Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gister de 1e beluisterd tijdens me workout, zit goeie shizzle tussen!Te veel om op te noemen![]()
Hier wat trainingsmuziek cd'tjes die ik hier eens gepost heb:
[Link niet meer beschikbaar]
Nee tuurlijk niet! Loo wil geen hoog cholesterol...

Te veel om op te noemen![]()
Hier wat trainingsmuziek cd'tjes die ik hier eens gepost heb:
Geloof me, dat gaat ook nog gebeuren..
Goed bloed rondgepompt Loo en eten is ook weer aan de beterende hand...wel wat weinig of niet?
Volgende week weer hard ertegenaan?
Dan kom ik weer eens kijken.![]()
Blablabla, maar 6 geeltjes in een maaltijd vind ik wel veel![]()

En verder de agenda volgepland zonder pauze.
= geen tijd om te snacken. Maargoed, een extra reden om extra dedicated te eten dit weekend.
Naar de praktijk gebeld, werd eerst niet opgenomen, uiteindelijk het nummer van jody gekregen, en die kwam de sleutel brengen tijdens het uitlaten van de honden. (15min later, en ik moest ook nog eens heel, heel nodig naar de wc). Goed begin van de dag.
En als toetje nog een "aan huis patiënt" die ergens 50 km uit de bewoonde wereld woonde.
Maargoed ik had daar binnen ook 2 honden geaaid, en ik ging de deur uit zonder m'n handen te wassen, en ik had notabene brood in m'n auto liggen maar met mijn smetvrees durfe ik het niet aan te raken. Dus bij de eerste beste benzinepomp ben ik gestopt om m'n handen te wassen en toen kon ik pas eten, nadat ik bijna een paar keer van de weg af was geknald vanwege een lage bloedsuikerspiegel![]()
Maargoed ik had daar binnen ook 2 honden geaaid, en ik ging de deur uit zonder m'n handen te wassen, en ik had notabene brood in m'n auto liggen maar met mijn smetvrees durfe ik het niet aan te raken. Dus bij de eerste beste benzinepomp ben ik gestopt om m'n handen te wassen en toen kon ik pas eten, nadat ik bijna een paar keer van de weg af was geknald vanwege een lage bloedsuikerspiegel![]()
Dus je raakte de hendel aan, stapte uit de auto en ging je handen wassen, vervolgens stapte je in de auto, trok de autodeur dicht aan dezelfde hendel waar je net aan hebt gezeten, en vervolgens at je lekker je brood (met hond/patiënt). Lekker man

Hhahaa loooooooo bereid je beter voordam je fysiek gaat hier hopelijk niet te hard onder leiden! Knallen en ijzer vreten!
Dus je raakte de hendel aan, stapte uit de auto en ging je handen wassen, vervolgens stapte je in de auto, trok de autodeur dicht aan dezelfde hendel waar je net aan hebt gezeten, en vervolgens at je lekker je brood (met hond/patiënt). Lekker man
, zo erg is het nog niet, maar het was wel een kapitale fout om m'n handen daar niet te wassen. Eerste mogelijkheid was een end rijden.Hier een tip, zorg dat je altijd 2 zakjes weightgainer bij je hebt, dan is zo'n gat tiussen je voeding veel beter te verteren![]()
jezus, wat een vreselijke werk tijden. Niks voor mij.
Ik mis die verhalen als ik dit zo lees.
Vervelend van die knie, maar ach hij drukt nog flink wat weg zo te zien.
Loo, watskeburt man?
Je doet me schrik krijgen. Ik wist niet dat het zo snel kon gaan. Van een meedogenloze, alcoholische en breezernkende knaller naar grijze muis in 6 maand.
Was zelf van plan om na deze zomer eindelijk eens aan een vaste vriendin te beginnen, mss toch maar ff uitstellen.
Zal het ooit nog terug 'Baco & Breezahtime' worden voor Loo...?

Vraag is al vaker teruggekomen hier, volgens mij is Loo niet zo'n groenteman.