loo, goed fysiek kerel.
Mooi zoveel mensen alleen maar kritiek hebben, zelf "voorspellen" ze er beter uit te zien na jou trainingsjaren + kuurtjes, maar dat moet ik nog maar is zien...
Desalniettemin weet jij net als ik dat er meer uit te halen was, maar "leven" is ook een belangrijk iets. Zit hier een goed balans in, dan is het voor mij perfect. Vergeet niet dat we amateur/hobby bodybuilders zijn heh, je hoeft niet year round alleen maar aan bb te denken. Er moet ook genoten worden!
Probeer tijdens het festival/zomer/neukseizoen nog wel zo goed mogelijk te blijven trainen. Na de zomer weer 100% knallen.
Hahahaha prachtig inderdaad.
Welkom op DBB, maar vooral welkom in de wereld die bodybuilding heet.
Wij bodybuilders, ja ik doe er zelf ook aan mee, vinden het altijd nodig om allerhande hypotheses los te laten ter bestudering van eigen maar vooral andere fysieken. En dan het liefst hypotheses die de andere fysiek naar beneden haalt en die van jezelf omhoog.
"ja maar hij heeft goede genen als ik dat had dan..." "ja maar hij heeft gekuurd als ik kuur dan..." "ja maar als ik zo lang train als hij dan..."
"ja maar als ik niet zo veel zou stappen dan" (die gebruik zelf vaak).
Ik snap vaak het nut er niet van; een fysiek is goed of niet. Period. Je ziet er beter of slechter uit dan iemand, einde discussie.
Voor iedereen die mijn fysiek ziet en refereert aan zijn eigen fysiek en denkt of zegt ;
"ja maar als ik dit of als ik dat.....dan was ik groter geweest"
Hey, goed voor jou jongen. Ik zou zeggen ga zo door en ga me voorbij en verneder me over een bepaalde tijd met een fysiek die mij ownt. Ik gun het je.
Het is makkelijk te doen.
omg, stelletje superdudes met "Maar je moet ook leven!"Goed excuus. Ik geniet ook van het leven, en ik kom elk jaar 5-7 kg aan. Maargoed spelen meerdere factoren mee, aanleg etc etc
Ik laat ook geen feestjes achterwege, ik ga elk weekend wel wat doen. Maar er zitten dan ook geen geestverruimende middelen in mijn systeem, en ik heb ook geen hardcore bodybuilding instelling.
Ik herinner me dat Loo mij eens trots vertelde dat ie 2 kg was kwijtgeraakt na een losgeslagen weekendje, ik had hem toen eigenlijk een kopstoot moeten geven. Nog trots ook nog
bro, met alle respect, nu ga jezelf met mij vergelijken.
"ik geniet ook van het leven" "ik laat geen feestjes achterwege, ik ga elk weekend wel wat doen".
Wat wil je daar precies mee zeggen? Jouw "feestweekenden", die weekenden stellen jack ****ing shit voor man de eerste keer in m'n leven dat ik ging stappen ging ik al meer los dan jij.
Bro je hebt nog nooit een ****ing druppel alcohol gedronken man, je staat met je spa blauw een beetje in de hoek te staan.
Je kan jouw visie op "genieten van het leven" in de verste verte niet met die van mij vergelijken. Als jij uit gaat zit je 10.00 s'ochtends al weer achter DBB, de laatste keer dat ik uitging ging ik zaterdagochtend de deur uit en ik kom dinsdagmiddag een keer thuis.
En dat wil helemaal niet zeggen dat ik een stoere jongen ben en jij een nerd, misschien ben ik een ****ing ezel en jij verstandig, ik weet wel zeker eigenlijk, maar ga niet jouw levenstsT op enige wijze vergelijken met die van mij want dat is wel een hele kromme vergelijking.
Hey respect voor je gains en respect voor je dedication, maar jouw leven is mijn leven niet.
@ Loo : Ik vind je fysiek zeker wel goed, al had er misschien meer ingezeten (maar bij wie niet die ook gewoon ander gezeik aan zn kop heeft en nog een leven wilt?). Dat doet er uiteindelijk geen **** toe, je verandert toch niets meer en een goed fysiek had je toch al.
Jammer dat die lats niet uitkomen bij jou, je had veel buffer geoogd. Ik weet dat je goeie trainingen neerzet, dus dit is een puur genetische ****. Verder zijn je schouders insane.
Doe gewoon eens een MM/side chest pose ofzo bij je volgende foto met goeie belichting en fototoestel zodat je wat lijnen ziet en de aders eruit springen. Zal er voor velen al veel bruter uitzien, dit is gewoon semi-relaxed en dat oogt altijd kleiner.
Tuurlijk had er meer in gezeten.
Vorig jaar was gewoon een ****ing k*tjaar voor me.
De vaste log bezoeker heeft dat ook meermalen kunnen lezen, daar ik altijd open ben geweest met eerlijke evaluaties. Ik heb het zelf zovaak gezegd dat vorig jaar niet lekker ging door diverse omstandigheden. Het heeft geen zin om dat alles weer te herhalen. Het is een groot gedeelte een ongelukkige samenloop van omstandigheden, en een klein gedeelte bitcherigheid van mij om daar geen keiharde weerstand tegen te bieden. Maar soms kan trainen nu eenmaal niet op de eerste plaats staan.
Vanaf januari heb ik als een MOFO geknald, is trainen wel op de eerste plaats gekomen, ik heb veel schade bij kunnen trekken. En dit is het dan. Ik ben zeker tevreden hoe ik er nu bij sta. Tuurlijk had het beter gekund. Maar wat gebeurd is is gebeurd. Het valt niet meer terug te draaien.
Ik ben op dit moment zeker tevreden. Het is een mooie balans geweest tussen hard trainen maar ook hard m'n fysiek vernken door andere activiteiten.

En nu is het zomer; krijg lekker de tieves Loo moet ook feesten. Aard van het beestje. Hey dat iemand anders er voor kiest om de hele zomer met z'n spa blauwtje inclusief rietje in z'n iets te strakke shirtje in de hoek van de disco te staan terwijl z'n 2 bananen en whey shake in de koelbox in de auto al staan te wachten. Respect voor jou; als je er gelukkig van wordt vooral doen. Het is zeker goed voor je gains.
Oja; over die lats; goede opmerking. Ik heb m'n rug de ke*ker in getraind de laatste maanden maar het blijft een zwak punt.
ga gewoon weer facking knallen ipv dat lege, neppe, surrealistische leven dat je nu leidt.
hahaha mooie opmerking.
In ieder geval; thanks voor alle comments, altijd genieten die discussies al ben ik nu het doelwit.
Maakt niet uit DBB stelletje halzen, vieze relnichten prachtig toch.