XXL Nutrition

Lorenzzzz's Log

• Topic Starter Topic Starter
whey delicious is wel aardig duur toch..

ikzelf heb whey perfection van B&F, die is 1 van de goedkoopste

Ik heb vanille smaak en samen met melk smaakt die echt heerlijk

Probeer nu dus die van Vanilla Milkshake te bestellen, Whey Perfection. Krijg nu 't tweede scherm met dat extra kado gedoe enzo, kan je dan later ook met Ideal afrekenen?

jo volgens mij moet je ideal gelijk betalen, dat gaat heel snel;)
je moet zoiezo vragen of ze der wat samples bijdoen en shakebeker:)

Ja klopt er staat kado 1 en 2 over proteine sample en shakebeker.

Ik betaal met Ideal maar krijg je dan gelijk daarna de betaling om af te ronden? Of krijg je zo'n hele rekening toegestuurt en alles? Lol ben echt een noob hierin dus ik vraag het maar ff

Ja klopt er staat kado 1 en 2 over proteine sample en shakebeker.

Ik betaal met Ideal maar krijg je dan gelijk daarna de betaling om af te ronden? Of krijg je zo'n hele rekening toegestuurt en alles? Lol ben echt een noob hierin dus ik vraag het maar ff

je krijgt dan de betaling om af te ronden. je moet dan met je internetbankieren maar dat wijst zichzelf allemaal;). Heb je internet bankieren?

ooo fuaaark, dan moet je een overschrijfkaart opsturen. Heb je die thuis?
dan moet je gewoon die kaart invullen en dan op de postbus doen in zo een giro-envelop

ooo fuaaark, dan moet je een overschrijfkaart opsturen. Heb je die thuis?
dan moet je gewoon die kaart invullen en dan op de postbus doen in zo een giro-envelop

Whatefack kan het niet gewoon simpel via internet op een of andere manier?

eenmalige machtiging? dat deed ik eerst altijd

volgens mij niet als je geen internetbankieren hebt
maar zo'n overschrijvingskaart is ook makkelijk
je krijgt tog altijd zo'n bankafschrift thuisgestuurd? dan heb je ook zo'n boekje met van die kaarten erin. Die vul je gewoon in en klaar is kees

eenmalige machtiging? dat deed ik eerst altijd

Wat stelt dat precies voor dan?

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

volgens mij niet als je geen internetbankieren hebt
maar zo'n overschrijvingskaart is ook makkelijk
je krijgt tog altijd zo'n bankafschrift thuisgestuurd? dan heb je ook zo'n boekje met van die kaarten erin. Die vul je gewoon in en klaar is kees

oh wait
als ik nu gewoon met Ideal bestel, dan krijg ik die kaart thuisgestuurt, hoef ik alleen in te vullen en terug te sturen? Ofzo?

kheb ff op de site gekeken. Een eenmalige machtiging kan ook inderdaad!

Hoe werkt zo'n eemalige machtiging dan precies? Ja haha moet wel ff goed gaan anders is alles straks ****ed

eenmalige machtiging dan geef je gewoon je rekeningnummer en dan geef je hun dus zeg maar de machtiging om dat bedrag wat het kost van je rekening af te schrijven;)

Okey zal ff kijken

is nog nooit misgegaan bij mij en volgens mij voor jou de beste en snelste methode

Hey bedankt broskis

bestelling is klaar.

Heb dus Vanille gekocht:P
Naja ik kijk zelf wel.

Terug
Naar boven