XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekker borst+schouder workout!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.444
Zijn dat 6 volledige eieren die je eet?

aight.

Te veel om op te noemen :)

Hier wat trainingsmuziek cd'tjes die ik hier eens gepost heb:

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

zal het ff downen zo.

Geloof me, dat gaat ook nog gebeuren..;)

Goed bloed rondgepompt Loo en eten is ook weer aan de beterende hand...wel wat weinig of niet?

eten is wel wat weinig ja maar ik doe wat ik kan. Het is lastig tijdens het werken (gauw ff wat tussendoor proppen) maar ik ga binnenkort een andere oplossing zoeken (pauze inplannen).

Volgende week weer hard ertegenaan?
Dan kom ik weer eens kijken. :thumb:

Akkoord.

Blablabla, maar 6 geeltjes in een maaltijd vind ik wel veel ;)

Valt wel mee, dat cholesterol verhaal is achterhaald. Ik vreet ook visolie pillen en geen verzadigd vet dus dat heft het sowieso weer wat op :)

VRIJDAG

Weer zo'n genadeloos stressvolle dag. Begon al goed om 08.15 s'ochtends; ik moet voor iemand waarnemen in een ander pand in the middle of nowhere, alleen diegene was me vergeten te vertellen dat ik ook een sleutel moest hebben. Stond ik daar voor een gesloten deur.:mad: En verder de agenda volgepland zonder pauze.:mad: = geen tijd om te snacken. Maargoed, een extra reden om extra dedicated te eten dit weekend.

Benen

Weer rustig aan gedaan. Had de hele week ook een zeurende knie, maar het viel mee tijdens de training gelukkig.

Fullsquat
10 * 20
10 * 20
10 * 60
10 * 60
10 * 80
10 * 100

Leg press
10 * 175
10 * 250
10 * 250

One leg extensions
4 * 15 * 25

Seated leg curl
4 * 12 * 45

Voeding

Om te huilen ivm tijd, dik gat tussen 7.30 en 15.00

07.30 bord brinta + whey shake (biergist)
ergens tussendoor wat mueslirepen
15.00 4 boterhammen + 150 gram rookvlees
17.00 whey shake + 50 gram brinta
17.30 trainen
20.00 125 gram rijst, 3 eieren, 250 gram biefstuk (biergist, vit C + multi)
22.30 75 gram noten + 500 gram kwark (visolie + vit e)

:roflol: Hoe ben je binnen gekomen?

om te huilen die voeding

• #9.447

Naar de praktijk gebeld, werd eerst niet opgenomen, uiteindelijk het nummer van jody gekregen, en die kwam de sleutel brengen tijdens het uitlaten van de honden. (15min later, en ik moest ook nog eens heel, heel nodig naar de wc). Goed begin van de dag.
En als toetje nog een "aan huis patiënt" die ergens 50 km uit de bewoonde wereld woonde.
Maargoed ik had daar binnen ook 2 honden geaaid, en ik ging de deur uit zonder m'n handen te wassen, en ik had notabene brood in m'n auto liggen maar met mijn smetvrees durfe ik het niet aan te raken. Dus bij de eerste beste benzinepomp ben ik gestopt om m'n handen te wassen en toen kon ik pas eten, nadat ik bijna een paar keer van de weg af was geknald vanwege een lage bloedsuikerspiegel :roflol:

Hhahaa loooooooo bereid je beter voor :D dam je fysiek gaat hier hopelijk niet te hard onder leiden! Knallen en ijzer vreten!

Naar de praktijk gebeld, werd eerst niet opgenomen, uiteindelijk het nummer van jody gekregen, en die kwam de sleutel brengen tijdens het uitlaten van de honden. (15min later, en ik moest ook nog eens heel, heel nodig naar de wc). Goed begin van de dag.
En als toetje nog een "aan huis patiënt" die ergens 50 km uit de bewoonde wereld woonde.
Maargoed ik had daar binnen ook 2 honden geaaid, en ik ging de deur uit zonder m'n handen te wassen, en ik had notabene brood in m'n auto liggen maar met mijn smetvrees durfe ik het niet aan te raken. Dus bij de eerste beste benzinepomp ben ik gestopt om m'n handen te wassen en toen kon ik pas eten, nadat ik bijna een paar keer van de weg af was geknald vanwege een lage bloedsuikerspiegel :roflol:

Dus je raakte de hendel aan, stapte uit de auto en ging je handen wassen, vervolgens stapte je in de auto, trok de autodeur dicht aan dezelfde hendel waar je net aan hebt gezeten, en vervolgens at je lekker je brood (met hond/patiënt). Lekker man

Hier een tip, zorg dat je altijd 2 zakjes weightgainer bij je hebt, dan is zo'n gat tiussen je voeding veel beter te verteren ;)

Dus je raakte de hendel aan, stapte uit de auto en ging je handen wassen, vervolgens stapte je in de auto, trok de autodeur dicht aan dezelfde hendel waar je net aan hebt gezeten, en vervolgens at je lekker je brood (met hond/patiënt). Lekker man
:roflol:

Tot volgende week! ;)

Damn Loo, weer die knieen!:eek:

jezus, wat een vreselijke werk tijden. Niks voor mij.

Ik mis die verhalen als ik dit zo lees.
Vervelend van die knie, maar ach hij drukt nog flink wat weg zo te zien.

Loo, watskeburt man?

Je doet me schrik krijgen. Ik wist niet dat het zo snel kon gaan. Van een meedogenloze, alcoholische en breezernkende knaller naar grijze muis in 6 maand.
Was zelf van plan om na deze zomer eindelijk eens aan een vaste vriendin te beginnen, mss toch maar ff uitstellen.

Zal het ooit nog terug 'Baco & Breezahtime' worden voor Loo...?

waar is de groente ?

• #9.458

ik voelde gewoon dat ik m'n spiermassa aan het opvreten was...

Hhahaa loooooooo bereid je beter voor :D dam je fysiek gaat hier hopelijk niet te hard onder leiden! Knallen en ijzer vreten!

i'm trying bro

:roflol:, zo erg is het nog niet, maar het was wel een kapitale fout om m'n handen daar niet te wassen. Eerste mogelijkheid was een end rijden.
Ik heb trouwens geen smetvrees, maar in dit geval MOEST ik eerst m'n handen ontsmetten.

Hier een tip, zorg dat je altijd 2 zakjes weightgainer bij je hebt, dan is zo'n gat tiussen je voeding veel beter te verteren ;)

ahhhh ik heb thuis 5kg fijngemalen haver liggen voor door m'n shake, maar ik was zo dom om geen shake mee te nemen.

het viel mee.
Vanmorgen wel ff een minuut of 10 op de loopband gestaan, daarna zat m'n knie wel een paar uur "te kloppen". Beter niet meer lopen dus.

jezus, wat een vreselijke werk tijden. Niks voor mij.

Voor mij ook niet.

Ik mis die verhalen als ik dit zo lees.
Vervelend van die knie, maar ach hij drukt nog flink wat weg zo te zien.

Loo, watskeburt man?

Je doet me schrik krijgen. Ik wist niet dat het zo snel kon gaan. Van een meedogenloze, alcoholische en breezernkende knaller naar grijze muis in 6 maand.
Was zelf van plan om na deze zomer eindelijk eens aan een vaste vriendin te beginnen, mss toch maar ff uitstellen.

Zal het ooit nog terug 'Baco & Breezahtime' worden voor Loo...?

Ik weet het man, ik mis de verhalen ook :(
Om eerlijk te zijn raad ik het je echt af om aan een vaste relatie te beginnen.
Ik heb de afgelopen periode tegen mezelf gezegd; nu wordt het tijd voor huisje boompje beestje; gewoon een normale relatie, een normale baan, aan je toekomst werken, gewoon zoals het hoort.
Maar goddamn, wat denk ik nog weleens terug aan "the good old days".
Het was misschien een egoïstisch leven zonder toekomst, maar wat was het lekker om met niemand rekening te houden en gewoon je eigen ****ing ding te doen. Gewoon lachen, kattekwaad uithalen, als ik samen wil zijn ben ik samen en als ik alleen wil zijn dan laat ik gewoon een week niks van me horen, aan niemand verantwoording afleggen, **** it.

Begrijp me niet verkeerd ik ben gek op m'n vriendin en ik zou ook niet terug willen naar m'n oude lifestyle, maar het is moeilijk voldoening te halen uit een "average joe"-leventje. Ja trainen geeft me voldoening, elke dag ff een uurtje kapot gaan tussen het ijzer met m'n matties doet een mens goed, maar zelfs trainen zoals ik wil wordt me hier en daar ontnomen omdat er gewerkt of aan sociale verplichtingen voldaan moet worden.

Maar ik doe m'n best om weer zoveel mogelijk in de tjoek tjoek hardcore train mee te rijden. Ik denk dat ik een contest log ga openen als extra motivatie (al ligt het niet aan motivatie).

Vraag is al vaker teruggekomen hier, volgens mij is Loo niet zo'n groenteman.

Ik ben wel een groenteman, maar ik heb weinig tijd om groente te eten, ik moet makkelijke magnetron-maaltijden ik zou alleen in het weekend groente kunnen eten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha hoor hem. Net begonnen en nu al aan het klagen over het average Joe leventje :D beloofd veel goeds...

Een contestlog openen en vervolgens niet mee doen aan de contest? :p

Groente kan trouwens ook in de magnetron...?

Lijkt trouwens wel of je nu al in de midlifecrisis terecht bent gekomen pik

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven