Fitness Seller

Lorenzzzz's Log

I'm just mirin' you .

• Topic Starter Topic Starter
Oh lol begreep je post nietecht. Maar ik heb ook aanklootmaanden gehad hoor;) Niemand weet alles in één keer.

Ik versta niet hoe je en in 2 maand als 7KG aangekomen bent, zeker als je nieuw bent weet je amper iets over voeding , training en sups.. Maargoed ga zo door :)

Ik weet niet waar jij die 7kg vandaan haalt maar in december woog ik 75, nu 78+
Merk alleen nog niet veel verschil in me lichaam, wat ik wel merk is dat om een bepaalde periode iets gaat groeien. bijv aan het begin gingen me armen snel, nu me rug bijv. maar me front veranderd jammergenoeg niet veel. Hoop dat whey een goeie toevoeging is.

Meer volume trainen op uw chest dan .. :)

Wat bedoel je daar precies mee?
En over me kennis enzo btw, ik zit hier ook al heel lang op dit forum, train nu sinds 10 September

Waarom zou je heel lang op dit forum zitten als je niet traint ?
Als je niet traint waarom zou het je dan intresseren ?
Volume is dat je meer sets moet gaan doen .. 6 sets van 8 herhalingen bv

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

Check mijn log voor meer informatie ;)

Kwam hier gewoon op een dag terrecht en begon later pas met echt serieus trainen.

Something isn't right , nieuw en gaint meteen zo snel ..
Ofwel is het dikke shit uw stats dat je nog niet zoveel bent gegroeid.. Ofwel ben je mr.genetic die alles weed over voeding en spieren . 4KG in 1maand .. Hmm
Hij zit aan de juice.

OT: je kan makkelijk 4 kg aankomen in 1 maand als beginner, zo ben ik de eerste maand ook 5 kg aangekomen...

Something isn't right , nieuw en gaint meteen zo snel ..
Ofwel is het dikke shit uw stats dat je nog niet zoveel bent gegroeid.. Ofwel ben je mr.genetic die alles weed over voeding en spieren . 4KG in 1maand .. Hmm
Kan makkelijk als beginner, als je ook vet en vocht meetelt is dat zeker plausibel.
Oh lol begreep je post nietecht. Maar ik heb ook aanklootmaanden gehad hoor;) Niemand weet alles in één keer.
Jij hebt nog steeds aanklootmaanden bro :D

Huidplooimeter, op biceps, triceps, schouderblad en zijkant buik.

zie jij je buikspieren als je s'ochtends opstaat?

Nope, ben dan uiteraard wel een stuk slanker maar alleen als ik aanspan. Niet in volledig ontspannen houding.

wat vind jij je maximale vetpercentage? om te hebben zegmaar

in the morning, i cant even see my wiener:sad:
156z3hh.jpg

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Nope, ben dan uiteraard wel een stuk slanker maar alleen als ik aanspan. Niet in volledig ontspannen houding.
oke, dan sta ik lager in VP dan jij :p 14-15 is een mooi percentage om op te bulken imo. niet te vet.

Morgen Borst en Triceps! Heb er weer zin in. Iemand nog een leuke triceps oefening?

Terug
Naar boven