AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
I heard y0 waz g0ing to make a movie of y0ur Dumbbell Prezz?

t*ring Loo. Ik denk dat ik maar een andere sport ga kiezen hoor... Tis onbegonnen werk jou ook maar in zekere mate te benaderen... En dan zit ik nog aan de roids ook...

:sad:

kerel!

goede rugworkout man - ****ed up van hoge lats, maar je bent echt niet de enige ;)

die presses tijdens schouder-tricep training zijn echt bizar ouwe. goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.866
Die 8x26 nog beetje nette uitvoering of echt gooi werk?
Bij nog enigsinds goede techniek. Damn ****ing zware frontraises!

Die 26'ers gaan nog wel aardig strikt. Voorheen ging ik nog zwaarder maar toen ging ik wel iets gooien. Maar de laatste tijd heb ik vaak last op m'n linker schouderblad met front raises, dus daarom durf ik niet meer te gooien.
Ik pak hem ook iets diagonaal; dus m'n gestrekte arm voorbij de middenlijn, trucje van Charles Glass, zag Branch Warren hem ook doen laatst.

t*ring Loo. Ik denk dat ik maar een andere sport ga kiezen hoor... Tis onbegonnen werk jou ook maar in zekere mate te benaderen... En dan zit ik nog aan de roids ook...

:sad:

Die 20kg side raises van jou daar kom ik nog lang niet aan.

kerel!

goede rugworkout man - ****ed up van hoge lats, maar je bent echt niet de enige ;)

die presses tijdens schouder-tricep training zijn echt bizar ouwe. goed bezig!

Jij komt aardig ook aardig in de buurt met die 40-ers baas!

erg goed gedaan zwaar zeg die dumbbell press:D

thanks "eminem"

ZONDAG

****ed up, het toch een beetje gesneeuwd vannacht dus ik was later thuis dan verwacht; was vanmorgen best verrot. Maar je bent nooit te verrot om kuiten en buik te pakken...

Buik

Hanging knee raises
15hh
20hh
20hh
25hh

Hanging leg raises
3 x 15hh

Crunch machine
25 x 35kg
25 x 45kg
25 x 35kg

Kuiten (low rest)

Standing calve raises
25 x 100
25 x 200
25 x 200
25 x 150

Calve raises op leg press (plate loaded)
4 x 25 x 100

Seated calve raises
25 x 20
25 x 30
25 x 30

Voeding

Goed.

..

merk je echt het nut van buik pakken? ik heb vaker gelezen dat het toch weinig effect heeft en voor een sterke core zijn betere alternatieven...

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.870
merk je echt het nut van buik pakken? ik heb vaker gelezen dat het toch weinig effect heeft en voor een sterke core zijn betere alternatieven...

Ik heb altijd een brutale buik gehad. Ik heb ook altijd veel aandacht besteed aan buik, meer dan gemiddeld.
Ik denk dat dat, naast genetic luck, wel geholpen heeft.
Iedereen heeft "een wasbordje" als je maar droog genoeg staat maar er is wel een verschil tussen een ecto wasbordje en brutale blokken en schuine buikspieren...

Ik heb altijd een brutale buik gehad. Ik heb ook altijd veel aandacht besteed aan buik, meer dan gemiddeld.
Ik denk dat dat, naast genetic luck, wel geholpen heeft.
Iedereen heeft "een wasbordje" als je maar droog genoeg staat maar er is wel een verschil tussen een ecto wasbordje en brutale blokken en schuine buikspieren...

Vriend van me heeft hetzelfde. Hij heeft van nature al dikke abs, maar besteed er ook wel enorm veel tijd aan.

Voor een sterke core is het denk ik niet noodzakelijk. Maar als je echt de dikke groeven etc wil moet je hem zeker wel apart trainen

dit vraag om pics. Loo
:jk:

die staan al ergens

Lekkere zondag shizzle Loomans ;) Netjes. Ik doe altijd buik en kuiten bij andere trainingen, maar dit kan natuurlijk ook eh...

Fijne zondag avond nog beest!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven