Necros
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gelukkig ben ik gestopt bij seizoen 4.ik zit in ieder geval nog met 1000 vragen die nooit beantwoord zullen worden.
Hoe is het laatste seizoen? Ik heb de eerste 3 delen van seizoen 6 gezien, en toen dacht ik, ok nu ga ik toch echt stoppen met deze crapserie. Met de komst van elk nieuw seizoen wacht ik op de vele vragen die mogelijk beantwoord gaan worden, maar voor elk antwoord komen er weer 10 vragen bij. Echt ongelooflijk.

ik zit in ieder geval nog met 1000 vragen die nooit beantwoord zullen worden.

).Ik ben weer begonnen met het herkijken van LOST. Ja ik weet het, slecht. Maar toch weer tof om te zien, season 1 is er weer bijna doorheen gegaan i n2 dagen haha. Zeker nu je alles al eens gezien hebt is het leuk om te zien. Blijft 1 van de meest vermakelijke series ooit (lees vermakelijk en niet hoogstaand).
Lost was wel leuk, wat me wel tegenviel was het uiteindelijke plot, daar had ik meer van verwacht, je zat nu in spanning af te wachten voor niets.
Het laatste seizoen wat ik gezien had, was dat die ouwe vent (weet zn naam effe niet meer) werd bezeten door weet ik veel wie, Jacob geloof ik.
jacob was de goeie, the black smoke (weet zn naam niet meer) was de slechte die locke bezeten had.