sachin531
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 144
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen enkele structuur, dat is de structuur in m'n leven.

Ik heb z'n hoofd eraf gezaagd anders paste hij niet.
En alleen z'n bulkkop is al 25kg.

Misschien zit ie aan de crack; teveel met loo gehangenWat gaat die BW hard bij jou. Tijdje terug zat je tegen de 105 en nu weer op 95kg.

als ik mij niet vergis zit er toch aardig wat anatomie in een fysio-opleiding (althans hier in belgië toch) kan me voorstellen dat je met de kennis van de anatomie van het menselijke lichaam toch beter je zwakheden en sterktes kunt ontdekken en hoe je ze kan verbeteren.Oh brother, als je iets NIET leert op de opleiding fysiotherapie dan zijn het wel trainingsgerelateerde zaken. Revalidatietraining is een heel ander verhaal.
als ik mij niet vergis zit er toch aardig wat anatomie in een fysio-opleiding (althans hier in belgië toch) kan me voorstellen dat je met de kennis van de anatomie van het menselijke lichaam toch beter je zwakheden en sterktes kunt ontdekken en hoe je ze kan verbeteren.
Hij liegt ik bulk allang niet meer.
---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------
Hier pic van anderhalve maand terug, 99 kg. Nu weeg ik 95 kg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]