * 18
10 * 20
10 * 22
10 * 16

tocvh een nette training loo! En ach, vanaf deze leeftijd beginnen we toch half uitelkaar te vallen... jij nieuwe t**ten en knie, ik nieuwe schouders...

Konden we er maar op shoppen heh? ;)

• #5.358

Ja die no-xplode zat goed in m'n bloedbaan, maar met name m'n pols ging hangen tijdens biceps dus ik was uitgelult.
****ed up ik trainde met 2 gasten mee en ik was de slapste, daar kan ik echt ziek van zijn. Maarja ik gun anderen ook hun moment of fame.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Overigens vanmiddag nog een foto'tje geschoten met een k*t-telefoon.
****ed up foto je ziet geen definitie niks terwijl dat er eigenlijk wel is.
Ben al weer wat kleiner dan een maandje terug maarja de jaarlijkse "coïtus drugs and rock 'n roll"-periode is van start gegaan dus dat is onvermijdelijk.
Ik zal, indien ik daar zin in heb, binnenkort nog ff foto's schieten met goed licht en een goede camera want de strepen staan op m'n schouders.
Dan moet ik trouwens wel opschieten want ik heb een gevoel dat ik met de week meer ga afvallen zolang het dit weer blijft.:rolleyes:

Anyway ik heb m'n foto weer gehad, nou jullie bitches!

35iykw3.jpg

hahaha, dat ben je niet man
Of je moet een niewuwe zwembroek gekocht hebben.

Maar ff zonder kidden. Je fysiek ziet er minder uit dan de vorige foto's.

• #5.360
terwijl ik wel zwaarder ben en met een zelfde vet %.
Het is de belichting, het viel mij ook tegen namelijk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven