XXL Nutrition

LOST Season 4!!! Het is weer begonnen :)

Ach, overrated ben je niet vanwege een gebit hoor, Rob G. Ze heeft gewoon een heerlijk lichaam en een lekker koppie. Ik vind d'r tanden inderdaad ook niet perfect, maar dat hoeft ook niet.

roxxe: komop, is dat alles wat je hebt?

****, die season finale. Hahaha, die shit is echt te erg.

haha, idd focking spannend dit.

is het jullie trouwens ook al opgevallen dat veel mensen uit de serie namen hebben van bepaalde filosofen?

john locke - belangrijk natuurrechtdenker
rousseau - figuur uit de franse verlichting

die james (sawyer) hoe heet die verder? toch niet mill he? iig wel opvallend die namen...

Yep, helemaal geweldig.

• Topic Starter Topic Starter
Hij was idd weer vet. Nog 2 seizoenen en dan zit het er helemaal op. Ben benieuwd naar de rest.

hoe is lock daar nou geraakt?

Jaaaaa

dat is de vraag he!

ze gingen toch uitleggen wat dat rookmonster was ???

Ish een beest die je kunt controller met een iets.

of een ****ing eiland verplaatsen door aan een rad te draaien ????

Dat zal wel met die timetravel shizzle te maken hebben. En Lock dood. Tsja, misschien was Jack wel hun beoogde leider en niet Lock. Ofzo.

Nu is trouwens ook gelijk duidelijk waarom die Richard nooit ouder is geworden. Hij ging immers langs bij Lock toen hij 8 was ofzo, en nu ziet 'ie er nog steeds hetzelfde uit.

weer bijna een jaar wachten op antwoorden. ik haat seizoensfinales.

Ik kijk het niet meer:
- die over de top jankhaas van een Jack komt me de strot uit, emotionele syndroom-of-down-aandachtstrekker :barf: :D
- die "Rose" kan ook totaal ongeloofwaardig acteren.. ik zie de cameracrew enz al staan als zij aan t praten is, elke keer ga ik weer 'uit het verhaal' door haar.
- die ****ing nepscene met Sawyer als die in een schietgevecht zit met die soldaten die 25.000 keer schieten maar álles missen(terwijl van de 4 voorgaande schoten er 3 lethal hits waren) en Sawyer zonder een schrammetje er vanaf komt terwijl hij heeft 'geschuild' achter een houten paaltje :rolleyes:

and the list goes on... geen zin meer in die pauperserie, ik ga denk ik weer Heroes kijken.. dat is 100x keer beter geacteerd dan die flapkezen bij lost, (JA ROB ZELFS DIE POLITIEAGENT !!11 )

Laatst bewerkt:
Dat zal wel met die timetravel shizzle te maken hebben. En Lock dood. Tsja, misschien was Jack wel hun beoogde leider en niet Lock. Ofzo.

Nu is trouwens ook gelijk duidelijk waarom die Richard nooit ouder is geworden. Hij ging immers langs bij Lock toen hij 8 was ofzo, en nu ziet 'ie er nog steeds hetzelfde uit.
hehe juist het seizoen helemaal uitgezien :) in dat filmpje over timetravel laten ze zien dat als een konijn in de tijd word gestuurt het ff lijkt te verdwijnen, wss gebeurde did ook met het eiland;)

ik vraag me wel af wie die widmore is, volgens mij is hij nog iemand anders dan de sticter van dharma

eerste aflevering van s 4 is nu bezig hier ons belgenlandje :D

beter een andere thread voor aanmaken dan deze

Terug
Naar boven