- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oo oke, als het maar geen mentale drempel wordt die 130kg!
Volgende keer al dus 130 gewoon doen![]()
Daar gaan we volgende training achterkomen, dat heeft Loo immers beloofd.![]()
Op een Squat of Deadlift dag is je voeding matig en op een buik/kuiten dag is je voeding goed.![]()
wat een gewichten op die kuiten!
300 ab workout, tell me all about it?
Zet me nou niet onder druk, verrekte mongol!
Straks breek ik m'n knie op die 130.

Zet me nou niet onder druk, verrekte mongol!
Straks breek ik m'n knie op die 130.
Komt omdat ik jouw post als beledigend opvatte, ik weet dat jij er een handje van hebt om nogal eens denigrerend over te komen met je commentaar derhalve schiet iemand al gauw in de verdediging.
Maar desalniettemin gaf ik je wel gelijk.
Terzake; post eens een foto van je fysiek dan? Ben wel benieuwd!
- ma 15 jan 2007, 14:53
Voor een 18 jarige met 2 jaar trainingservaring vind ik dit toch een gewaagde uitspraak.

), heb ik bij benen (nog) niet de gouden weg gevonden.
, ik had nog nooit een deadlift of barbell row gedaan, alleen maar kabeltjes pompen en "hyperextensions"
)@Caligula;
Uiteraard zijn benen genetisch niet m'n sterkste punt, anders had ik er meer plezier in.
Klopt ik moet meer variëren in verschillende oefeningen, ik heb op de leg press een significante aanpassing gemaakt en front squats en SLDL's deed ik nooit. En over een tijdje weer eens lunges erin gooien inderdaad.
Ik zal eens even kijken hoe het de komende weken gaat, aan de hand daarvan zal ik toch eens wat lager gaan zitten in reps. Het heeft niet mijn voorkeur, maar wat wel werkt voor mij weet ik niet dus het kan geen kwaad om te proberen.
dat was een flinke kuiten workout Loo - denk je dat die methode werkt? damn...aardig wat sets. pak je ze 1 of 2 x per week?
mooi verhaal over benen - basics rule!
2x in de week, dag 1 low reps en 1 sec holds, dag 2 kapot branden.
. En nu van je zwakste je sterkste spiergroep maken!