XXL Nutrition

Lorenzzzz's Log

• Topic Starter Topic Starter

Bijlagen

Dit is alleen wel op Rustdagen !
Want die Kalkoenfilet heb ik geen tijd voor op een trainingsdag

Bijlagen

Valt me nog mee met tot hoever me voedingsschema klopt! heheh
Ja idd, al is het nogal veel brood.
Die eiwitten die je tekort kwam kan je er nu wel ingooien met je whey, nu zit je alleen nog net wat onder je vetten en iets boven je kh behoefte.

Ja idd, al is het nogal veel brood.
Die eiwitten die je tekort kwam kan je er nu wel ingooien met je whey, nu zit je alleen nog net wat onder je vetten en iets boven je kh behoefte.

Klopt. Maar als ik nog wat meer te eten wil is meestal ook de enige optie pindakaas, dus dat zit verder wel goed met die vetten. kh valt niet veel aan te doen.. Maar die avondmaaltijd is ook niet altijd hetzelfde natuurlijk

Okey Ouders mad en ze willen als deze op is geen nieuwe meer zien:o

Iets om naar uit te kijken: Rug en Biceps training morgen!:D

Heb nog 3 maanden dus...
Hoe neem jij die shakes btw altijd mee? Ik heb nu de poeder los erin:)
Eerst melk in je shakebeker gooien daarna whey erin anders plakt de whey vast aan de bodem en kan je het eraf schrapen met een lepel.
Vergeet ook niet de dop vast te houden als je schudt anders vliegt die er straks af kan je de vloer gaan boenen.

Gewoon nieuwe bestellen, en als ie binnen is doe je wat pecbounces en roep je U mad:cool:

Tjah.. Maar lag ook een beetje aan het formaat. Want deze pot is echt epic groot voor wat ik verwacht had (2230gr) en dat vonden hun dus ook.

Ze dachten btw dat ik dan geen kwark en kipfilet meer zou halen als ik deze nam:o Dus ook nog eens misscommunicatie gehad:o Had alleen gezegd dat het minder zou worden.

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Eerst melk in je shakebeker gooien daarna whey erin anders plakt de whey vast aan de bodem en kan je het eraf schrapen met een lepel.
Vergeet ook niet de dop vast te houden als je schudt anders vliegt die er straks af kan je de vloer gaan boenen.

Okey dan deed ik het al goed:)(

hoelang doe je erover om thuis te komen?

20 min meestal.

maar zo'n grote pot staat wel stoer:cool:

Klopt maar je ouders vinden het vreselijk:P Voelde me vandaag ook bijv. heel cool met me shake na de training:cool:

hoeveel kcal,eiwit kh vet? kan geen excel openen

Terug
Naar boven