- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Wut.. Waar is je schema?Morgen Borst en Triceps! Heb er weer zin in. Iemand nog een leuke triceps oefening?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wut.. Waar is je schema?Morgen Borst en Triceps! Heb er weer zin in. Iemand nog een leuke triceps oefening?
skullcrushersMorgen Borst en Triceps! Heb er weer zin in. Iemand nog een leuke triceps oefening?

skulcrushes met cg benchpresMorgen Borst en Triceps! Heb er weer zin in. Iemand nog een leuke triceps oefening?
Ik richt me liever op een oefening, zie ik tenminste ook vooruitgang in kracht.Je hoeft toch niet iedere keer dezelfde oefening te doen. Afwisseling=Win
Ik richt me liever op een oefening, zie ik tenminste ook vooruitgang in kracht.
Als je telkens verschillende oefeningen doet zal je dat minder snel zien.
Natuurlijk, maar Lorenzzzz wisselt de oefeningen elke training. Kan me niet voorstellen dat je dan erg veel progressie ziet met die ene keer in de twee weken een bepaalde oefeningen doet.Ligt eraan met welke interval je de oefeningen afwisselt denk ik.
overhead extension is heel chill en verzwaard dippen![]()

nice, is mijn signature tricep oefeningHet wordt Skullcrushers (standaard) supersetted met Close Grip Bench Press en dan Verzwaarde Dips (standaard). Waarschijnlijk ook pressdowns ertussen, die zijn lekker.

decline benchen, heb je toch geen f*ck aan.Pics waarvan?![]()
en Thanks, Decline gaat me een stuk beter af!![]()