MuscleMeat

Breaking News Lost seizoen 6

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
TOPIC NIET LEZEN VOOR SPOILERS!!

November 19, 2009 - It's just a day full of Lost news, isn't it? We've got word, folks. Word on the Season 6 premiere date! ABC has announced that Lost will begin its big final endrun on Tuesday, February 2nd at 9pm!

Make note of the date, and the day change. Lost will now be a Tuesday show. We know that V will be taking a long hiatus after next week's episode, but it seems as though these two shows would make a great primetime pair.

The night, Feb 2nd, will kick off with a recap special at 8pm, followed by the two-hour premiere at 9pm. The press release also noted all the series regulars, with some new names added to the bunch. Nestor Carbonell (Richard Alpert), Jeff Fahey (Frank Lapidus) and Zuleikha Robinson (Ilana) are now all officially part of the gang.
http://tv.ign.com/articles/104/1047841p1.html

Laatst bewerkt:
Ik zal toch weer opnieuw moeten beginnen om dat nog te kunnen volgen, altijd irritant met die series.

lekker ff seizoen 5 kijken en dan met 6 beginnen in feb, mooi zo

• Topic Starter Topic Starter
Dat probleem heb ik nog nooit gehad, maar ik kijk altijd met zoveel aandacht en fascinatie dat ik die episodes moeilijk vergeet:D.

Dat probleem heb ik nog nooit gehad, maar ik kijk altijd met zoveel aandacht en fascinatie dat ik die episodes moeilijk vergeet:D.

Dat heb ik ook hoor, gelukkig moet ik nog met seizoen 3 beginnen :D

Maar volgens imdb gaat lost verder t/m 2010, dus er zou zelfs een seizoen 7 kunnen komen.

Hmmmz. Ik hoop dat season 6 episode 01 de laatste aflevering van season 5 een beetje 'beter' maakt.

Ik ben halverwege seizoen 3 gestopt. Vond het wel mooi geweest, elke keer dat rekken. Afleveringen die steeds absurder werden. Ben blij dat ik het niet meer volg

Ik ben halverwege seizoen 3 gestopt. Vond het wel mooi geweest, elke keer dat rekken. Afleveringen die steeds absurder werden. Ben blij dat ik het niet meer volg

Had ik ook. Ben toen uiteindelijk toch maar weer overstag gegaan. Geen spijt van gehad.

hmm weet niet meer waar ik gebleven was bij season 5:( moet dus weer opnieuw gaan beginnen, werd een beetje saai mja wil toch wel weer zien bij gebrek aan leuke series op dit moment.

Ik ben is benieuwd naar seizoen 6.
Ik ben nu bezig met de laatste dvd van seizoen 5, ingewikkelde shit :gek:

Mensen die meteen stoppen met kijken als het even niet interessant meer is, je kan niet verwachten dat een serie van het begin tot het eind even spannend blijft, hoewel ik ook op de helft van Prison Break seizoen 4 gestopt ben met kijken.

Idd ja, als je het zo onintressant vind stop je er beter mee, ik kijk elke aflevering altijd met enorm veen fascinatie uit, maar ik ben dan ook een enorm grote fan :D.

Idd ja, als je het zo onintressant vind stop je er beter mee, ik kijk elke aflevering altijd met enorm veen fascinatie uit, maar ik ben dan ook een enorm grote fan :D.

Het is geen serie waarbij je (op een paar afleveringen na) aan de buis gekluisterd zit, het is leuk om te zien en alles en je gaat je dingen afvragen, maar ik vond het 1ste seizoen van Prison Break toch echt wel veel spannender als Lost, jammer dat ze het na seizoen 2 verpest hebben, en Lost vind ik nu nog steeds leuk om te kijken, het is ook uitgebreider.

Zal zoiezo terug bij seizoen 1 moeten beginnen om terug mee te zijn. Vraag me wel af of het nog iets zal zijn, want aan die wendingen lijkt precies maar geen einde te komen..

Het is geen serie waarbij je (op een paar afleveringen na) aan de buis gekluisterd zit, het is leuk om te zien en alles en je gaat je dingen afvragen, maar ik vond het 1ste seizoen van Prison Break toch echt wel veel spannender als Lost, jammer dat ze het na seizoen 2 verpest hebben, en Lost vind ik nu nog steeds leuk om te kijken, het is ook uitgebreider.

Zelf vond ik het 2de seizoen en het 4de het beste, het 3de en dat laatste seizoen vielen dan weer tegen. Dat tijdreizen maakte het eigenlijk allemaal wat te absurd.
En ja Prison break seizoen 1 was echt schitterend:cool:.

Zelf vond ik het 2de seizoen en het 4de het beste, het 3de en dat laatste seizoen vielen dan weer tegen. Dat tijdreizen maakte het eigenlijk allemaal wat te absurd.
En ja Prison break seizoen 1 was echt schitterend:cool:.

Ja dat moet je niet zeggen he lampie, spoiler het ofzo :p

En ik snap indd ook niet wat iedereen loopt te zeiken over seizoen 2, niks mis mee, en vind seizoen 3 tot nu toe nog weinig aan eerlijk gezegd.

Ja dat moet je niet zeggen he lampie, spoiler het ofzo :p

En ik snap indd ook niet wat iedereen loopt te zeiken over seizoen 2, niks mis mee, en vind seizoen 3 tot nu toe nog weinig aan eerlijk gezegd.

Is het laatste seizoen nog niet op TV geweest in Nederland dan???.

Terug
Naar boven