- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loo heeft waarschijnlijk andere fantasieën.
We zijn trouwens allemaal benieuwd naar je fotos Loo. Kan niet wachten tot de contest begint!
i've got the feeling back.
Zoals jij zo schitterend verwoorde; "stop toch met dat surrealistische leventje".
Ik vind het altijd voor een paar weken prachtig; alle remmen los en een beetje wijs lopen doen op feestjes en met meisjes.
Maar op de lange termijn haal ik er geen voldoending uit. Ik ben pas echt gelukkig als ik weer terug in de gym ben, back on track.
Het is vooral ook voor m'n mentale gesteldheid een stuk beter om te blijven trainen, het houdt me geestelijk sterk.
Ik sta nu op krediet; 7 in de min al.
Ik heb die van volgend jaar ook alvast opgemaakt.
Ik kom niet meer bij - wij moeten echt eens gaan stappen gap! 
i've got the feeling back.
Zoals jij zo schitterend verwoorde; "stop toch met dat surrealistische leventje".
Ik vind het altijd voor een paar weken prachtig; alle remmen los en een beetje wijs lopen doen op feestjes en met meisjes.
Maar op de lange termijn haal ik er geen voldoending uit. Ik ben pas echt gelukkig als ik weer terug in de gym ben, back on track.
Het is vooral ook voor m'n mentale gesteldheid een stuk beter om te blijven trainen, het houdt me geestelijk sterk.

Het is bijna niet te geloven, maar een slechts enkele uren na deze post is het weer volledig uit de hand gelopen.
Ik had een BBQ, ik had netjes van te voren nog 250gram gerookte makreel gegeten en tijdens de BBQ m'n kipsate'tjes, maar daarna ging het helemaal fout.
Einde van de avond was iedereen echt volledig van de kaart; bacardi, wijn, rose, jagermeister, alles werd gedronken door elkaar heen. Half 2 s'nachts muziek nog keihard aan, schandalig.
Ik kon niet meer naar huis dus ik moest in een logeerkamer blijven slapen.
Half 3 s' nachts was ik net een zeer smakelijk chickie aan het dubbel vouwen in het te kleine eenpersoonsbed, toen er nog eens gebeld werd; paar lui die naar huis waren gegaan hadden ruzie gehad met een paar apen op straat politie en alles erbij. Rond 5 uur s'nachts was datzelfde chickie nog niet uitgesproken over relaties, haar familie, hele life-story, blablabla. Ik dacht dat het nooit ophield. Rond 7 uur ging de wekker want ze moest werken.
En nu is het half 1 ben weer thuis, nog steeds niet geslapen. Alleen een mc Chicken op tot nu toe.
****ed up, ik wilde eigenlijk benen pakken vandaag maar ik ga m'n roes uitslapen ergens langs de waterkant. M'n hasses klapt uit elkaar.
Het was een geniaal avondje om na te vertellen maar eigenlijk lijkt het weer helemaal nergens op; ik heb gruwelijke spierpijn in m'n lats + hamstrings van gister > gewoon voor jack shit getraind eigenlijk.
@tiger; sorry ouwe, maar ik heb tenminste nog het fatsoen om nog af te melden![]()
![]()
Echter....tiger4evah kwam helemaal niet opdagen. Dus dat verdoete m'n mindset al omdat ik een kwartier voor niks aan het wachten was