XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voeding ziet er bruut uit bro.

Edit: groente en fruit doe je niet aan?

t*ring zeg, waar haal jij al die blessures vandaan?

Persoonlijk zou ik wat minder sets doen.

Vind het nogal veel.

Je bent weer geweest, valt altijd weer tegen na zo'n katabole tijd.
Je wordt hiervoor meteen afgestraft met je triceps. Maar goed dat je in een split zit.

Bruut volume man. Eerste trainingen na korte of lange stop zijn altijd k*t he. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.606
Voeding ziet er bruut uit bro.

Edit: groente en fruit doe je niet aan?

ja ik wilde eigenlijk wel wat groente erbij doen vandaag maar had niks in huis.
Vandaar die vitamine-pillen.
Morgen ga ik ff roerbakgroenten halen voor bij de rijst.

t*ring zeg, waar haal jij al die blessures vandaan?

Persoonlijk zou ik wat minder sets doen.

Vind het nogal veel.

Ik word een beetje niet lekker van die blessures, ik snap het zelf ook niet zo goed ik doe niet echt gekke dingen. De een is nog niet verdwenen of er is weer een nieuwe. Het zijn gelukkig geen ernstige dingen maar wel iedere keer gezeik en om de pijn heen trainen.

Klopt volume is vrij hoog zeker met die 12 reppers, maar over een week ga ik al over op 8 reps dan is het al weer een ander verhaal.
Ik vind het nu wel ff lekker; tandjes op elkaar en verzuren.
Overigens niet de beste manier om te groeien.

1 a 2 blaadjes spitskool is ook erg goed te doen gozer! minder gevarieerd dan roerbakmeuk maar wel eenvoudiger.

Jammer van je Tri's, overgens wel zeer nette front raises, seated is altijd kloote (In de goede zin)

Nette workout ...toch maar ff die charles glass gedaan:D Hoe beviel die?

Is die rijst ongekookt gewicht bro?

• #5.610
Nette workout ...toch maar ff die charles glass gedaan:D Hoe beviel die?

Is die rijst ongekookt gewicht bro?

Als hij goed is voor Branch dan is hij ook goed voor mij;

[Link niet meer beschikbaar]

vanaf 1.46 min.

Zittend is ie helemaal ****ed, voelt best goed.

Rijst is ongekookt ja.

Nice Loo.

Die branch kan er wat van he.

ik doe de charles glass ook sinds 2 weken -wist niet dat ie zo heette- maar dan met 2 armen tegelijk. Super oef.

Welk voordeel heeft een charles glass tov een normale frontraise?

ja ik wilde eigenlijk wel wat groente erbij doen vandaag maar had niks in huis.
Vandaar die vitamine-pillen.
Morgen ga ik ff roerbakgroenten halen voor bij de rijst.

Ik word een beetje niet lekker van die blessures, ik snap het zelf ook niet zo goed ik doe niet echt gekke dingen. De een is nog niet verdwenen of er is weer een nieuwe. Het zijn gelukkig geen ernstige dingen maar wel iedere keer gezeik en om de pijn heen trainen.

Klopt volume is vrij hoog zeker met die 12 reppers, maar over een week ga ik al over op 8 reps dan is het al weer een ander verhaal.
Ik vind het nu wel ff lekker; tandjes op elkaar en verzuren.
Overigens niet de beste manier om te groeien.
Jezus gast heb je dan niks geleerd op die opleiding? Belasting/belastbaarheid kerel. Als jij je de t*ring in zuipt snuift weet ik veel wat, daarbij weinig slaapt dan is je belastbaarheid wellicht iets lager dan normaal?

• #5.615
Welk voordeel heeft een charles glass tov een normale frontraise?

weer eens wat anders.

Ik moet zeggen ik heb GRUWELIJKE spierpijn in m'n front delts vandaag, zelden zo erg gehad.
Ik weet niet of het aan die front raises lag maar allicht zal het meegehopen hebben.

weer eens wat anders.

Ik moet zeggen ik heb GRUWELIJKE spierpijn in m'n front delts vandaag, zelden zo erg gehad.
Ik weet niet of het aan die front raises lag maar allicht zal het meegehopen hebben.

Beter dat je weer back on track bro voor zolang het duurt natuurlijk. Want in aug vertrek je naar Bali toch?

• #5.617
WOENSDAG

Matige training vandaag. Sowieso hou ik er niet van om de ochtend te trainen, zeker aangezien ik de laatste weken pas rond deze tijd m'n bed uit kwam. Maar omwille van tiger4evah die alleen in de ochtend kon heb ik m'n wekker gezet. Echter....tiger4evah kwam helemaal niet opdagen. Dus dat verdoete m'n mindset al omdat ik een kwartier voor niks aan het wachten was. Daarnaast vinden mensen het altijd nodig tegen me te praten als ik alleen train + geen mp3 op heb dus dat verdoete m'n mindset nog meer.
Niet tot failure gegaan maar al met al wel voldoende intensiteit om spierpijn te krijgen, er is niet zo veel voor nodig deze week :o
Pendlay rows was voor het eerst, zeker goede oefening alleen ik had zwaar kramp in m'n hamstrings van het voorover buigen. Pijnlijk. Ga meteen beginnen met rekken deze week.

Rug

Deadlift
12 * 60
12 * 100
12 * 100
12 * 120

Wide grip pull downs (front)
12 * 50
12 * 65
12 * 75
12 * 75

Pendlay rows
12 * 50
12 * 70
12 * 70
12 * 70

Small grip pull downs
12 * 50
12 * 60
12 * 70
12 * 80

Traps

Barbell shrugs
12 * 70
12 * 110
12 * 110
12 * 110

goed bezig weer man, probeer het vol te houden nu.

Hoe ga je tiger terugpakken voor deze laffe daad?

Hoge volumes, netjes bro.

• #5.620
Beter dat je weer back on track bro voor zolang het duurt natuurlijk. Want in aug vertrek je naar Bali toch?

goed bezig weer man, probeer het vol te houden nu.

i've got the feeling back.

Zoals jij zo schitterend verwoorde; "stop toch met dat surrealistische leventje". :roflol:
Ik vind het altijd voor een paar weken prachtig; alle remmen los en een beetje wijs lopen doen op feestjes en met meisjes.
Maar op de lange termijn haal ik er geen voldoending uit. Ik ben pas echt gelukkig als ik weer terug in de gym ben, back on track.
Het is vooral ook voor m'n mentale gesteldheid een stuk beter om te blijven trainen, het houdt me geestelijk sterk.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Hoe ga je tiger terugpakken voor deze laffe daad?

Hoge volumes, netjes bro.

Ik zie dat de lafaard mee leest, we wachten zijn excuus eerst even af.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven