- Waardering
- 666
Dat laat ik je over een week of 10 weten.
De spierpijn is goed in ieder geval.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is je rug wel een sterke spiergroep bij je ? Goed gewerkt.
Jip, goed gewerkt hoor, Loo!
Huge traps moet je ondertussen al hebben!
goeie rug-training - heb je wel het gevoel dat je ook je onderrug goed aanpakt
ik zie nu een volle concentratie op het mid en lat en bov - gedeelte
de bbrow doet natuurlijk ook wel wat , maar is niet zo specifiek
Pullups spot saywhut?
Mooie training en een sterke BOR alhoewel rug inderdaad niet je beste groep is. Je bent wel baas met pecs- en deltswerk.![]()
Small grip pulldowns
10 x 70
6 x 90 + 6 x 65 + 6 x 45
Ik heb tijden gedeadlift als eerste oefening en daarnaast heb ik die riem vaker in de hoek gegooid. Alleen ik kampte de laatste weken met aanhoudende lage rugpijn (linker SI-gewricht om precies te zijn) dus ik gooi deadlift er nu eventjes uit. Moet zeggen dat ik nu weer minder last heb.
Voordeel is dat ik nu weer de volle aandacht op die lats kan leggen.
Nadeel is dat je deadlift niet moet verwaarlozen.
Same here, heb mijn DL ook eruit gegooid en geopteerd voor de 'lichtere' RDL versie bij de benentraining.
Shrugs bij rug trainen ... ik denk dat ik ook ga wisselen. Merk vaker dat wanneer ik zwaar ga shruggen
tijdens schoudertraining, mijn rug training eronder lijdt. Vraag is dan wel weer of je schoudertraining niet gaat lijden onder het trainen van je traps bij rug
en dan eventueel nog een variant van de deadlift (romanian deadlift/rackpulls/whatever) erbij doen zodat je deadlift sneller omhoog gaat, want aan je rows en pull ups licht het echt niet...