- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso, zwart tegen blank, vrouw tegen man, homo tegen hetero, communist tegen westerling, bring it the **** on bitches!
Klinkt als: Oprah Winfrey---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------
@tiger4evah; uit je gevoelens.
Maakt niks uit, uit hier al je haat tegen wie dan ook.
Feel free to hate om me.
Het is toch al een verloren zondag.
---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------
@tiger4evah; uit je gevoelens.
Echte vriendschap kan het hebben, laten we alles uitpraten vandaag.
Ik erger me dat je eraan dat je nooit een kater hebt.
Wat heb je daar op te zeggen?
praten julie ook tijdens het trainen? of is alle conversatie gebonden aan dbb?
Ja, ik moet eigenlijk 1x een kater ervaren. Gewoon voelen hoe het voelt, maar dan moeten er zwaar geschut komen aangezien ik gister toch echt richting de 15 glazen drank op had. En ik was ****ing nuchter hahahahaha.
Waarom erger jij je eraan eigenlijk?

omdat die diep van binnen hoopt dat je kanker verslaafd wordt aan de booz, aftakelt en hij je kan inhalen... dat noemen ze vrienden meezuigen in hun eigen gebrek
Om andere mensen dan te gaan 'kleineren' vanwege hun nuchtere bestaan siert je niet en zou je imo beter achterwege kunnen laten.
Ja, ik moet eigenlijk 1x een kater ervaren. Gewoon voelen hoe het voelt, maar dan moeten er zwaar geschut komen aangezien ik gister toch echt richting de 15 glazen drank op had. En ik was ****ing nuchter hahahahaha.
Waarom erger jij je eraan eigenlijk?
praten julie ook tijdens het trainen? of is alle conversatie gebonden aan dbb?
omdat die diep van binnen hoopt dat je kanker verslaafd wordt aan de booz, aftakelt en hij je kan inhalen... dat noemen ze vrienden meezuigen in hun eigen gebrek
denk ehter eerder dat hij bij jou begrip wil kweken voor zijn eigen tekortkomingen....... jou tegenkomen was waarschijnlijk het slechtste wat hem ooit is overkomen![]()
hahaha nee het was niet kleineren van tiger4evah, dat is misschien verkeerd geïnterpeteerd.
Tiger zegt; "ik geniet ook van het leven en ik kom 7kg vvm per jaar aan".
Met andere woorden; ik kan het wel en jij niet.
Maar die vergelijking gaat niet helemaal op; want het is een totaal andere levensstijl. Dan zou je beter kunnen zeggen; ik geniet op een andere manier ook van het leven.
Je kan het een niet met het ander vergelijken, daar doelde ik op.
En het is geen afkraken, al denk ik soms wel; **** man je hebt een bruut fysiek ga zuipen feesten wijven versieren total los gaan. Maar inderdaad, dat ik dat mooi vind wil nog niet zeggen dat dat voor iemands ook een mooie invulling van zijn jeugd is.
---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------
Inderdaad ik respecteer je recente pogingen tot de intreding van de wereld van totally wasteness en katers.
Daar erger ik me bijvoorbeeld ook aan, hoe kan je 15 glazen op drinken en niet dronken worden. Maar maakt niet uit je hebt nu vakantie binnenkort vergadering op het terras. Ik zal en moet je mee de ondergang in slepen.
Tijdens trainen wordt er sowieso jack shit gesproken.
Daarbuiten wel.
Nee tiger is eigenlijk een godsgeschenk. Het is karma dat tiger nu m'n trainingsmaat is. In de bloei van z'n trainingscarriere, nooit katers, nooit afleidingsfactoren (op school na). Het is een ware hel voor mij.
Elke zaterdag dat ik drink is winst voor tiger en achteruitgang voor mij.
En deze zomer wordt een omslagpunt. Tiger zit op de linker baan en komt me voorbij. Enige wat mij nu nog rest is proberen hem mee te trekken de ondergang is. Alleen dan kan het nog een eerlijke strijd worden.
Of als tiger een vriendinnetje krijgt, dat zou echt een godsgeschenk zijn. Dan keert het tij weer in mijn voordeel.
je date toch genoeg chicks, stuur der een tiger zijn weg op!!
Het innerlijk waar Loo op valt is niet echt mijn smaak eerlijk gezegd.
Ik ook niet echt eigenlijk, maarja... het zijn altijd dezelfde soort frikandellen die op m'n pad komen.