MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wil je nu suggereren dat je vader het wel heeft geschreven?

opa moet jij niet een middagsslaapje houden

@ sniper: gast ik vind het prachtig dat je een standpunt wilt innemen... en gezien je frontale cortex bijverre nog niet volgroeid is, vergeef ik het je, maar dude... dit komt ZO betweterig over....... bedoel, ok dat iemand van jou leeftijd zich mengt in gesprekken, dat kan.. maar doe het dan wel wat subtieler gast

@ sniper: gast ik vind het prachtig dat je een standpunt wilt innemen... en gezien je frontale cortex bijverre nog niet volgroeid is, vergeef ik het je, maar dude... dit komt ZO betweterig over....... bedoel, ok dat iemand van jou leeftijd zich mengt in gesprekken, dat kan.. maar doe het dan wel wat subtieler gast

dit is best grappig zo uit jouw mond :D

Zo even bijgelezen. Hallelujah, wat een discussies. Ongelooflijk.

Loo maat, jouw levensstijl is niet de meest ideale, dat weet je zelf ook, en dat valt zeker te bewonderen. Maar men moet respect hebben voor jouw levensstijl. Het is jouw levenskeuze. Jij en Tiger zijn erg goede vrienden en ik denk niet dat daar zomaar even iets mee gaat gebeuren. Je traint desondanks jouw levensstijl toch echt proper. Tevens dat valt te bewonderen.
Je fysiek; Daar zou menigeen voor tekenen. Echt een waardig fysiek. Voor wedstrijden niet, maar daar heb je naar mijn weten ook geen aspiraties voor. Dus, dan moet je kijken naar wat jouw specifieke doelen zijn en DAAR op beoordelen. Niet beoordelen op hoe je leeft of voor welk type fysiek je gaat.
Als men dat niet kan respecteren, zijn diegenen juist de mensen die je simpelweg moet negeren. Jouw leven, jouw keuzen, en jouw fysiek.
Ga door hoe jij dat wil, het is 100% jouw leven, maar onthoudt wel dat niet iedereen hetzelfde is en dat tiger misschien niet zo wil leven. Dat dien jij ook te respecteren Loo.

Tiger: Ook jij hebt een fantastisch fysiek waar menigeen voor tekenen zou. Je levensstijl verschilt t.o.v. die van Loo, maar dat is 100% jouw keuze en dat moet men ook respecteren.
Ook voor jou geldt; ga zo door man, komt helemaal goed.

Naja dat hierom een 'rel' moet ontstaan is complete waanzin.

Succes maat.

OMG

:fuu:

Je moet helemaal zelf weten wat je doet met je leven. Maar dat zuipgedrag en drugsgebruik valt gewoon niet goed te praten, zelfs als niet sporter is het slecht.

Daarnaast, al die kenkerhoeren die je scoort in een dergelijke roes daar heb je ook niks aan. Brute 45cm armen met een dikke ader er op is echter de BOM! Die brutale guns zullen je elke keer je in de spiegel kijkt een "shot geluk" geven. Die ke*ker h**r blijft altijd een kenkerhoer, ze trekt een keer aan je leuning en daar houdt het op, dit is iets dat je zelf ook kan. Ga trainen, eten en slapen als een beest, kom een vrouwtje tegen die oprecht aan je plasser zit en stop met je destructieve levensstijl.

Laat mij je uit de droom helpen bro ze willen er altijd iets voor terug en helemaal in een relatie bouwpakketten zijn het. Gewoon zolang mogelijk sletjes blijven nken en bidden dat je geen HIV krijgt.

Destructieve levensT? Dat valt toch wel mee? Hij compenseert het in ieder geval doordeweeks met bb-ing.

Dit topic is volledig ontspoord, waar is het fout gegaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.489
Het relniveau blijft toch wat matig. Jammer er valt ook niet zo gek veel te rellen.
Ik ga aan m'n dag beginnen, de groeten.

Laatst bewerkt:
Dit topic is volledig ontspoord, waar is het fout gegaan?

bij JOU toen je tegen Loo durfde in te gaan!!!! SHAME ON YOU MOTHER****ER HOE DURF JE

kunnen we nu eindelijk eens fatsoenlijk rellen stelletje homo's ik ben binnen 30 min weg feesten dit gaat me te langzaam

ja.... en nou?

Bij mijn post van net, omdat ik als 14 jarige zijnde door 50% wordt opgelegd dat ik m'n mond moet houden en braaf moet zijn. Ach ja.

Je zou eens wat minder braaf moeten worden. Wijven nken, jezelf kapot maken in de sportschool en niet de inspiratieloze moraalridder uithangen op DBB.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.497
Voordat je aan je dag begint die eigenlijk praktisch voorbij is; klik dan nog eerst eens even op deze link http://www.mylazysundays.com

hahahaha optieven ik weet al wat voor iets dat is.

M'n computer loopt al traag, ik werd tijdens de tweede keer aftrekken iedere keer gek van dat bufferen, iedere keer als ik net "de groove" te pakken had ging ie bufferen en was het vechten om hem hard te houden.
Het is sowieso al lastig op zondag.

Voordat je aan je dag begint die eigenlijk praktisch voorbij is; klik dan nog eerst eens even op deze link http://www.mylazysundays.com

vieze pisvlek waarom druk ik ook uberhaupt op die link, ik hoef die shit die je van je opa's hebt gefilmd niet te zien ouwe

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Ik dacht dat jij in dat bad stond.

dan had er wel wat buffer materiaal gestaan jah denk je niet
edit: jij was net zo retarded dus om op die k*tlink te duwen :P:P:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven